MuscleMeat

Eerste kuur Tren E Test E Winny

Bezoekers in dit topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
16 nov 2009
Berichten
6.105
Waardering
774
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Doel: 10 kilo droge massa in 13 weken en het liefst een vet percentage dat rond de 10% komt.

Begin:
1,75 83 kilo en BF13%
Buik omtrek 91 cm
Borst omtrek: 115 cm
Schouder omtrek:125 cm
Armen omtrek: 36 cm
Billen omtrek: 102 cm
Benen omtrek: 64 cm

Stats:
Deadift 8x120 of 4x130
Legpress: 6x280
Benchpress: 5x75
Pulldown: 5x 120
Military press: 4x55

Ben een endomorf maar wel tenger wat bijvoorbeeld polsen en handen betreft. Heb ooit een erg hoog vet% gehad, vet zet ik makkelijk aan maar ik gain ook vrij snel.

W1-4 mdrol @20mg/dag
W1-10 "Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">Tren E @ 280mg/week
W1-12 Test E @ 400mg/week
W10-W13 Winny @50mg/dag (vanaf laatste inject "Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">"Trenbolone">Tren tot PCT)

W2-W13 T3 @25mcg/dag
W1-W13 200mg B6 per dag
W1-W12 2x per week 500mcg B12 injects gemengd met 250 IU HCG
W1-W13 Aromasin 20mg/eod
W14,W15 Aromasin 40mg/dag "nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">nolva 40mg/dag (2caps Arofixen/dag)
W16,W17 Aromasin 20mg/dag "nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">"nolvadex">nolva 20mg/dag (1cap Arofixen)

Omdat het schema vrij lastig is heb ik alles in een excel sheet gezet zodat ik per dag een overzicht heb. Ik print dit uit en streep ook door wat ik gehad heb anders ga ik dingen vergeten of dubbel nemen. Zie bijlage.

Ik weeg nu 83 kilo 1,75 13% vet denk ik. Ben veel afgevallen en ben deze week begonnen om langzaam meer te gaan eten. Ik zat op denk ik 2500kcal en ga nu eerst naar de 3000 en daarna richting 4000. Moet uitvinden hoeveel ik moet eten on cycle maar 4000kcal is de richtlijn. Grofweg 500gram carbs 380 gram eiwit en 80 gram vet.

Ik ga 3 of 4 keer per week trainen;fullbody 2 a 3 keer en 1x benen. Heb lang getraind met lage reps en wil nu eerst alle sets naar 8 reps voor ik de intensiteit verhoog.
 

Bijlagen

  • kuurschema.xls
    38,5 KB · Weergaven: 294
Gereserveerd voor de After tekst.
 
Ga je kuur volgen. Wel een aardig boodschappenlijstje voor de eerste keer hoor, maar daar zul je vast je redenen voor hebben.

Met je voeding zit je in ieder geval goed (op top kan je er zelfs 4100 cal van maken).

In ieder geval veel succes!
 
waarom zo ingewikkeld?
Eerste kuur: 10 weken 500mg test e ew..

Straks krijg je bijwerkingen weet je nieteens waarvan. Eerst eens aanvoelen hoe je op 1 middel reageerd.
 
Eerste inject gezet. Viel reuze mee en het doet ook nog helemaal geen zeer nu. Deed het ook wel heel langzaam en eerst goed opgewarmd die spuit. Daarna een minuut op de plek gedrukt, niks gemasseerd ofzo. Maar eens kijken wat die injectiepijn nu is waar ik zoveel over lees.

Maar goed ik heb zowel tren als test gezet. Ga door met mijn plan zoals ik het bedacht heb. Heb er lang over na gedacht. Op meerdere fora mensen laten reageren op mijn voorstel, me goed ingelezen ook.

Vind het leuk als mensen me willen volgen maar aub niet zo heel veel reacties van je moet 10 weken test e op 500mg doen. Dat weet ik ook wel :)
 
Laatst bewerkt:
abbo
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Eerste inject gezet. Viel reuze mee en het doet ook nog helemaal geen zeer nu. Deed het ook wel heel langzaam en eerst goed opgewarmd die spuit. Daarna een minuut op de plek gedrukt, niks gemasseerd ofzo. Maar eens kijken wat die injectiepijn nu is waar ik zoveel over lees.

Maar goed ik heb zowel "Trenbolone">tren als test gezet. Ga door met mijn plan zoals ik het bedacht heb. Heb er lang over na gedacht. Op meerdere fora mensen laten reageren op mijn voorstel, me goed ingelezen ook.

Vind het leuk als mensen me willen volgen maar aub niet zo heel veel reacties van je moet 10 weken test e op 500mg doen. Dat weet ik ook wel :)
hola @ my boy erik, succes met je kuur

ben benieuwd wat je van mdrol gaat merken zit nog in mijn planning, en over die injectiepijn ga je morgen voelen :D
 
Time for MASSIVE GAINS zo te zien whehe.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Succes, maar wat een rare hoeveelheden ? 280 en 400 ..
10kg droog is redelijk optimistisch, maar kan altijd :D
 
Zooo eindelijk iemand met een beetje ballen (voorlopig dan hé Erik77 :D) aan zijn lijf, dat hebben we dan gemeen! ik ben enorm benieuwd wat deze kuur voor jou lichaam gaat doen of je wel daadwerkelijk een high of low-responder bent en pics/media zijn meer dan welkom. Share it with us ;) Als je er nog momenteel vettig uitziet maak er ineens een cut cycle van? 2000-2500 kcals en bouw heeeeeeel voorzichtig naar boven zo schoon als het maar kan. 1 junk meal per week shall do the trick ;) of als je een junk-dag wilt inlassen ook goed maar wees dan heel voorzichtig.. niet TEVEEL laten gaan want zo een verkeerde dagje kan veel schade doen dat weten veel mensen niet ;) Verstandig dat je je test 2 weken langer doortrekt zal je echter wel nodig hebben voor de "Trenbolone">tren dip te voorkomen. Als je last hebt van de tren-hoest (zorg dat je NIET in een ader spuit tijdens injecteren), tren-dip, prostaat of andere organen (lever, nieren etc) meld het dan meteen aan ons. Ga je ook een bloed analyse laten trekken tijdens je kuur Erik77?

Ik begin ergens volgende week aan men cycle ook met verschillende "anabole androgene steroïden">AAS producten. Ik heb me al jaren ingelezen in de AAS wereld. Ik heb ook redelijk wat massa geplakt naturel geboekt. Ik ben wel enorm lui om een logje te openen :D. Ik ben momenteel bezig met een DNP (max 2/3 caps), T3(50-100mcg en afbouwend) en ECAY (max 2 caps) cycle voor de laatste stukken vet weg te werken icm ochtendcardio op lege maag. Ik merk dat ik zeer laag reageer op deze stackers en ik voel er weinig van (zweten etc) maar hijgen doe ik wel omdat DNP ook tijdelijk je conditie helemaal zal verkloten. Ik neem hier ook dagelijks een anti-histamine bij voor allergische reacties te vermijden. Ik ben zelf ook endo als lichaamstype dus ik kom redelijk snel aan negatief vet/spek. Ik ga ook wat kloten met een short cycle eerst (ik ga hoogst waarschijnlijk toch doortrekken naar 10/11 weken die test) voor te zien of ik wel na die 6 weken genoeg droog sta en natuurlijk hoe ik hierop ga reageren:

Week 1-3 of 4 Kickstart Oxandrolone (anavar) 50 mg
Week 1-6 250 mg Test-Enathaat
Week 1-6 300 mg Primobolan
(ik ga wrs ook aromasin nemen tijdens men kuur als ik veel last heb van bloat en nogmaals denk ik toch dat ik de test ga doortrekken naar 11 weken.)

