MuscleMeat

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid sinds
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Alles kan voortaan besproken worden in dit topic, andere topics aangaande dit soort zaken worden gesloten.
 
Ik wilde dit al voorstellen :)
 
1 bijdrage verwijderd. Wel graag dit topic serieus houden, voor zover mogelijk. Dit is niet het gare hanenhok.

Wie zich wil uitleven aangaande spirituele zaken of onverklaarbare zaken kan het in dit topic doen.
 
hulde voor dit initiatief!
 
Alles kan voortaan besproken worden in dit topic, andere topics aangaande dit soort zaken worden gesloten.

Dit werkt niet en dit wil ik niet !!!
Over een week is iedereen deze topic vergeten, en als ik of iemand anders weer een onderwerp wil plaatsen dan moeten we de hele geschiedenis door,...zonder searce functie.
En daarbij hoef je niet alles op een hoop te gooien, met je ALLES !
Maak dan een sub forum !!!!


Sorry hier doe ik ff WEL aan mee!

Mening bijgesteld,..puik idee ! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dit werkt niet en dit wil ik niet !!!
Over een week is iedereen deze topic vergeten, en als ik of iemand anders weer een onderwerp wil plaatsen dan moeten we de hele geschiedenis door,...zonder searce functie.
En daarbij hoef je niet alles op een hoop te gooien, met je ALLES !
Maak dan een sub forum !!!!

Sorry hier doe ik ff niet aan mee!

* Bookmark this page *
 
Ja laten we een subforum maken met Musclebear als spirituele moderator!
 
Dit werkt niet en dit wil ik niet !!!
Over een week is iedereen deze topic vergeten, en als ik of iemand anders weer een onderwerp wil plaatsen dan moeten we de hele geschiedenis door,...zonder searce functie.
En daarbij hoef je niet alles op een hoop te gooien, met je ALLES !
Maak dan een sub forum !!!!

Sorry hier doe ik ff niet aan mee!

Dat is nu juist de bedoeling met die troep van je. Je zit hier echt op het verkeerde forum.
 
Ik bookmark niks,..ik hou me lul stijf !!!!!!!!!! :mad:


Je kan ook gewoon een eigen forum beginnen om het over dit soort zaken te praten, gezien de aandacht die je hier krijgt zal dit een enorme hit worden op het internet!
 
Mooi man, mss kan Musvclebear nog even dat prachtige filmpje hier neerzetten.. Ik weet zker dat het een echte UFO was!
 
Je kan ook gewoon een eigen forum beginnen om het over dit soort zaken te praten, gezien de aandacht die je hier krijgt zal dit een enorme hit worden op het internet!


Heb ik al gehad,..he T? ;)

Daarom !!, er zijn geinstresseerde lezers hier.
Het zijn altijd dezelfde die lopen te zeiken !!!!
 
Heb ik al gehad,..he T? ;)

T ? ??

Daarom !!, er zijn geinstresseerde lezers hier.
Het zijn altijd dezelfde die lopen te zeiken !!!!

Democratie op het internet is een fabeltje, de eigenaar/beheerder en in zijn verlengde de moderators bepalen de regels. Als je het niet zint kan je altijd elders je geluk zoeken :)
 
Goed initiatief. De helft van de topics in C&C ging ondertussen over dit soort crap... :D
 
Dit werkt niet en dit wil ik niet !!!
Over een week is iedereen deze topic vergeten, en als ik of iemand anders weer een onderwerp wil plaatsen dan moeten we de hele geschiedenis door,...zonder searce functie.
En daarbij hoef je niet alles op een hoop te gooien, met je ALLES !
Maak dan een sub forum !!!!

Sorry hier doe ik ff niet aan mee!


Veel leden zitten niet te wachten op die stortvloed aan topics. Buiten misschien enkele geinteresseerden is het voor de rest van de leden te buitenissig. In dat geval geldt de stem van de meerderheid.

Of je er nou wel of niet aan mee wil doen vind ik persoonlijk verder niet zo belangrijk. Ik vind het iets belangrijker dat deze sectie zijn overzichtelijkheid behoudt voor iedereen die niks opheeft met al die zweverige zaken.

Alle topics die nieuw worden aangemaakt zullen worden gesloten of verwijderd. Chat en convo is geen vrijplaats om er een spiritueel subforum van te maken.
 
Juist ja. En Musclebear nog een tip: reageer niet zo op al die mensen met copypaste en quotes. Dat is aan de ene kant erg irritant, en bovendien jaag je jezelf alleen maar op de kast daarmee. Het is voor je eigen bestwil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven