AndroidHealthClinic

Breaking News Rust in vrede Koen (Lauw)...

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid sinds
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Jongens en meiden van DBB, vandaag ben ik gebeld door een familielid van Koen, die wij hier op DBB allemaal hebben leren kennen onder de naam Lauw. Ik kreeg de schokkende mededeling te horen dat Koen zichzelf in de nacht van donderdag op vrijdag van het leven ontnomen heeft.

Ik vind het ontzettend moeilijk dit te brengen en de juiste woorden te vinden, als die er überhaupt zijn. Ik ben geen directe bekende van Koen, maar ik heb Koen één keer ontmoet op het Lowlands festival in Biddinghuizen een aantal jaar geleden, waar ik hem heb leren kennen als een vriendelijke toffe kerel met een gevoel voor humor zoals je het maar weinig ziet. En ook op dit forum heb ik de afgelopen 4 jaar vaak schaterlachend achter mijn computer gezeten om zijn hilarische verhalen en zijn scherpe en droge opmerkingen.

Ik wil bij deze mijn medeleven graag uitspreken naar al de familieleden van Koen, en al zijn vrienden. Zeer veel kracht en sterkte voor iedereen die hem zal moeten missen. Rust in vrede Koen...



Zie ook dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/lauw-s-memory-lane-164963/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh nee man, Laaaaaaauw.

Gozer ik zal je zo missen....:(

Veel sterkte aan de nabestaanden.
 
Dit heb je erg mooi en sympatiek gebracht mijn inziens. Niets aan toe te voegen. Mijn oprechte deelneming naar alle nabestaanden van hem. Ik ken hem eigenlijk helemaal niet. Maar de naam Lauw zegt mij inderdaad wel wat.
Heel erg en ik wens al zijn dierbaren heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat hun op een dag, dit alles een goed plekje kunnen geven. Rest in Peace.
 
Ik weet even niet wat ik moet zeggen....

Rip.

Veel sterkte aan zijn familie en vrienden.
 
RIP
Meer krijg ik er effe niet uit.
 
sterkte aan de familie en dat ie lekker mag slapen nu....
 
Rust in vrede .
 
Damn...gecondoleerd en sterkte aan zijn naaste!

(die is toch geen foute grap van je he rob? in samen werking met lauw?)
 
Damn ... *slikt*

Condolances
 
Dit meen je niet!!!!! waarom????
 
Damn.. veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden !!

Rust zacht koen.
 
No way man?
Meen je dit?

Lauw was altijd juist zo lauw?

Heb hem al heel lang niet mee rop MSN gesproken, maar wist niet dat ie depri was:(

Zo lekker nieuws deze ochtend:(
 
damn:( r.i.p.

sterkte aan de nabestaande
 
:( Echt sprakeloos.
 
Dit meen je niet man?! Ik heb Lauw (Koen dus) ook nauwelijks gekend, één keer irl ontmoet, maar ik mocht hem zeer en denk dat iedereen het hier met me eens zal zijn dat het een zeer bijzondere jongen was (damn waarom moet ik zeggen 'was'). Waarom moeten juist de mensen die het leven voor anderen iets leuker maken juist doodgaan? Wat een klotezooi dit man. En waarom?
 
Damn geen woorden voor.......:sad:


R.I.P. Lauw
 
Het is nooit fijn om een geliefd familielid te verliezen. Veel succes nog!
 
Wow.. Weet ook niet wat ik moet zeggen hoor.. Wat erg
 
Back
Naar boven