Fitness Seller

Injectie pijn

Bezoekers in dit topic

rahidza90

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
20 mrt 2010
Berichten
131
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Ik zit nu aan mijn tweede injectie test e , en heb ontzettend veel pijn in men achterwerk?
11 april heb ik mijn eerste injectie gezet (rechterbil) ;; 2/3 dagen last van gehad in het achterwerk; kon bijna onmogelijk leunen op mijn rechterkant. Nu 18 april mijn tweede injectie gezet in de linkerbil; nu net hetzelfde !
is dit normaal? want zoveel mensen zie ik er niet echt over klagen?

+ het is een test e only kuur; maar zou er graag nog winstrol bij doen
(5/6 weken winstrol en 9 weken test e)

is dit een goede kuur?
dus
1-9 week test e
4-9-10 week (dus vanaf week 4) winny
 
Welke formaat naald gebruik je?
Als je in de billen zet is het beter om 0.8x40mm te nemen. Hoe dieper hoe beter het wordt opgenomen.
 
het zijn er van 0.8x40mm
 
Ik heb ze voor heen altijd in de bovenbenen geplaatst, maar kreeg best wel last van pijnlijke benen. Nu gewoon in de billen, bij de eerste 3 injecties een pijnlijke plek als je erop gaat zitten maar daarna nooit meer wat gevoelt. Voor de billen gebruik ik 0,8x50mm
 
hmm dus de eerste 3 keer ;;
dus dit gaat eigenlijk wel over ?
want het zijn men eerste injecties ooit ..

*Vraag mij wel af hoe dit komt?
 
Waar prik je in je bil, je hebt van het bovenste buitenste bilkwadrant gehoord neem ik aan? Je weet wel dat vierkant http://2.bp.blogspot.com/_jW0fHcfb-...wmgJ6IYU/s400/Girls_In_The+Chinese_Army_3.jpg

En even een zijstraat vraag, prikt iedereen IM gewoon loodrecht of zijn er mensen die een zijde opzij trekken een cm of 3 en dan prikken de Z techniek of rangeertechniek? Ben benieuwd omdat het mij vrij lastig lijkt die rangeertechniek bij jezelf prikken terwijl het met een depot wat test e is eigenlijk wel hoort. Als iemand dit mij uit kan leggen hoe ik dit bij mezelf handig uitvoer graag!

Ik zou bij IM zelfs 0.6x80 pakken, dat leer ik op mijn opleiding als standaard maat voor IM zeker voor de bil. Behalve bij echt dunne mensen daar zou ik een minder lange naald nemen omdat je zelfs het bekken zou kunnen raken en dat doet echt zeer.. Zo dik is de naald dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Masseer je die plek wel na het prikken?Ik doe minstens 5 min. krachtig masseren,was het een keer vergeten en had er toen zwaar last van.
Btw hoeveel zet je dan?

@erik: z techniek??? rangeer techniek??? nee dus...
 
Laatst bewerkt:
Waar prik je in je bil, je hebt van het bovenste buitenste bilkwadrant gehoord neem ik aan? Je weet wel dat vierkant http://2.bp.blogspot.com/_jW0fHcfb-...wmgJ6IYU/s400/Girls_In_The+Chinese_Army_3.jpg

En even een zijstraat vraag, prikt iedereen IM gewoon loodrecht of zijn er mensen die een zijde opzij trekken een cm of 3 en dan prikken de Z techniek of rangeertechniek? Ben benieuwd omdat het mij vrij lastig lijkt die rangeertechniek bij jezelf prikken terwijl het met een depot wat test e is eigenlijk wel hoort. Als iemand dit mij uit kan leggen hoe ik dit bij mezelf handig uitvoer graag!

Ik zou bij IM zelfs 0.6x80 pakken, dat leer ik op mijn opleiding als standaard maat voor IM zeker voor de bil. Behalve bij echt dunne mensen daar zou ik een minder lange naald nemen omdat je zelfs het bekken zou kunnen raken en dat doet echt zeer.. Zo dik is de naald dus niet.
Daar prik ik hem ook, eigenlijk zoals het op DBB wordt uitgelegd http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg2

Wist niet dat 0,6x80 bestond. Ik heb vaak zitten kloten met een 0,6 naald, imo te dun. Ik moest steeds de spuit met vloeistof voorverwarmen wil ik het een beetje bijtijds door de naald krijgen. 0,7 vind ik toch wel het minimum
 
Ja heb alles doorgelezen van hoe te prikken etc ;; en het is op die plaats ja.

Masseren doe ik wel maar gewoon 1 minuutje voor de prik + 1 minuutje na de prik?
dus kan zijn dat dit niet genoeg is?
 
Ik masseer nooit. Is gewoon pech of het pijn doet of niet. Ene keer voel je nauwelijks wat, andere keer is het gewoon onprettig of niet te harden. Ikzelf vind 0.6 het minimum voor test, tenzij je het wat warm maakt dan gaat het makkelijker. 0.5 is bijna niet te doen op kamertemp.

En 0.6x80mm? Dat lijkt me echt onnodig lang en hooguit wat voor vette vrouwen.
 
