MuscleMeat

Tweede kuur

Bezoekers in dit topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
16 nov 2009
Berichten
6.105
Waardering
774
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Mijn eerste kuur was test 500mg en tren 400mg met aan het eind winny en korte esters; test p en tren a. LINK

Mijn nieuwe kuur ben ik 6 december begonnen met een frontload van zowel bold als test e beide 1250mg.
9 December ben ik met orals begonnen 30mg dbol en 50 mg oxy per dag.
Vanaf 10 december pak ik EOD ultra sust en bold. Bold hoeft helemaal niet zovaak maar ik spuit het gewoon mee.

Ervaringen tot nu

-Erg veel injectiepijn gehad van de frontload en een gevoel als testflu maar het kan ook zo geweest zijn dat ik gewoon wat ziek was zoals veel mensen in mijn omgeving.
-Ga lekker op de orals nu en ben van 85 kg naar 86 gegaan in een week. Nog niet extreem veel krachtwinst jammer genoeg.
-Geen bloat nog of kriebels in mijn tepels, net als vorige kuur geen last van de oestrogeen. Pak geen provi ik ga niks preventief doen met anti oestrogeen deze keer.
-Het enige wat ik wel had was bloedneuzen een paar keer per dag maar vandaag nog 0x.
-Ik was bang dat de ultrasust van 350mg/ml veel zeer zou doen maar ik voel echt helemaal niks daarvan. Ik meng iets van 0,5 ml sust met 0,7ml bold. Het bevalt mij uitstekend zo weinig elke keer injecteren. En het feit dat het EOD is boeit me helemaal niet als ik zo weinig injectie pijn blijf houden als nu!

In onderstaand schema kan het zo zijn dat ik halverwege van ultrasust naar test e omschakel. In onderstaand schema staan mg per week ook bij bijvoorbeeld tren a wat ik natuurlijk EOD injecteer. Voor het overzicht houd ik alles op dosis per week anders raak ik in de war.

Schema

W0 frontload test e 1250mg bold 1250mg
W1/W4 dbol 30mg
W1-W4 oxy 50mg
W1/W19 ultrasust 500mg per week
W1-W19 bold 600mg per week
W4/W6 tren a 400mg per week
W5-W14 tren e 400mg per week
W7/W19 mast e 400mg per week

Ik houd een log bij voor mezelf en omdat enkele erom vroegen. Ik doe niet aan pics. Kritische vragen vind ik altijd de moeite waard, gezeur over stats en ervaring minder. Ja ik weet dat het veel middelen zijn en ja ik weet ook dat ik veel vreten moet. Doe echt mijn best. Nu zo in de winter gaat het me tenminste makkelijker af dan van de zomer.

Wens een ieder veel leesplezier toe in mijn log. Thnx alvast voor de interesse :)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: bezi
Heej man, ik wens je heel erg veel succes en natuurlijk vele gains :D!

Zou ik je stats mogen weten (puur uit intresse :))?
 
Stats. 1,75 86 kilo 14% (heb ze net ook aangepast in mijn profiel)
 
Laatst bewerkt:
Je bent toc nog maar net klaar met je eerste kuur of heb ik de verkeerde voor
Me
 
Voedingsschema droppen?
 
Succes met je volgende kuur. Wel lange kuur bepaalde reden daarvoor?
 
Succes met je volgende kuur. Wel lange kuur bepaalde reden daarvoor?

Bold en als de `rek`uit de kuur is stop ik eerder dan na 20 weken.
 
Vind dat je weeral snel begonnen bent, maar dat weet je zelf ook wel. Heel veelsucces, ik volg!
 
ik volg je Ymir.,ben toevakkig voor mn eerste kuur aan t twijvelen tussen bold en tren. Suc6 kerel
 
wat heb je eigenlijk vanaf die Epistane tot nu gegained?
 
FF abbo nemen. Stevige kuur heb je daar. Goed om te horen dat die ultrasust goed meevalt van injectiepijn.
 
he gozer vette kuur .maar wil je waarschuwen voor wat komen gaat! lees dus dat je net een maand off bent,en ik weet niet hoelang je vorige kuur was , zal vast geen 10 weken zijn geweest gok ik ,maar je herstel zal zwaar beroert worden ik spreek uit ervaring! +als ik even reken 20 weken dwz dat je april eind april klaar bent. weet niet of je al last hebt van acne ,maar als je zolang achter mekaar kuurt met een maandje off tussen door kun je verwachten dat je van de zomer met dikke acne loopt ,zoals ik nu heb ,nu weet ik dat niet ieder lichaam het zelfde is maar wou het toch even kwijt,denk dat dit niet iets is wat je wilt voor de zomer. good luck
 
Laatst bewerkt:
Ik schreef het gisteren verkeerd, 8 oktober was ik klaar met PCT. IK ben dus 2 maanden off geweest. Vorige kuur was 15 weken. Eigenlijk had ik een maandje langer moeten wachten.
 
Laatst bewerkt:
Waarom Sust eod, of heb je sust met alleen korte esters ?
 
wat heb je eigenlijk vanaf die Epistane tot nu gegained?

Ik sprak vorige week iemand in de sportschool die ik vanaf de laatste week epi tot nu niet meer gezien had. Hij kwam naar me toe dat ik zoveel vet kwijt was. Kilo's gainen is dus heel relatief als je puur naar mijn massa kijkt. Ik was gewoon behoorlijk vet voor en tijdens mijn epi periode.

Tijdens epi ben ik van 85 naar 92 gegaan vet% >20% en daarna heb ik gecut tot 81 kilo tijdens vorige kuur tot 87 gegaan en de laatste weken weer vet verloren tot 85 kilo. Toen weer tot 84 kilo gezakt in de afgelopen maand een kilo aangekomen tot vorige week 85 kilo. Afgelopen week dus +1 kilo en zodoende zit ik op 86 kilo met een vet% van 14% ongeveer.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Waarom Sust eod, of heb je sust met alleen korte esters ?

Nee ik heb:
100mg testosteron isocaproaat 150 mg testosteron decanoaat 40 mg testosteron propionaat 60mg tesosteron phenylpropionaat

Ik zou ook bijvoorbeeld elke maandag en donderdag kunnen pakken. Dat ga ik denk ik ook wel doen na 2 weken als ook de lange esters gaan werken.
 
Laatst bewerkt:
succes man ga je volgen!!!
 
Back
Naar boven