Nakuur: 8-10 OF 12/13-14/15 Tamoxifen + Aromasin (Arofixen)


TIJDENS mijn kuur zal ik ook gebruik maken van Legalon Silymarin 140 1 cap ED. NA mijn kuur zal (dus tijdens de nakuur) zal ik dit verhogen naar 2 caps per dag.

BIJ EEN ACNE-AANVAL OP MIJN LICHAAM: 10 mg roacutanne als ik acné merk (meeste AAS gebruikers is dat de rug) opbouwend effect, Benzoyl acne creme 10% bij de hand en dagelijks biergist & vit b5 caps inslikken dit zal ik ook standaard doen)

BIJ HAARVERLIES VAN DHT-VARIANT: Finasteride slikken en de kuur stoppen omdat mijn haar veel betekent voor mij. Als mijn haar dan niet groeit zoeken naar hardere middelen.

BIJ IMPOTENTE(SPERMA-DALING)/ATROPHY(krimping van de testikels): HCG Pregnyl 300iu OF 500iu TIJDENS mijn kuur.

Ik ga ook MelatonanII runnen tijdens mijn kuur voor kleurtje en de finishing touch icm zonnebank. Vit-B12 injects twijfel ik nog over want men maten kregen daar enorme vreet buien van dan zal ik al zo laag liggen in carbs ben bang dat ik dan fanatiek ga junken.

Ik twijfel of ik 300 mg of 400 mg van Primo moet nemen."anabole androgene steroïden"> Ik weet niet hoe ik ga reageren op dat spul. Ik hoop op het beste, iemand hierover een idee voor welke dosis ik moet gaan ivm Primo?

Curse or bless DBB, you decide :)
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Succes, maar wat een rare hoeveelheden ? 280 en 400 ..
10kg droog is redelijk optimistisch, maar kan altijd :D

Daar is over nagedacht. Ik pak 0,7 ml tren en vul dit aan met test tot ik precies 1,5ml heb. 0,8 ml test dus. Ik spuit dus twee keer per week precies 1,5 ml en dan heb je dus (0,7+0,7)*200= 280mg Tren E (0,8+0,8)*250=400mg Test E. Los van dat ik het makkelijk vond die 1,5 ml komt het goed uit. Eerste voorstel was 250mg test E en 200mg Tren. Beide leek me wat weinig en wat ik nu heb net wat beter.

En ja 10kg droog is optimistisch. Ik speel ook niet helemaal op safe deze kuur, daar hoort een hoog doel bij. Beetje ambitie hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Pas op met namen van producten te vermelden buiten de echt of nep sectie.
 
Pas op met namen van producten te vermelden buiten de echt of nep sectie.

Done. Namen zijn weg voor het makkelijker te maken voor de mods :D Hopelijk lezen heel wat anabolen veteranen mee met dit topic want dit kan interessant aflopen. Antwoorden op mijn vragen zijn meer dan welkom!

grtz
 
Ben met volle verwachting aan het mee lezen Erik, maakt voor mij de stap misschien ook makkelijker. Heel veel succes maat!

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Btw. Heb je al eerder T3 gebruikt? Wat vond je er van?
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
@Muayboran
Ik reageer even kort op de vele punten die je noemt:
Ik ga nu wel er een bulk cycle van maken, niet te snel maar wel richting de 3700-4000kcal. Ik heb echt gekozen voor een massa kuur en ga niet half bulken en cutten, dat werkt niet denk ik.

