Fitness Seller

Kevinve's 5x5 Road to Recovery

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

kevinve

Competitive Bodybuilder
Lid sinds
29 okt 2011
Berichten
2.578
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Geschiedenis:

Ik heb van April 2010 tot April 2011 liggen kloten in de sportschool. Begon als mager scharminkel van 55 kg, pics onder spoiler.
IMG_0109.jpg
Op 13 April tijdens een handbalwedstrijd knieblessure opgelopen. Uiteindelijk bleek mijn voorste kruisband te zijn gescheurd en hebben ze ook 1/3 van mijn meniscus moeten verwijderen. In Augustus een nieuwe kruisband gekregen. Mijn levensstijl vrijwel helemaal omgegooid en het fitnessen serieuzer opgepakt. Woog met nieuwjaar 68kg, nadat ik 4 maanden zwaar benen had getraind en verschillende schema's geprobeerd.

Eind Februari zat ik op 73kg, liep helaas een voedselvergiftiging op en viel terug naar 70.5. 13 April, precies een jaar nadat ik mijn blessure opliep werd ik fit verklaard door mijn fysio en zat ik op 74kg. Mijn stats waren toen 85-110-140.

Helaas is op 6 Juni weer mijn kruisband gescheurd en ben ik mentaal hard ingestort. Blijkt toch best veel voorstellen om als 18-jarige je knie al helemaal naar de klote te hebben. Heb hierbij ook kraakbeenletsel opgelopen en moet over 20 a 30 jaar een nieuwe knie krijgen. Mag alleen nog maar fietsen, zwemmen en fitnessen, dus het is duidelijk wat ik ga doen.

Ik maak dit topic voor mezelf enorm te motiveren, hoop daarom ook dat mensen zich abonneren en mij kunnen helpen, of dat ik hun kan helpen.

11 Juli heb ik een Scopie gehad waarbij mijn kruisband is verwijderd, de schroef eruit is gehaald en ze picking hebben toegepast om mijn kraakbeen te herstellen. Zodra de hechtingen eruit zijn moet ik mijn benen 3x per week gaan trainen zodat ze voor de volgende operatie sterk zijn. Dit is dan met name mijn linkerbeen. Ik ga Stronglifts doen met 1 aparte dag voor armen en schouders.

De volgende operatie zal rond nieuwjaar plaatsvinden, waarna ik weer 8 weken op krukken moet lopen en een aangepaste versie van stronglifts ga volgen.

Op het moment volg ik geen dieet. Heb de motivatie niet hiervoor door mijn mentale conditie en ook door het feit dat ik niet kan trainen. Zodra ik op kamers ga zal ik dit echter wel hebben, ook ivm kostenbesparing.
Het gaat er als volgt uitzien:

Voeding:
Ontbijt:

500 ml Halfvolle Melk 240/18/25/8
100 gram Lean Gain 349/40/49/4
250 ml chocomel dark 205/9/25/6

Totaal ontbijt: 794/67/99/18

11.00
25 Gram Jonge Kaas 93/6/0/8
500 ml halfvolle melk 225/18/23/8

Totaal 11.00: 318/24/23/16

14.30
2 Sneeen volkorenbrd 148/5/26/2
30 gram Pindakaas 201/6/3/17
100 gram Kipfilet 111/19/2/3

Totaal 14.30: 460/30/31/22

18.00 Avondeten

20.00 Workout

Post Workout Meal:
75 gram Basmati Rijst 266/5/59/1
300 ml Halfvolle Melk 135/11/14/5
28g Whey Perfection 113/22/3/1

Totaal Post-WO: 514/38/76/7

22.30:
50 Gram Ongezouten Pinda’s 312/13/6/26

Voor het slapen
500 ml Magere Kwark 250/45/18/0

Totaal: 2701/203/225/102

Nou, dat was dan mijn verhaal. Voor degene met interesse zijn hier nog 2 foto's van voor mijn blessure. De komende tijd zullen jullie waarschijnlijk niet veel van mij horen, aangezien de hechtingen dinsdag pas eruit gaan, ik daarna op vakantie ga en daarna mijn kamer in orde moet maken, maar ik moest mijn verhaal ook even kwijt.

IMG_3809.jpg
IMG_3803.jpg
IMG_3684-1.jpg

Veel leesplezier!
 
Laatst bewerkt:
Zuur man, dus je staat niet naast me op de flex cup? :(
 
Zuur man, dus je staat niet naast me op de flex cup? :(

0 Chance inderdaad, dat been is 6 cm kleiner dan de andere kant, en dat haal ik in die tijd echt niet in :( Zit nog maar op 71kg nu, schaam me :<
 
Succes vent, ga niet te snel beesten met je benen. Als je langzaam en rustig begint waardoor je kan blijven trainen ga je meer resultaat zien dan wanneer je nu een jaar all out gaat en weer kan stoppen ivm blessure.

En **** handbal, this is where men are made.. =)
 
Succes vent, ga niet te snel beesten met je benen. Als je langzaam en rustig begint waardoor je kan blijven trainen ga je meer resultaat zien dan wanneer je nu een jaar all out gaat en weer kan stoppen ivm blessure.

