XXL Nutrition

Boblog

Bezoekers in dit topic

bob k

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
23 mrt 2009
Berichten
5.263
Waardering
636
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
Zo, laat ik weer eens een beetje gaan loggen. Mocht ik het vol kunnen houden dan wil ik misschien ook weer eens een gokje wagen in de contest.

Inmiddels weer anderhalf jaar verder, er is een hele hoop gebeurd privé waardoor ik een klote tijd gehad heb (einde relatie, huis in de verkoop etc) maar inmiddels weer alles op de rit aan het krijgen ben. Trainen ging natuurlijk wel door, in goede en slechte tijden, en ik heb er nog wel wat kilo'tjes aan weten te plakken. Nog steeds last van enkele hardnekkige blessures maar ook van andere af gekomen, dus dat loopt allemaal wel door.
Momenteel weeg ik 100kg op een vetpercentage wat ik zelf rond 12% schat. Ik begin me een beetje te ergeren aan het vervagen van de lijnen rond mijn schouders etc dus ben nu een kleine cut in gerold. Doel is nu 2800 kcal en even kijken hoe het vordert. Ik train nu 4 keer per week.

Beeldmateriaal:
https://www.instagram.com/bobbybuilder_/


Oude intro:
New year - new me!

Yes srs

Dead srs




Oud log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-bob-k-317199/

Waarom een nieuw log? Omdat ik alles anders moet gaan aanpakken. 2013 was een blessure-jaar voor mij. Eind 2012 heb ik een klein scheurtje in mn linker quadriceps gehad wat op zich goed behandeld en hersteld is maar even later kreeg ik pijnlijke IT-banden, waar daarna het verkrampen van mijn linker gluteus medius bij kwam, wat er voor zorgde dat ik niet fatsoenlijk mijn benen meer kon trainen. Daarbij ben ik 2014 begonnen met een pijnlijke schouder, zeer waarschijnlijk overbelast met te zwaar, te veel en te frequent bankdrukken en forceren bij zware squats. Ik zal dus 2014 anders moeten beginnen om te herstellen en blessures in de toekomst te voorkomen. Om dat kracht bij te zetten ben ik een nieuw log gestart.

Wat ga ik dan anders doen? Ik heb eind 2013 mijn gewrichten en pezen te zwaar belast. Ik begin nu met me een week of twee te focussen op met minder gewicht toch mijn intensiteit te behalen door langzame negatieven en rest-pause sets. Nou zag ik Doggcrapp voorbij komen en begon het weer te kriebelen die aanpak weer eens te doen. Dat komt nu mooi uit; korte trainingen, 1 werkset per spiergroep, langzame gecontroleerde reps met wat minder gewicht dus easier op de gewrichten/pezen, en door de rest-pause set met fascia stretch toch een nice pump. Als alles weer hersteld voelt zou ik graag weer een wendler 5-3-1 variant oppakken waarbij ik gewoon waakzaam moet zijn dat ik niet allemaal andere crap ga toevoegen en ik weer teveel doe. Op tijd gas terug nemen en hopelijk een blessurevrij 2014 houden.

Overigens ga ik ook niet zoals voorgaande jaren voor de zomer cutten. Ik wil nu massa doorbouwen en met elke keer cutten ben ik steeds weer terug bij af. Dus doorbulken en hopelijk in juli 95 kg aantikken, daarna zien we wel weer verder. Evt wel wat cardio op rustdagen tegen die tijd maar geen dagen onder onderhoud.

Doggcrapp:
http://www.simplyshredded.com/a-loa...ystem-the-next-big-thing-in-bodybuilding.html

ABA
BAB

drie oefeningen steeds afwisselen. Nummer voor oefening is de training.

“A” Workouts
Chest
1 Incline Smith machine presses 11-15 rest-pause
3 Flat-bench barbell presses 11-15 rest-pause
5 Hammer Strength chest presses 11-15 rest-pause
Shoulders
1 Military presses 11-20 rest-pause
3 Medium-grip upright rows 11-15 rest-pause
5 Smith machine shoulder presses 11-20 rest-pause
Triceps
1 Close-grip bench presses 11-20 rest-pause
3 Lying triceps extensions 15-30 rest-pause
5 Machine dips 11-20 rest-pause
Back (Width)
1 Hammer Strength 11-15 rest-pause underhand pulldowns
3 Front wide-grip pulldowns 11-15 rest-pause
5 Close-grip pulldowns 11-15 rest-pause
Back (Thickness)
1 Deadlifts 6-9 9-12
3 Rack deadlifts 6-9 9-12
5 T-bar rows 10-12

“B” Workouts
Biceps
2 Barbell drag curls 11-20 rest-pause
4 Seated dumbbell curls 11-20 rest-pause
6 Machine curls 11-20 rest-pause
Forearms
2 Hammer curls 10-20
4 Barbell wrist curls 10-20
6 Cable reverse curls 10-20
Calves
2 Leg-press toe presses 10-12
4 Machine donkey calf raises 10-12
6 Seated calf raises 10-12
Hamstrings
2 Lying leg curls 15-30 rest-pause
4 Sumo leg presses (feet high and wide, press with heels) 15-25
6 Seated leg curls 15-30 rest-pause
Quadriceps
2 Squats 4-8 20
4 Hack squats 4-8 20
6 Leg presses 4-8 20
All calf exercises are done with an enhanced negative portion of the rep. Each rep consists of five seconds of lowering down to a full stretch, a 10- to 15-second hold in the stretched position, then rising onto the toes.

