Fitness Seller

Trestan S VS spiertje 16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
hier een speciaal topic voor jullie...... ga jullie gang.het ufo topic is te mooi om te verknallen.:D
 
watskebeurt?! :dunno:
 
Zal ik atrappen, aangezien mijn naam eerst genoemd wordt?
 
Zal ik atrappen, aangezien mijn naam eerst genoemd wordt?

oke begin maar....probeer het zonder scheldwoorden.uitzondering word door de vingers gezien.
 
Enige oplossing is geweld he spiertje?

Zal ik je is wat vertellen. We zitten hier niet in het midden oosten.
Hier proberen we dingen op een fatsoenlijke en zinvolle manier uit te praten door constructief te argumenteren. Daar doe je jezelf en je omgeving een plezier mee.

We zitten nou eenmaal met elkaar opgescheeft en idd, we verschillen in opvattingen.
Dat doen mensen nou eenmaal en dat zal je altijd houden. Voor de ontwikkeling van de mensheid zie ik dat ook als een positief iets.

Ondanks die verschillen, delen wij ook een hoop overeenkomsten.
om te beginnen zijn we allemaal mens.

Laat die haat en afkeer toch varen. Daar bereik je hier in de beschaafde wereld echt niks mee hoor.

De werleld zou er zooi mooi uit kunnen zien man.

peace bro's :cool:
 
Ja klinkt goed he?
Mooie, vredige wereld waarin we alles goed kunnen uitpraten en samen met zn allen gebroederlijk uit dingen komen


Haal die shit uit je ogen aub, en open dan je ogen en kijk de wereld in alsjeblieft met je wereld ziet er zo mooi uit :rolleyes:
 
Ja klinkt goed he?
Mooie, vredige wereld waarin we alles goed kunnen uitpraten en samen met zn allen gebroederlijk uit dingen komen


Haal die shit uit je ogen aub, en open dan je ogen en kijk de wereld in alsjeblieft met je wereld ziet er zo mooi uit :rolleyes:

Daar komt de aap uit de mouw!
Religion of peace ah?

Hoe zie jij een vredige wereld dan wel voor je spiertje?
 
Daar komt de aap uit de mouw!
Religion of peace ah?

Hoe zie jij een vredige wereld dan wel voor je spiertje?

Puur islamitische wereld:cool:
Wat je vraagt is onmogelijk, wat ik wel voor me zie is een plek in djena naast de heilige profeet(moge allah hem voor altijd zegenen) met rivieren van wijn, melk, honing en water onder bediening van maagden en het aanschouwen van Allah swt de grooste eer die een wezen mag ontvangen.
En gruwelijke ondenkbare straffen voor zij die niet geloofden
 
Puur islamitische wereld:cool:
Wat je vraagt is onmogelijk, wat ik wel voor me zie is een plek in djena naast de heilige profeet(moge allah hem voor altijd zegenen) met rivieren van wijn, melk, honing en water onder bediening van maagden en het aanschouwen van Allah swt de grooste eer die een wezen mag ontvangen.
En gruwelijke ondenkbare straffen voor zij die niet geloofden

Wat zeg je nou spiertje?
Zolang er geen puur Islamitische wereld is,
is vrede op aarde is niet mogelijk?

Jij wil toch ook vrede op aarde?

Vanuit je religion of peace,
..hoe denk je vrede op aarde te bereiken?
 
Je zegt het zelf al...
Religion of peace<->Totale islamitische wereld
 
Misschien dat Allah wel mod wil worden over het geloof en politiek gedeelte ? :D
 
Dat oeverloze gezeik kennen we nu wel. Locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven