AndroidHealthClinic

Het grote 'wat-voert-Guido20-in-het-weekend-uit-topic....

Bezoekers in dit topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
11 jun 2004
Berichten
2.280
Waardering
5
Naar aanleiding van dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/in-het-weekend-kom-je-helemaal-rust-69202/

Had ik de vraag gekregen om wekelijks mijn weekend ervaringen met jullie te delen. Nu ben ik de rotste niet om jullie te vervelen met mijn weekend escapades dus bij deze komt hier iedere week een beschrijving van de door mij beleefde 'avonturen' van het afgelopen weekend.

Vrijdagavond.

Op het programma van deze avond stond een etentje bij mijn schoonouders. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de relatie tussen mijzelf en de eerder genoemde schoonouders op zijn minst te typeren is met twijfelachtig. Maarja, de gouden tip om goed om te gaan met je schoonouders is de volgende: laat alles wat ze zeggen of doen gewoon over je heenkomen, en hou ik gedachten dat jij dezelfde avond hun zo geliefde dochter zowel vaginaal als anaal uitleeft. Op de een of andere manier kan ik me dan gewoon goed beheersen......
Maar we zouden dus gaan BBQ-en, niets mis mee in eerste instantie. Beertender dernaast, peukie derbij en hompen dood vlees je nek in duwen.
Maarja, nu komt het probleem: mijn schoonvader is een echte visser. Hij heeft er geen problemen mee om een week lang op een bootje van twee vierkante meter te bivakkeren met zo'n stok met een touwtje met een haakje deraan. Nu was onze vriendelijke vriend dus 2 weken geleden een week lang naar Denemarken geweest om daar een paar van 'water koeien' aka. vissen uit de plaatselijke sloot te sleuren. Met het gevolg dat hij een paar van die beesten mee had genomen naar de Lagelanden om met behulp van een BBQ in vreetklare toestand krijgen. Nu vind ik vis echt niet te vreten, tonijn gaat dan nog omdat dat echt niet meer als vis te herkennen is. Maar Flipper kreeg toch een plekkie op de BBQ en verscheen even later op mijn bord. Hij keek mij met verwaterde ogen aan (waarom dat beest in godsnaam nog in optimale fysieke staat de BBQ op gaat snap ik ook niet maargoed). Met veel tegenzin neem ik een hap..... beetje kauwen...... nou het leek godver net of ik met geopende mond door de eerste de beste sloot getrokken werd. Dat beest smaakte serieus naar sloot. Toen ik nog een mini Guido was ben ik een keer genadeloos de sloot ingedonderd bij mij aan de overkant, hij ben ik toen bij verzopen, nou mooi dat ik flashbacks kreeg van die gebeurtenis. Maarja, vooruit dan maar, gewoon genoeg spoelen met bier en dat beest had ik soldaat gemaakt.

De rest van de avond heb ik actief niets gedaan. Had de hele week volle bak gewerkt, en zeker met de 24/7 sauna van de afgelopen week.....

Zaterdag.

Overdag had ik alleen maar gewerkt, moest invallen voor een collega die een acute vorm van een prognostale darminfectie opgelopen had (lees: een kater van hier tot Oost Tibor). Op het programma voor deze avond stond een verjaardag, en wel 1 van een vriendin van mijn vriendin. Ik had er echt compleet geen zin in, ik had het nog leuker gevonden om een avond te gaan origamie vouwen. Ik had echt een slecht voorgevoel over de aard van deze verjaardag, en dit kwam later ook precies zo uit als ik had gedacht.....

Misschien ken je het wel, een kennis van je vriend of vriendin is jarig. Zelf ken je deze 'jarige' helemaal niet. En de personen die verder naar de verjaardag gaan al helemaal niet. Met het gevolg dat je binnenkomt, iedereen braaf een hand geeft en feliciteert, en dan een plekkie zoekt in de 'feest-kring'. Op het moment dat je gaat zitten begin je een kort gesprek met de gene links en rechts naast je. Eigenlijk kan het je echt geen reet schelen wat deze personen je te zeggen hebben dus blijft het bij een opvlakkig gesprek.

Voorbeeld:

A.He alles goed? (de persoon naast mij)
B. Ja prima (ikke)

A. Waar ken jij de jarige van?
B. Eigenlijk niet, maar via mijn vriendin ben ik hier beland.

A. Lekker weer he?
B. Nou.... ik zweet me de tieves

Toen ging mijn vriendin voor het leuke ook nog eens helemaal aan de andere kant zitten zo ongeveer, met het gevolg dat ik al helemaal niemand had om tegenaan te praten. Gelukkig hadden wij de jarige een fles Bacardi lemon cadeau gegeven. Die ik daarna zelfs maar even aangebroken had. (gouden tip nummer 2: neem bij gare verjaardagen een fles sterkte drank mee om cadeau te geven, zuip deze daarna zelf half leeg... maakt die verjaardagen als een stuk beter......)

Al met al was de verjaardag net zo kansloos als de winskansen van een ernstige lepra patient bij een potje Twister. Maarja, het hoort erbij, wanneer jij verwacht dat je 'biatch' je vergezelt op verjaardagen van jou vrienden kom je er niet onderuit......;)

De beschrijving van zondag komt later op de middag.....
 
Laatst bewerkt:
hehe, zondag zal wel beter geweest zijn zeker?
 
haha lache:D
 
Het is een vermakelijk stukje bro maar ik heb al beter van jou gelezen:D;)
 
Guido20 zei:
Al met al wat de verjaardag net zo kansloos als de winskansen van een ernstige lepra patient bij een potje Twister.

:roflol:


Heerlijk zo'n verhaal had ik ff nodig om me door deze saaie werkdag te slepen :)

Karma hou je tegoed!
 
Bij stomme verjaardagen is het heel leuk om stomdronken te worden en daarna alleen nog maar sociaal onacceptabele antwoorden te geven.

A. lang niet gezien.. hoe is het met je?
B. Niet zo goed, volgens mij heb ik Aids (hoest een keer in zijn richting)

ik ben benieuwd naar je zondag :)
 
Erg herkenbaar, bijna hetzelfde weekend wat ik gehad heb...
Maar leuk om te lezen :D.

Op naar volgende week :).
 
Whehehe.... goed bezig :D
 
Guido20 zei:
Maarja, de gouden tip om goed om te gaan met je schoonouders is de volgende: laat alles wat ze zeggen of doen gewoon over je heenkomen, en hou ik gedachten dat jij dezelfde avond hun zo geliefde dochter zowel vaginaal als anaal uitleeft. Op de een of andere manier kan ik me dan gewoon goed beheersen......

.................De rest van de avond heb ik actief niets gedaan. ...................

Vergeet je niet iets:D
 
Zalig verhaal man,het stopt veel te vroeg:D Benieuwd naar zondag!
 
Haha, je eigen cadeau opzuipen. Zo herkenbaar :D
 
:roflol:

Waar is trouwens je zondagverhaal;)
 
Leuk verhaal :) , op naar de volgende
 
bascross zei:
:roflol:

Waar is trouwens je zondagverhaal;)

Had het gister ff erg druk. De 'zondag' komt er ergens vandaag aan. ;)
 
Hahahaa... Bij deze is Guido20's collum begonnen :)
 
Back
Naar boven