Ik masseer nooit. Is gewoon pech of het pijn doet of niet. Ene keer voel je nauwelijks wat, andere keer is het gewoon onprettig of niet te harden. Ikzelf vind 0.6 het minimum voor test, tenzij je het wat warm maakt dan gaat het makkelijker. 0.5 is bijna niet te doen op kamertemp.

En 0.6x80mm? Dat lijkt me echt onnodig lang en hooguit wat voor vette vrouwen.

+1 Vorige week had ik echt totaal geen last, dacht eindelijk van die pijnlijke plekken af te zijn, deze week is het weer drama:(
 
Moet toch aan iets liggen?
 
Stats: 1m79 82kg 17%


Je hebt natural iig alles eruit gehaald..
 
@erik: z techniek??? rangeer techniek??? nee dus...

Zie p57 uit het werkcahier verpleegkunde. Ik bedoel dat je de huid van de bil naar een zijde drukt. Als illustratie, neem een papier en vouw dit dubbel zodat je 2 lagen hebt, duw met zijwaartse druk op laag1 zodat laag 1 verplaatst tov laag 2. Zie dit als de huid die bestaat uit verschillende lagen. De procedure is dat je in zijwaartse richting de opperhuid verplaatst tov de dieperliggende huid en vervolgens prik je loodrecht in die huid en trek je de naald eruit.

Kan je je nu voorstellen dat het gaatje in de bovenste huidlaag niet meer recht boven het gat in de diepere huid zit. Het gat gevormd met de naald is nu een schuine buis in je huid. Hierdoor loopt de kostbare olie er niet snel uit en blijft als een depot zitten in je huid waarna in een periode van dagen de ester van de werkzame stof los van elkaar komen.

Als ik een ander IM prik is de rangeer techniek zo lastig niet maar ik vroeg me zonder ervaring af hoe dit te doen bij jezelf en of er AS gebruikers zijn die het op deze wijze doen?

@TS bedenk me dat het mischien ook de snelheid van inspuiten kan zijn. Ik lees in dat cahier 10 seconde over een milliliter en test e is zoals we weten best dik. Kan me voorstellen dat snel alle test erin spuiten best zeer kan doen. Zou dit het kunnen zijn? En het allerlaatste wat ik me bednken kan is de temperatuur, ik leer altijd dat je vloeistoffen bij zo 20-25 graden moet inspuiten. Komt je test uit de koelkast dan is het te koud en dat voelt niet fijn.
 
Laatst bewerkt:
Kan in het begin wat erger zijn, is vaak een reactie op de vloeistof waar je lichaam nog aan moet wennen.

Neem even 2/3 dgn een ibuprofenetje, dat zal je wel verlichting geven.
 
Zie p57 uit het werkcahier verpleegkunde. Ik bedoel dat je de huid van de bil naar een zijde drukt. Als illustratie, neem een papier en vouw dit dubbel zodat je 2 lagen hebt, duw met zijwaartse druk op laag1 zodat laag 1 verplaatst tov laag 2. Zie dit als de huid die bestaat uit verschillende lagen. De procedure is dat je in zijwaartse richting de opperhuid verplaatst tov de dieperliggende huid en vervolgens prik je loodrecht in die huid en trek je de naald eruit.

Kan je je nu voorstellen dat het gaatje in de bovenste huidlaag niet meer recht boven het gat in de diepere huid zit. Het gat gevormd met de naald is nu een schuine buis in je huid. Hierdoor loopt de kostbare olie er niet snel uit en blijft als een depot zitten in je huid waarna in een periode van dagen de ester van de werkzame stof los van elkaar komen.

Als ik een ander IM prik is de rangeer techniek zo lastig niet maar ik vroeg me zonder ervaring af hoe dit te doen bij jezelf en of er AS gebruikers zijn die het op deze wijze doen?

@TS bedenk me dat het mischien ook de snelheid van inspuiten kan zijn. Ik lees in dat cahier 10 seconde over een milliliter en test e is zoals we weten best dik. Kan me voorstellen dat snel alle test erin spuiten best zeer kan doen. Zou dit het kunnen zijn? En het allerlaatste wat ik me bednken kan is de temperatuur, ik leer altijd dat je vloeistoffen bij zo 20-25 graden moet inspuiten. Komt je test uit de koelkast dan is het te koud en dat voelt niet fijn.


ok tnx,weer wat geleerd!
 
Had ik bij mijn 1e kuur (500mg Test.E p/w) ook flink last van. Weken lang amper kunnen lopen. Was het ene been bijna genezen moest je weer zetten in het andere been, liep je daarmee weer bijna een week als manke Nelis... :D

Na een week of 4-5 is het toen langzaam minder geworden en had ik er nog maar een paar dagen last van.

Momenteel ben ik bezig met een Test/Bold kuur en heb ik amper last. Hooguit een beetje last de eerste 2 dagen daarna is alles ok. Schijnt door de Bold te komen.
 
ja wel het is men eerste kuur test e 500 mg tese pw ;;

khoop dat het allemaal verbeterd maar ik ga zeker de tips gebruiken waar ik nog nooit op gelet heb.
zoals
-Olie verwarmen op lichaamstemperatuur
-ibprofin voor men injectie
-wat langzamer injecteren van de vloeistof

deed er ongeveer 20 seconden over om 2 ml erin te pompen; zal er een minuut over doen nu.
 
Back
Naar boven