XXL Nutrition

Bulkschema | AAS + IGF

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Zo we gaan weer (clean) bulken. Deze keer bulken we met AAS en voor het eerst IGF. Daarom denk ik ik zal mijn voedingsschema eens posten. Misschien hebben wat mensen er wat aan en misschien krijg ik nog wel wat nuttige tips. Vooral tips over voeding icm IGF worden op prijs gesteld. Ik zie het eten met IGF als voorbereiding op Slin dus hoe beter het is des te sneller ik aan de slin kan.

Ik post 2 plaatjes van mijn voedingsschema’s. Een is met in de avond veel rijst dit is voor de weken dat IGF word gebruikt. De ander is met in de avond veel havermout dit is voor de niet IGF weken.

Ik mik momenteel voor 5000kcal. Dit zal verhoogd worden naarmate mijn kuur vordert en mijn lichaamsgewicht toeneemt. De koolvis/tonijn/kip is onderling uitwisselbaar. Dit om verveling te voorkomen. Maar heb ongeveer hetzelfde al een keer gebulkt en consumeerde toen 6000kcal en hield dat makkelijk 14 weken vol.

Rijst (IGF):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Havermout (Niet IGF)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderaan staan de totaal getallen. De normaal gedrukte getallen zijn de totalen zoals opgegeven door voedingswaardetabel in grammen.
De rij daaronder die schuingedrukt staat zijn op basis van de grammen de kcal berekend.
E = Grammen * 4 = kcal
K = Grammen * 4 = kcal
V = Grammen * 9 = kcal
Dit is beetje dubbelop maar kan hiermee heel snel foutjes eruit vissen.

De reden dat ik zo hoog in mijn eiwitten zit is omdat door de IGF satellietcellen geactiveerd worden en dan heb je blijkbaar toch wel 400-600gr eiwit per dag nodig om jezelf en deze cellen te voeden

Voor de mensen die er iets van opgepikt hebben heel erg fijn. Voor de mensen met opmerkingen/kritiek/vragen barst aub los!!!
Als je mijn excel schema handig vind PM me dan stuur ik hem door.
 
ziet er super uit! alleen mis ik wel wat groente..:)
 
jha vind het er ook super uit zien...
kloppen die voedingswaarden van de ei-eiwitten?..dacht zelf altijd dat er 4g eiwitten zitten in het ei-eiwit

voor rest eigenlijk niks op aan te merken...owja toch wel...vlak voor slapen gaan tonijn..jakkes:D
 
ziet er super uit! alleen mis ik wel wat groente..:)

Ik eet wat sla tussendoor maar dat tel ik niet. En slik Anti-Oxidanten om negatieve shizzle tegen te gaan.

jha vind het er ook super uit zien...
kloppen die voedingswaarden van de ei-eiwitten?..dacht zelf altijd dat er 4g eiwitten zitten in het ei-eiwit

Hmm je zet me aan het twijfelen. Heb dat schema laaaang geleden gemaakt aan de hand van de voedingwaardetabel site. Daar kwam deze info vandaan:
Voedingswaarde eieren: eiwit, de belangrijkste voedingswaarden.
Zal vnv eens kijken in Eetmeter2002/Becel/Vodisys of deze waardes kloppen. Als jij gelijk hebt mag ik nog meer gaan eten jippie!!!:o
 
Niets mis mee! Alleen idd groente zou ik er wel bijknallen. Of je het nu lust of niet :D En wat fruit. Verder ziet het er doordacht uit.
 
Die laatste is per 100 gram berekend, die eerste per ei-eiwit ;) Dus beide kloppen.

:o Je hebt helemaal gelijk. Even aanpassen. Dat word dus nog meer eten jamm jamm :D
 
Wat zijn de tijden (+-) van de maaltijden?
 
De eerste maaltijden willen wel eens wat schuiven aan de hand van lesrooster soms moet ik namelijk om 6.45 al opstaan dus dan eet ik iets vroeger. Maar dit is de planning:
1 8:00
2 10:30
3 13:00
4 15:30
5 PREW 18:00
Workout @ 18:45 a 1900
6 PWO 20:00
7 PPWO 21:00
8 22:00
9 00:00- 00:30
 
Laatst bewerkt:
Thnx wat me opvalt,

2e maaltijd zo te zien bewust laag in kh.
Volgens mij, niet direct naar je training de pwo?
Maaltijd 7 en 8 gevolgd op een uur na elkaar.
Zou je hier iets van toe kunnen lichten, ik ben benieuwd!
 
Ik probeer mijn KH+Vet inname samen te beperken. Daarom heb ik Eiwit/KH en Eiwit/Vet maaltijden. Beetje blijven hangen uit het atkinsprinicipe maar dat ben ik nu eenmaal gewend :D

Tja meestal ben ik wel pas rond 2000 klaar met sporten maar om 1830 stap ik in de auto naar de sportschool dus voordat de training begint is het meestal al 1845-1900. Denk daar zelf nooit bij na maar zal even die tijd aanpassen.

De reden om relatief kort achter elkaar te eten na het sporten is in verband met IGF gebruik. Heb dit prinicpe overgenomen uit de INSULINE FAQ gemaakt door IKKE. Denk dat zo efficient mogelijk met je insuline piek ook voor niet gebruikers slim is trouwens.
 
Ik probeer mijn KH+Vet inname samen te beperken. Daarom heb ik Eiwit/KH en Eiwit/Vet maaltijden. Beetje blijven hangen uit het atkinsprinicipe maar dat ben ik nu eenmaal gewend :D

Duidelijk

Tja meestal ben ik wel pas rond 2000 klaar met sporten maar om 1830 stap ik in de auto naar de sportschool dus voordat de training begint is het meestal al 1845-1900. Denk daar zelf nooit bij na maar zal even die tijd aanpassen.

Ahzo, ik dacht ook al dat jij meer van BEUKEN in de sportschool was ipv 1,5 uur 'hangen' namelijk! :D

De reden om relatief kort achter elkaar te eten na het sporten is in verband met IGF gebruik. Heb dit prinicpe overgenomen uit de INSULINE FAQ gemaakt door IKKE. Denk dat zo efficient mogelijk met je insuline piek ook voor niet gebruikers slim is trouwens.

Dit klinkt niet onbekend, ik merk vaak dat wanneer ik dextrose in mijn PWO heb dat na de maaltijd die 0.45-1uur later volgt, al weer snel een hongerig gevoel heb.

Thnx voor je toelichtingen!
 
Leuk spul, naast de eventuele neveneffecten!

Mooie link, misschien je dextrose in de pwo nog wat opschroeven?
 
Leuk spul, naast de eventuele neveneffecten!

Mooie link, misschien je dextrose in de pwo nog wat opschroeven?

Goed opgemerkt. Deze zit momenteel op 80gr. Zelf ga ik nu nog niet aan de slin. Maar over een tijdje wel. Als je je voedig in orde hebt is het niet zo erg gevaarlijk. Maar wel 5-10kg VVM Jamm jammm :D
 
Goed opgemerkt. Deze zit momenteel op 80gr. Zelf ga ik nu nog niet aan de slin. Maar over een tijdje wel. Als je je voedig in orde hebt is het niet zo erg gevaarlijk. Maar wel 5-10kg VVM Jamm jammm :D

Sounds great :D
 
Back
Naar boven