MuscleMeat

Primen + Test E / Tren E / IGF

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Zo mijn eerste logboek. Ik was eigenlijk niet van plan een log bij te houden maar of ik het nu in een worddocument noteer of dat ik het hier noteer maakt me weinig verschil. En mss vinden wat mensen het interessant.

Eerst even geschiedenisje en stats:
Leeftijd: 23
Lengte: 1.74
Kuurhistorie: 1x Test @500 / Bold @ 500 met wat Winny en dianabol

Over mijn gewicht moet ik wat dingen vertellen anders lijken de getallen die zometeen komen beetje ongeloofwaardig.
Ik woog na het einde van mijn vorige kuur 107kg. Dit bij 14-15% denk ik. Ben toen na aantal weken wat gaan cutten en zat op 103 bij 11 a 12%.
Heb toen 2 rust/junkweken genomen en daarna 2 weken geprimed. Toen was er nog maar 100kg over maar dit lag natuurlijk aan het primen en de rustweken.

De kuur:

1-14 Test E @ 750 (Week 1 frontload)
1-12 trenbolone E @ 400 (Week 1 frontload)
1-2 dianabol @ 30mg (had ik nog liggen en denk vreet ik even op :D)
2-8 IGF @ 50mcg 3xpw
10-13 IGF @ 50mcg 3xpw
15-21 IGF @ 50mcg 3xpw

Doel
Het doel is zoveel mogelijk massa bijpakken met beperkte hoeveelheid vet. Clean bulken dus. Dit moet wel lukken en ik hoop dat de IGF beetje wil helpen om wat vet eraf te houden. Deze keer doe ik ook wat cardio wat ik vorige kuur niet gedaan heb. Ik eet liever teveel en word iets te vet dan dat ik potentieele groei weggooi. Dus wees maar niet bang dat ik me zelf qua voeding belemmer.

Nou de ervaringen tot nu toe:
Frontload
Heb afgelopen zondag (3/12/06) 5cc in de bil geramd en woendag de andere 5cc. Heb elke dag wat aspirine genomen en heb geen enkele negatieve neveneffect ervaren. Dit viel me erg mee had wel wat roid flu verwacht.

IGF
Ik was in eerste instantie van plan om vanaf dag 1 IGF te draaien maar de IGF kwam wat later binnen dan verwacht dus begin hier pas in week 2 mee. Dus de ervaringen hiervan kan ik vanaf maandag posten

Voeding
Ben de dag dat de spuit erin ging weer begonnen met te eten. Zie hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/bulkschema-aas-igf-87892/
Was weer heerlijk om 5500kcal weg te werken na een tijdje van rust en junken. Door de voeding ben ik weer erg opgevuld heeeeeeeeeeeeerlijk

Trainen
Kracht is bijna op het niveau van de top van mijn vorige kuur. Dit is te wijden aan combinatie: Rust/Veeeeel voeding en Dbol met frontload. Heb zin om maandag te gaan bankdrukken kijken of we weer 165kg kunnen verplaatsen :D. Maar verwacht dat dat nog wel paar weekjes duurt. Mijn trainingschema ziet er nu als volgt uit in de NIET IGF weken

Maandag: Borst + Voorkant schouders
Dinsdag: Benen
Woensdag: Cardio
Donderdag: Bicep + Tricep + Zijkant schouders
Vrijdag: Rug + Traps + Achterkant schouders
Zaterdag: Cardio
Zondag: Rust

Op advies van G21 word het denk dit om met IGF wat beter uit te komen

Maandag: Borst + Voorkant schouders
Dinsdag: Cardio
Woensdag: Bicep + Tricep + Zijkant schouders
Donderdag: Cardio
Vrijdag: Rug + Traps + Achterkant schouders
Zaterdag: Benen
Zondag: Rust


Gewicht
Dit is natuurlijk het interessantste :D Ik sta zelf perplex van het effect van primen. Ik ben in 6 dagen tijd van een leeggelopen platte zwakke 100kg opgeblazen naar 106.5kg en zie er voller en strakker uit dan toen ik vorige keer 111kg woog. Vorige keer had ik natuurlijk veel meer vet en wat meer vocht dan dat ik nu heb.

Ben nu duidelijk droger dan toen ik gecut had naar 102kg wat ik heel raar vind ik zie aders opkomen overal maar kan niet zeggen of dit zo snel al door de Tren kan komen. Denk dat dit allemaal toe te wijzen is aan het spons effect van de idiote hoeveelheid koolhydraten. Maar vind het toch wel heftig dat ik droger uitzie dan toen ik gecut 102kg woog. En groter dan toen ik 111kg woog.

3/12: 100kg
9/12: 106.5kg (+ 6.5 kg)

Mocht het zo aan blijven houden vind ik het onzin om 14 weken te kuren en stop ik eerder om wat eerder te rusten en dan sneller weer aan de volgende kuur te beginnen. Mocht er na week 8 nog wat rek in zitten ga ik Masteron Prop toevoegen om te bridgen naar de nakuur een weekje of 6.

Ik zal niet echt elke dag hier alles posten. Meer als ik iets te melden heb. Mocht blijken dat mensen wel erg geinteresseerd zijn wil zeker wel meer posten en vertellen hoe het gaat. Maar er lopen nu al 3 of 4 logboeken met vergelijkbare middelen.
 
Laatst bewerkt:
Benieuwd jamesss wat het gaat brengen voor je.Goed uitgewerkt alles trouwens.Ziet er goed uit allemaal :thumb:

Succes met je kuur!!
 
