Fitness Seller

Test E eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Daster

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
24 aug 2004
Berichten
11.190
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Week 1-11: Test E 300mg /E4D
Week 13-15: Nolvadex 20mg /ED

De Test is 300mg/ml en gemiddeld kom ik op 525mg per week uit op deze manier, ik had ook 10 weken lang 600mg EW kunnen doen, maar zo doe ik er dus iets langer mee.

Eergisteren de eerste injectie gezet, had gisteren last van een behoorlijk pijnlijke zwelling, maar die begint nu gelukkig weg te trekken. Begon me al gelijk dingen als ontsteking in mn hoofd te halen ;).

Psychisch doet het me in ieder geval al goed, want afgelopen beentraining gelijk een PR gezet met 6*135kg :).

Stats op het moment: 84kg 12% bij een lengte van 183cm. Hoop er wat gedefiniëerder uit te komen, maar ik houdt de calorie inname voorlopig redelijk hoog, op zo'n 3500-4000 kcal.

Zal zo af en toe een foto met de tussenstand plaatsen!
 
suc6 man!

de pics in je galery zijn van nu dan?
 
Afgelopen zomer. Ben een kilootje of 4-5 zwaarder nu! (Ook wel iets 'vetter')
 
Waar injecteer je en met welke naald? Ik zet 0,8*40 in mijn bil.

Veel succes! Ga je volgen :D
 
Week 1-11: Test E 300mg /E4D
Week 13-15: Nolvadex 20mg /ED

De Test is 300mg/ml en gemiddeld kom ik op 525mg per week uit op deze manier, ik had ook 10 weken lang 600mg EW kunnen doen, maar zo doe ik er dus iets langer mee.

Eergisteren de eerste injectie gezet, had gisteren last van een behoorlijk pijnlijke zwelling, maar die begint nu gelukkig weg te trekken. Begon me al gelijk dingen als ontsteking in mn hoofd te halen ;).

Psychisch doet het me in ieder geval al goed, want afgelopen beentraining gelijk een PR gezet met 6*135kg :).

Stats op het moment: 84kg 12% bij een lengte van 183cm. Hoop er wat gedefiniëerder uit te komen, maar ik houdt de calorie inname voorlopig redelijk hoog, op zo'n 3500-4000 kcal.

Zal zo af en toe een foto met de tussenstand plaatsen!

Zal aan je voeding en training liggen of je dat bereikt.
 
ben benieuwd ... altijd leuk die eerste keer logjes :p
 
Waar injecteer je en met welke naald? Ik zet 0,8*40 in mijn bil.

Veel succes! Ga je volgen :D

Thnx! Ik heb dezelfde naald en ook bil. Als ik volgende keren geen last van zwellingen heb ook wel benen en schouders denk ik :) Injecteer zelf, dus dan is dat wel makkelijker.

Zal aan je voeding en training liggen of je dat bereikt.

Yup, in eerste instantie had ik in gedachte erbij te gaan cutten, maar dat werd me aan alle kanten afgeraden... En aangezien ik echt niet snel vet aanzet houd ik de calorieinname voorlopig redelijk hoog. Misschien dat ik aan het eind nog cardio ga toevoegen als ik toch wat scherper wil.
 
Ik heb mn voeding al iets veranderd.. Ik eet altijd heel veel brood, maar nu heb ik 2 broodmaaltijden vervangen door 1x pastatonijnsalade en 1x rijstkipfilet. Hoop zo min mogelijk vocht vast te houden...
 
Veel succes man zal je log volgen;)
 
Als ik die 4000kcal uit schone voeding haal, waarom zou ik dan niet met 90kg kunnen eindigen?

edit: Ik heb mn schema er even bijgezet!
 

Bijlagen

  • Voedingsschema1.xls
    223 KB · Weergaven: 200
Laatst bewerkt:
Vandaag 2de injectie, ditmaal ook wel een beetje zwelling, maar stuk minder dan vorige keer :)

Verder vandaag op alle oefeningen borst PR gezet, maar ik weet dat het in principe nog niet kan werken dus laat ik het maar op een geluksdag
houden ;)

Incline Bench 6*92,5 (was 5*90)
Incline DB Press 6*42 (was 5*42 als eerste oefening)
 
Vandaag 2de injectie, ditmaal ook wel een beetje zwelling, maar stuk minder dan vorige keer :)

Verder vandaag op alle oefeningen borst PR gezet, maar ik weet dat het in principe nog niet kan werken dus laat ik het maar op een geluksdag
houden ;)

Incline Bench 6*92,5 (was 5*90)
Incline DB Press 6*42 (was 5*42 als eerste oefening)
de pr's zulllen nog wel vaker langs komen, maar het zou goed kunnen dat je er nu al wat van merkt hoor der zit nu gewoon meeer test in je lichaam. Maar je piek over een week of 2 a 3 zal nog veel lekkerder zijn:D.
 
Vanavond beentraining. Dan ga ik de 140kg squat eens proberen te reppen :)
 
ik doe vanavond mee met de benen:D
 
ik doe vanavond mee met de benen:D

ik ook :D


niet te overhaast met u gewicht omhoog gaan man. doe het rustig aan of je gaat een blesure oplopen. spreek uit ervaring :o


:thumbs:
 
waarom trouwens geen kick start als ik vragen mag??
 
Back
Naar boven