Ik blijf gewoon ma-wo-vr trainen.

Qua voeding probeer ik de basis clean te houden, en dirty aan te vullen waar nodig. Minimaal 3500 kcal per dag. Trainingsdagen probeer ik 4k+ en dat lukt meestal wel. Oja ik ben vegetariër voor degenen die dat nog niet wisten en mijn oude log nog niet bekeken hebben.

Ik voeg wat pics van mn huidige shape toe. Helaas is die wat minder dan ik zou willen door het aankloten de laatste tijd met die blessures. Gewicht is momenteel 89,5 kg.
 
Laatst bewerkt:
ha! first!

spot gereserveerd voor jorgen
 
Succes Bob! ik volg!
 
Training vandaag:
Nog niet helemaal volgens schema maar moet sowieso nog wat oefeningen vervangen.

Ik vermeld alleen even de werksets. Opwarmen is in 3 a 4 sets bij de rest-pause uitvoering. Notering rest-pause sets is: 9/4/2 x 34 kg (15)= 9x34 (3 a 4 seconden negatief) 30sec rust 4x34 30sec rust 2x34 + 60 seconden fascia stretch en (15) is het totaal aantal reps

Rotator cuffs goed opgewarmd
Face pulls
3x12x15
Dumbbell press 15gr incline
9/4/2 x 34 (15)
Machine dips
13/7/6 x 95 (26) stretch was doorbijten :D
Underhand pulldowns
8/5/2 x 97 (15)
Deficit underhand BOR, helemaal zakken (als experiment)
2x12x40
Underhand BOR 45graden
2x12x80 mooie gecontroleerde reps en focus op traps
Barbell drag curls
10/5/3 x 40 (18)
Leg extensions
10x85 12x85 , elke rep 5 seconden (met klok erbij)

Erg lekkere pump na de rest-pause sets en idiote vasculariteit. Prima training met voornamelijk lichtere gewichten en in een ruim uurtje gedaan. Ik heb geen OHP gedaan ivm schouder en geen squats ivm IT banden. Voeding clean op een half litertje 'choc drink puur' na.



ha! first!

spot gereserveerd voor jorgen
:roflol: welkom
Succes Bob! ik volg!
Thanks!
 
Goeie fysiek broeder, ik volg je.
 
In in in.

En als jij bulkt kan ik toch niet achterblijven.
 
Succes bro

Ook een tijdje dogg crap gedaan.

In begin vooral moeilijk om de juiste gewichten te vinden.

Als je die eenmaal weet is het killing.

Hoeveel weken ga je dc doen?
 
Still looking strong and sexy..

In offcourse!
 
Goeie fysiek broeder, ik volg je.
Thanks man, en welkom.
Welkom!
In in in.

En als jij bulkt kan ik toch niet achterblijven.
Zo is dat :D op naar mooie fatceps!
Succes bro

Ook een tijdje dogg crap gedaan.

In begin vooral moeilijk om de juiste gewichten te vinden.

Als je die eenmaal weet is het killing.

Hoeveel weken ga je dc doen?

Thanks. Klopt dat is ff zoeken, zeker bij oefeningen die ik niet vaak doe. Ik doe het nu ff als overbrugging, kan 4 weken zijn, kan 3 maanden worden, ik pin me nog ff nergens op vast.

Welkom!
Still looking strong and sexy..

In offcourse!
But not half as shredded as you are ;) welkom!
Welkom!
:roflol:

OT: IN!

Ik heb trouwens de pics zonder strikje ... yes srs... :o

Dan snap je ook wel waarom ik er ff een strikje voor gedaan heb :roflol:

Niet iedereen mag de contouren van mijn schlong bewonderen.
 
Dan snap je ook wel waarom ik er ff een strikje voor gedaan heb :roflol:

Niet iedereen mag de contouren van mijn schlong bewonderen.

Maar ik mag het wel? :o

I'm so happy.
 
Aaah Bob toch! Ik heb een beetje je oude log ingelezen. still mirin!
 
But not half as shredded as you are ;) welkom!
Zo shredded ben ik nu niet meer..:sad: Vakantie en kcals opvoeren is niet goed voor mijn belly ;):o
 
Met je poffertjes

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif




OT: in :) succes! en beterschap met de blessueres! Laat je maar goed verzorgen door Lisa!
 
In !!

Ondanks je blessures ben je nog steeds solid bro.
Je UB heeft in elk geval niet geleden onder je laatste schema, misschien dat een beetje gas terug nemen net dat gene was wat je lichaam nodig had.
Veel succes met je nieuwe schema.
En niet zo zielig kijken op je foto's, als ik zoveel spiermassa had zou ik hartje winter nog in m'n boxer over straat lopen. (bitches would be mirrin) :cool:
 
In on first page. Succes Bob!
 
Back
Naar boven