MuscleMeat

In het weekend kom je helemaal tot rust......

Bezoekers in dit topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
11 jun 2004
Berichten
2.280
Waardering
5
Jawel, het is weer zover, ik moet weer eens klagen.

Wat een k*t zondag!
9.48
Na een behoorlijk zware zaterdagavond was dat de tijd dat mijn vriendin het nodig vond om mij uit mijn tijdelijk semi comateuze slaap te wekken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik standaard al een aardig ochtend humeur heb (mijn vitale levensfuncties komen moeilijk op gang) zeker op zondagen na een avondje flink doortanken. Vooruit dan maar, ik deruit. Een goed ontbijt kan een hoop goedmaken... niet dus. Gister een soort van vergeten om boodschappen te doen, met het gevolg dat het een oud broodje (lees: meer een beschuitje) met pindakaas.

Nu was ik natuurlijk benieuwd waarom mijn vriendin mij uit mijn broodnodige slaap stand had gehaald. Ze vond het tijd om een tijdje zand te happen tussen onze Oosterburen onder het genot van constant kinder gehuil en genieten van die zilte zeelucht. Ze wou dus ff naar het strand. Nu heb ik echt een stront hekel aan het strand, of het moet een terras aan het strand zijn. Ik hou er niet echt van om zand uit de vreemdste uithoeken van mijn lichaam te verwijderen achteraf. Ik ben meer een zwembad man.

Maar vooruit dan maar, vrouwen kunnen net zolang zeuren tot je van narigheid je strand-kit bij elkaar schraapt en toch maar richting kuststreek vertrekt. Wij in de voiture richting 'la plage'.....

13.30

Zijn we der bijna, staat der een bord 'Vol' wat betrekking heeft op de parkeerplaats bij het strand. Er was wel de mogelijkeid om je auto een pleures end terug te parkeren en dan met een pendelbus naar het strand gebracht te worden. Ik zag het niet echt zitten om met 30 graden te genieten van het uitzicht van een klotsende oksel van een mede bus passagier. Ook stond er een enorme rij op de plek waar die pendelbus zou vertekken. Met het gevolg dat je eerst nog een dik uur de aambeien uit je reet staat te zweten voordat je in de zweet-express richting strand vertrekt. Ik was alweer helemaal genezen van de strandpret. Mijn vriendin stelde toen voor om eerst een paar uur in een nabij gelegen bos te chillen met een drankje en daarna naar het strand te gaan. Vooruit dan maar weer, ik voelde me net een bejaarde, wat moet je in godsnaam in een bos....

14.30
Ik in mijn complete strandoutfit het bos in. Echt geen porem, ik liep op mijn slippers en in een zwembroek, mijn vriendin liep in haar bikini met een rokje. Iedereen dacht echt dat we verdwaalde Duitse standgasten waren. Maarja, ik zag het maar positief.....zonnetje....peukie....vrouwtje....ik begon het bijna leuk te vinden. Loop ik half dromend met voet tegen een betonnen paaltje op. Me halve nagel van mijn grote teen vond dat een goede reden om deraf te vliegen. Doet best pijn, ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn eerder opgebouwde postitieve gevoel zo snel als een hetero kont voor de lul van Gerard Joling verdwenen was. Ik denk dat ik meer ziektes geroepen heb dan een dokter in zijn gehele carriere tegenkomt. Bij deze mijn excuses aan alle bejaarde mede bos bezoekers.... Als er iemand op zit te wachten kan ik nog wel een foto toevoegen van de staat van mijn grote teen....;)

Wij lopen dus een stuk verder het bos in, begint mijn vriendin mijn een beetje op te geilen, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met dit weer nogal snel overga in de 'ok, nu neuk ik je kapot'' stand. Dus wij een rustig plekkie opzoeken om het een beetje gezellig te maken, nou dat werd het dus niet. Ga je een beetje liggen steekt er allereerst een end hout in je reet. Haal ik net mijn puddingbuks deruit, land der een vlieg op (misschien moet ik hem eens wassen :p ) toen er daarna nog een peleton semi doden mensen van 90 voorbij schoven had ik het gehad. Naar het strand dan maar weer......

17.00
Het was nu een stuk rustiger en ik kon zowaar mijn bolide op een plekkie dicht bij het strand parkeren. Ik had ondertussen echt ****ing honger, dus eerst maar wat naar binnen schuiven. Krijg ik toch een klein pleures bordje eten, ik denk dat zelfs een kind in Sudan nog zou klagen. (sorry, beetje lullige opmerking...). Maarja, was wel lekker alleen de hoeveelheid was gewoon niet optimaal. Wij daarna ff lekker op het strand liggen, en een beetje zwemmen. Gaat der godver een hond met mijn handdoek vandoor. Toen had ik het wel een beetje gehad, het was echt zo'n dag dat niets goedgaat.

Kijk ik net op mijn auto, zit er een flinke vogelpoep vlek op. Kan gebeuren, die beesten moeten ook schijten. Maar die plek is dwars door mijn lak heen gebrand. En enorme vage plek om mijn motorkap. (iemand hier ervaring mee trouwens? wordt dat vergoed?)

Al met al was het zo'n dag dat ik eigenlijk een beetje in mijn bed had moeten doorbrengen met mijn lul in mijn handen.....

He, dat lucht op zeg, sorry voor jullie tijd verspilling ;)
 
Heerlijk die verhalen van guido:roflol:
Wat was dit episode 20
?
 
Waar blijft de foto?

Van je vriendin dan
 
mooi verhaal Guido, verbaas me steeds weer hoeveel pech jij altijd heb.
 
spiertje16 zei:
Heerlijk die verhalen van guido:roflol:
Wat was dit episode 20
?

Haha, denk nog geen 20. Maar zal er niet veel naast zitten.
Nog ff en ik maak er een bundel van....;)
 
jordy zei:
mooi verhaal Guido, verbaas me steeds weer hoeveel pech jij altijd heb.

Je hoort me ook alleen op dagen waar het minder gaat....
Ik moet toch wat te zeiken hebben.
 
:roflol: die schrijfsT :D Daar krijg je karma voor!
 
En weer een geweldig verhaal van guido. Sorry dat ik het zeg, maar ik wens je nog meer pechdagen toe, zodat je weer mooie verhalen gaat posten:D
 
Haha super man!!!

DBB's grootste pechvogel award gaat naar jou deze zomer ;)
 
Leest zeer vlotjes, Guido. Je houdt nog karma tegoed!
 
:roflol:echt een film script dit. Ga zo door bro haha! Karma hou je te goed.
 
Mooi verhaal kerel:thumbs:

En nu graag een foto, van je teen, en van je vriendin.
 
Het zit sommige mensen ook niet altijd mee, hopen dat je de volgende zondag in je bed kan blijven maffen dan ;)
 
:roflol: geweldig verhaal guido :roflol:

Heb je je vriendin nog anaal vernederd? Het was immers haar idee om een leuk dagje naar het strand te gaan...:)
 
Super verhaal weer !!
 
Je moet wat karmapunten....geweldig geillustreerd;)
 
Leuk verhaal, heb je die dag nog gedoet? ;)
 
Leuk verhaal, ook leuk die tussen verontschuldigingen :roflol:
 
Back
Naar boven