Tren hoest we zullen zien of ik die nog krijgen ga.
Tren e is minder dan Tren Ace heb ik begrepen.
Injecteren kan ik goed. Heb ik geleerd ook in een opleiding.
Tren dip weet ik wat het is en ik weet ook dat 5HTP mij goed helpt.
Prostaat, heb dat Saw Palmento spul nog liggen.
Ik ga zonder klachten niet bloed laten testen maar bij twijfel natuurlijk wel.
Cycle doortrekken, ik verwacht het niet maar ik heb genoeg gear om dat te kunnen doen.
HCG staat al in mijn tekst; 2x 250 IU
Acne; wassen met zwavelzeep hielp mij vroeger heel goed, ik weet van vroeger dat het werkt bij mij dus dat pak ik als ik er weer last van heb
En jij moet 400mg primo nemen (en een eigen topic openen als je meer advies wil over jou cycle)

@WilliamSB
Nee ik heb geen ervaring met T3 maar wel een dag lang heel het www afgestruind over voordelen, nadelen, dosis risico's. IK neem daarom ook maar 25mcg en eventueel in een latere echte cutkuur meer als het me nu goed bevalt.

Maar ff serieus, kuren is iedereen zijn keuze. Ik begrijp goed waarom je het doet of niet doet. Maar ik wil met mijn eerste kuur van tren en test meteen al, iemand inspireren dit ook te doen. Het algemeen standpunt is dat tren in je eerste kuur not done is. Zo dat wilde ik in zijn algemeenheid toch ff kwijt.
 
Laatst bewerkt:
wel before en after pics maken he, succes met je kuur
 
@Muayboran
Ik reageer even kort op de vele punten die je noemt:
Ik ga nu wel er een bulk cycle van maken, niet te snel maar wel richting de 3700-4000kcal. Ik heb echt gekozen voor een massa kuur en ga niet half bulken en cutten, dat werkt niet denk ik.

"Trenbolone">Tren hoest we zullen zien of ik die nog krijgen ga.
"Trenbolone">Tren e is minder dan "Trenbolone">Tren Ace heb ik begrepen.
Injecteren kan ik goed. Heb ik geleerd ook in een opleiding.
"Trenbolone">Tren dip weet ik wat het is en ik weet ook dat 5HTP mij goed helpt.
Prostaat, heb dat Saw Palmento spul nog liggen.
Ik ga zonder klachten niet bloed laten testen maar bij twijfel natuurlijk wel.
Cycle doortrekken, ik verwacht het niet maar ik heb genoeg gear om dat te kunnen doen.
HCG staat al in mijn tekst; 2x 250 IU
Acne; wassen met zwavelzeep hielp mij vroeger heel goed, ik weet van vroeger dat het werkt bij mij dus dat pak ik als ik er weer last van heb
En jij moet 400mg primo nemen (en een eigen topic openen als je meer advies wil over jou cycle)

Ja hangt ook of je snel vettig word en/of je eerder op 3700-4000 calorien hebt gelegen. Voor ecto als lichaamstype en goeie genen ZOIEZO CLEAN bulken! 200 % zelfs. Maar voor de endo's en meso's met slechte genen tussen ons die wat voorzichtiger moeten aandoen raad ik toch ten strengst aan om lager in carbs te zitten en calorien. Wie wilt er nu geen wasbordje hea? :D

Je hebt ook supertren wat een mix is van de 2 esthers. Ik zou zeggen knallen maar en wees voorzichtig. Voor de mensen die nog steeds aanraden om 10/12 weken test-e te doen aub niet meer herhalen want we weten wat we doen en welke producten wij bezig mee zijn. Tren blijft een ongeloofelijke vijand van me. Zo extreem als Erik zal ik niet gaan dus ik zal het wrs sparen voor mijn 3de/4de kuur. Scrubben met anti-acné zeep heeft ook een grote invloed op je huid en talgkliertjes dus it's all good :D

Enneuh ik probeer zeker niet je topic te hijacken dus laten we ontopic blijven ;)
 
Ben erg benieuwd naar de komende updates;)
 
wel before en after pics maken he, succes met je kuur

Done, maar ik wacht nog even met plaatsen. Eerst wat resultaat voor ik mijn before durf te laten zien ;)
 
Ik dacht dat je pas over een maandje zou beginnen. Kon je niet meer wachten?

Ben heel benieuwd!
Succes maat!
 
Back
Naar boven