En **** handbal, this is where men are made.. =)

Ik weet nu gelukkig hoe ik mijn benen moet trainen, bekend met de revalidatie. Ga tot eind september gewicht opbouwen en rond die tijd beginnen met gainen. Handbal boeit me ook vrij weinig nu hoor. Ben blij dat ik wel serieuzer ben gaan trainen. Wil geen bodybuilder worden, maar iets in de richting van Jeff Said, Steve Cook, Zyzz etc vind ik toch wel prachtig. Ook veel wedstrijdsprinters hebben dit. Wil toch wel aardig wat massa, maar het moet esthetisch blijven en AAS vrij. Dat geld dan voor mij, niet voor die 3 voorbeelden haha.
 
Je zit op 10% vet en qua gewicht niet erg ver onder mij, en je hebt je leeftijd nog prima mee.
Gewoon vanaf heden veel goed trainen en t hele jaar door een licht bulk van 200 a 300 kcal overschot.
Op die manier kom je gestaag spier aan, maar blijf je lean. Als je het goed doet zal je vet% zelfs ietsje kunnen zakken, omdat je spiermassa sneller zal toenemen dan je vetmassa.
 
Zal inderdaad rond de 3500 kcal gaan zitten, 300 boven onderhoud. Misschien nog ietsje meer, aangezien ik ook door m'n vorige revalidatie flink aan m'n blessure moet werken en dat ook wat energie kost.

Mirin jouw 8-pack btw, nice.
 
Zal inderdaad rond de 3500 kcal gaan zitten, 300 boven onderhoud. Misschien nog ietsje meer, aangezien ik ook door m'n vorige revalidatie flink aan m'n blessure moet werken en dat ook wat energie kost.

Mirin jouw 8-pack btw, nice.

Veel bros hier doen een flinke bulk en dan in de lente weer cutten. Beetje dubbelop als je het mij vraagt; je kan beter een langzamere bulk doen dan; op die manier kan je lekker blijven eten, en ben je het hele jaar door massa aan het opbouwen.

Thanks bro
 
Vandaag geprobeerd om op mijn voeding te letten, maar voer geen **** uit en metabolisme staat echt donderslaag. Heb nu 1100 kcal op en zal vandaag niet veel meer worden. Heb totaal geen hongergevoel.

Pluspunt is dat ik vandaag 2 t-shirts, 1 tanktop en 1 trui voor tijdens de training heb binnengekregen :D
 
Ik weet nu gelukkig hoe ik mijn benen moet trainen, bekend met de revalidatie. Ga tot eind september gewicht opbouwen en rond die tijd beginnen met gainen. Handbal boeit me ook vrij weinig nu hoor. Ben blij dat ik wel serieuzer ben gaan trainen. Wil geen bodybuilder worden, maar iets in de richting van Jeff Said, Steve Cook, Zyzz etc vind ik toch wel prachtig. Ook veel wedstrijdsprinters hebben dit. Wil toch wel aardig wat massa, maar het moet esthetisch blijven en AAS vrij. Dat geld dan voor mij, niet voor die 3 voorbeelden haha.

Hoe wil je dan een vergelijkbaar fysiek krijgen?
 
Hoe wil je dan een vergelijkbaar fysiek krijgen?

Dat is mijn doel, ook al is de kans groot dat ik het nooit bereik. Wil gewoon iets hebben om naartoe te trainen.
 
ik ga je volgen! zorg dat die topic gevuld wordt met logs!
 
ik ga je volgen! zorg dat die topic gevuld wordt met logs!

Zal ik zeker proberen! Ga ook mijn voeding proberen bij te houden en te posten. Een van jullie daar misschien nog dat excel bestand voor?
 
Vandaag geprobeerd om op mijn voeding te letten, maar voer geen **** uit en metabolisme staat echt donderslaag. Heb nu 1100 kcal op en zal vandaag niet veel meer worden. Heb totaal geen hongergevoel.

Pluspunt is dat ik vandaag 2 t-shirts, 1 tanktop en 1 trui voor tijdens de training heb binnengekregen :D

1100? Was dat voor Auswitch dieet dan?? Daar ga je niet op groeien vent. Pleur desnoods wat olijfolie door je shakes ofzo. 4 eetlepels is al 400 kcal
 
1100? Was dat voor Auswitch dieet dan?? Daar ga je niet op groeien vent. Pleur desnoods wat olijfolie door je shakes ofzo. 4 eetlepels is al 400 kcal

Van Olijfolie ga ik puur aan de schijt, doe ik het niet voor. Was eerst op de goede weg hoor, maar m'n onderhoud nu is max. 1500. Ben weer bulkschema op aan het stellen voor als ik weer ga beginnen.
 
Van Olijfolie ga ik puur aan de schijt, doe ik het niet voor. Was eerst op de goede weg hoor, maar m'n onderhoud nu is max. 1500. Ben weer bulkschema op aan het stellen voor als ik weer ga beginnen.

Een onderhoud van 1500 is zeer zeer weinig man. Weet je zeker dat je goed hebt gerekend?
 
Een onderhoud van 1500 is zeer zeer weinig man. Weet je zeker dat je goed hebt gerekend?

Op het moment zal het dat wel zijn. Maar dan mede omdat ik minder ben gaan eten en mijn metabolisme is gezakt. Zit normaal op 2100, maar ik houd het nu met 1500 vol. Ga dadelijk naar 3400 ongeveer.
 
Op het moment zal het dat wel zijn. Maar dan mede omdat ik minder ben gaan eten en mijn metabolisme is gezakt. Zit normaal op 2100, maar ik houd het nu met 1500 vol. Ga dadelijk naar 3400 ongeveer.

Achso.! Niet te rap opbouwen dan he..! Succes chef
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven