MuscleMeat

Ectomeso's blog from zero to hero

Bezoekers in dit topic

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
19 jul 2007
Berichten
608
Waardering
18
Hallo,

Dit wordt mijn blog, voornamelijk voor mezelf om later terug te zien maar ook zeker om jullie op de hoogte te houden.
Ik train nu sinds enkele maanden weer serieus en het gaat me beter af dan ooit.

Mijn schema ziet er als volgt uit:
Training 1 (Benen/Schouders)
Dumbbell Lunge
Squat
Leg Press
Leg Extension
Seated Leg Curl
Calf Raise
----------------------
Dumbbell Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raise
Standing Cross Row
Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
(schouders is vooral gericht op achterkant omdat de voorkant bij de chestpresses al goed wordt meegenomen. Door achterkant goed te ontwikkelen trek je het lichaam ook beter in verhouding)

Training 2 (Borst/Triceps/Buik)
Barbell Bench press
Dumbbell Incline Bench Press
Cable Standing Fly
Chest Dip
-----------------------
Dumbbell One Arm Triceps Extension
Skull Crushers Triceps Exercise
Dumbbell Kickback
------------------------
Diverse buikoefeningen (wisselend)

Training 3 (Rug/Biceps)
Deadlift
Cable Pulldown
Lever Seated Low Row
Rear Pulldown
Dumbbell Bent over Row
-------------------------
Dumbbell Shrugs
Barbell Shrugs
-------------------------
Dumbbell Curl
Barbbell Seated Curl
Hammer Curl.

Meeste oefeningen doe ik setjes van minimaal 3x8 herhalingen en als het lukt maak ik er 10 herhalingen van. Die laatste 2 pers ik er dan nog uit alsware :)
Buik en Shrugs doe ik vaak 3x15 herhalingen.

Voedingsschema
Ik maak geen voedingsschema omdat uit het verleden is gebleken dat ik moeite heb me daaraan te houden. Ik eet clean, zo'n 6x per dag en zorg ervoor dat ik eiwitten/koolhydraten en de juiste vetten binnen krijg. Het zou allemaal beter kunnen maar zoals het nu gaat met de progressie ben ik tevreden.

Supplementen
Ik gebruik dextrose voor na de training van B&Fshop en neem elke ochtend en na de training een shake whey perfection ook van B&Fshop.