Succes inderdaad, zou graag wat pics zien
 
succes Jamesss dat je maar een grote jongen mag worden ;) maar zal je zeker wel lukken volg je log wel
 
Benieuwd jamesss wat het gaat brengen voor je.Goed uitgewerkt alles trouwens.Ziet er goed uit allemaal :thumb:

Succes met je kuur!!

Dank je wel. Zal proberen alles zo gestrucureerd en informatief mogelijk te posten. Een echte verhalen schrijver ben ik niet dus dan maar keiharde feiten :D

Succes inderdaad, zou graag wat pics zien

Een vriendin van me komt deze week fotos maken. Dit doen we elke 2 weken. Of ik ze post weet ik nog niet. Ik denk dat ik tot het einde wacht en dan before and after post :D. Heb geen fotos van tijdens de prime want toen voelde ik me klein en fragiel ;)

succes Jamesss dat je maar een grote jongen mag worden ;) maar zal je zeker wel lukken volg je log wel

We gaan ons best doen. Kan natuurlijk niet onderdoen voor jouw gains en jij niet onder die van mij. Dus let the games begin :D

HEb wat aangepast in de OP. Heb de datums van het wegen vermeld en zal deze elke keer updaten in de OP. Zet er dan tussenhaakjes bij wat de totale winst is en wat de winst vergeleken met vorige keer wegen is.
 
Succes James met je kuur
 
Ben benieuwd James, veel succes.
Zal dit logje in de gaten houde :D.

Zie dat je 14 weken gaat doen, erg veel succes.
Ik zat op 13 en ik was/ben er helemaal klaar mee, is voor mij veel te lang :(.
 
Vorige keer heb ik ook 14 weken gekuurd en was er toen ook wel klaar mee. Ik hoop 110-115 te wegen met een iets hoger vet%. Als ik dat na 10 weken al heb dan stop ik gewoon. Maar denk dat mijn doel beetje hoog gegrepen is. Maar hebben we tenminste een streven
 
Zullen we wedden dat je de 115kg gaat halen! Komt helemaal goed.:D
 
Nette stats bro. Kuur ziet er mooi uit!!! Ga je volgen ouwe...
 
Je log ziet er netjes uit hoor! Erg duidelijk allemaal en ook in je voedingsschema heb je veel tijd gestoken. Erg netjes dus.

Ga het zeker volgen want ik zou ook eens een vergelijkend kuurtje ongeveer net als deze willen doen met Test E, Tren E, Mast E.

Veel succes!!
 
Zo vandaag Bicep/Tricep getraind en mijn eerste ervaring met IGF.

Al een paar dagen voel ik dat ik snel buiten adem ben en voel me hele dag moe. Waar dit precies aan ligt weet ik niet maar ik denk dat de AAS een klein beetje ermee te maken heeft maar de grote boosdoener is de overdosis carbs denk ik.

Toen ik begon met trainen warmde ik op met 21'n met 7,5kg per kant. Na de warmup zat ik al idioot vol en dacht dit gaat een hoerige training worden aangezien ik mijn armen toen al amper kon bewegen. Na toch steeds gewichten erop te gooien was aan het begin van de 2de oefening die idoot tegen pijnlijke pomp gelukkig weg en kon ik door met normale training. Vreemd genoeg naar mate te training verstreek ging mijn kracht en intensiteit omhoog. Ik weet niet of dit de trenbolone is of omdat ik zo opgewonden was dat ik zometeen op de wc IGF kon gaan prikken maar dit bevalt me wel :D

Na een hele hoop nieuwe/ lekkere leden (vrouwelijk voor de grapjassen onder ons) de natste poes ooit bezorgd te hebben ooit was het tijd om naar de wc te gaan (Voor IGF helaas niet voor wat andere actie :D). Toen ik de IGF spuitjes uit de shakbeker haalde was ik even nerveus. Beetje raar zo spuiten op de wc terwijl ik allemaal spinning mannetjes hoor praten op de achtergrond. Maar ja wat moet dat moet he!.

Zo'n slinnaald voel je echt helemaaaaal niks van. Na beetje onhandig met 1 hand geaspireerd te hebben (is dit eigenlijk wel nodig??) duwde ik het goedje er langzaam in. Ik ben gewend rustig te spuiten met AAS maar **** IGF zit er in 2 seconden in. Weer iets wat me wel bevalt :D

Meteen mijn shake weggewerkt en daarna gedoucht. Op de weg naar huis had ik mijn dextro energy tabletten tussen mijn benen liggen mocht het nodig zijn maar gelukkig geen hypo gevoelens voelen op komen. Tot nu toe dan :D

Zal wel placebo effect zijn maar voel de huid echt idioot strak staan. Kan ook de Tren zijn natuurlijk. Maakt me niet uit welk goedje het doet het voelt lekker :D
 
fijn he Jamesss die pomp gaat met jou dus lekker en inderdaad igf zit er zo in
 
Hé Jamesss, je weet nu hoe je een goede pomp kunt krijgen met IGF. Onze belgische vriend heeft het goede voorbeeld gegeven.

Wel even wat bijbestellen als je zijn voorbeeld gaat volgen.

Ga je vanaf nu volgen.

SUCCES!
 
Hé Jamesss, je weet nu hoe je een goede pomp kunt krijgen met IGF. Onze belgische vriend heeft het goede voorbeeld gegeven.

Wel even wat bijbestellen als je zijn voorbeeld gaat volgen.

Hahaa ja maar 200mcg per keer is me iets teveel van het goede. Dan ga ik liever aan de slin is wat goedkoper :D
 
Succes kerel!!!
 
Gaat goed he Jimi, succes kerel ;)
 
:D thats my boy! succes bro..gaat helemaal goed komen!!
 
Back
Naar boven