XXL Nutrition

Versterk je grip, gebruik John Brookfield's Grip Tips !

  • Topic starter M@rsel
  • Startdatum
  • Reacties 38
  • Weergaven 25K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Dit is inderdaad wel redelijk uitgebreid :D
 
Die doe ik allemaal maar m'n grip is nog steeds k*t!








:jk:
 
Goede post bro! Thanx. Om even je vragen te beantwoorden; ik train nog steeds thuis en met de griptraining gaat het goed. Ik kan de #3 nog niet sluiten, maar dat gaat er wel aankomen (de 2.5, die ik afgelopen week binnen kreeg ging meteen dicht met links en rechts, koud).;)
 
oh my god... kkvet! ik ga me hier is ff lekker in verdiepen :study:
 
Monster post :D, genoeg nieuw leesvoer!
 
:D Goed werk Mark!

Het leuke van deze oefeningen is dat maar weinig mensen ze kennen en er ook nooit op zouden komen om zoiets te gaan doen voor hun grip.

Ook belangrijk voor de mensen die vaak hun grip willen trainen; ruim voldoende variatie zodat je elke training iets anders kan doen of oefeningen met elkaar kan combineren in één training.
 
Het leuke van deze oefeningen is dat maar weinig mensen ze kennen en er ook nooit op zouden komen om zoiets te gaan doen voor hun grip.

behalve die wristcurl met plates dan :p toevallig van de week gedaan
 
Wauw, een hele waslijst! Thx!
 
vet..


ik moet zeker mijn grip nog verbeteren.
 
goede tips!

thnx
;)

excuus voor de B U M P...............leerzame topics worden hiervan vrijgesteld..............toch?
;)
 
Die ga ik eens checken, want ik heb het nodig.

Thnx !!
 
Heb die swing and catch gister nog gedaan.
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon straps aanschaffen, en deze gebruiken zodra je 'grip-spieren' uitgeput raken....
 
graag gedaan, hoop dat je er iets aan hebt...
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon straps aanschaffen, en deze gebruiken zodra je 'grip-spieren' uitgeput raken....

Je kunt natuurlijk ook gewoon een rolstoel aanschaffen, en deze gebruiken zodra je beenspieren uitgeput raken....
 
Back
Naar boven