Fitness Seller

eprex kuur

Bezoekers in dit topic

nick111

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
14 jul 2009
Berichten
83
Waardering
0
goeiemorgen allemaal,

ik heb wat onderzoek gedaan op internet en zou graag beginnen met een eprex-kuur. Het enigste probleem is dat je nergens vindt hoeveel je per week moet nemen.? Wel voor kankerpatienten en dergelijke maar ik veronderstel dat dat veel te veel zou zijn voor mij.
Ik ben ook van plan van mij (zeker in het begin) maandelijks te controleren door mijn huisarts.
Maar je kan toch moeilijk vragen aan je huisarts hoeveel je moet nemen? ik denk niet dat hij dat zal doen.

en liefst enkel commentaar om te helpen. niet van die zever van ik zou dat niet doen enzo.. en er zijn hier wel degelijk mensen die hier ervaring meehebben want er zijn nog gesprekken over eprex geweest
 
Misschien wel zo handig om je doelstellingen en stats te posten als je een goed gegrond advies wil krijgen.
Ik neem aan dat het voor duursport is, ik had nog nooit gehoord van het middel (ben ook geen expert op dit gebied).
Maar ik lees dat het een soort epo is.
B12 depots en EQ verhogen ook het aantal rode bloedcellen btw.

Epex info
Eprex is een medicijn dat kan helpen tegen bloedarmoede. Eprex zorgt ervoor dat uw lichaam zelf weer meer rode bloedlichaampjes kan maken. Rode bloedlichaampjes bevatten hemoglobine (Hb) dat nodig is voor het transport van zuurstof vanuit de longen naar de spieren en de hersenen. Heeft u bloedarmoede, dan krijgt u dus een tekort aan zuurstof. Daardoor zullen uw hart en longen harder moeten werken en kunt u zich moe en lusteloos gaan voelen.

Eprex bevat epoëtine alfa. Dat is dezelfde stof als het hormoon erytropoëtine dat in uw nieren wordt gemaakt en dat van nature de productie van rode bloedlichaampjes stimuleert.

Eprex moet altijd worden ingespoten. Dat kan onder de huid of in een ader. Eprex is beschikbaar in de vorm van voorgevulde spuiten en flacons in verschillende sterkten.
 
het is inderdaad voor duursport. Ik speel voetbal en amateur wielrennen. Ik weeg een 70 kg.
Ik ben gisteren naar een dokter geweest waarvan ik weet dat hij zo'n dingen makkelijk doet. Hij heeft me deca durabolin voorgeschreven.
Volgens hem is dit ook goed voor de rode bloedcellen en is het stukken goedkopen dan de vele facke eprex en dergelijke
 
Wat een worst die dokter.
 
deca dick riskeren voor weinig meerwaarde imho. deca is geen duursport chemicalie.

off topic: leuke dokter :D, beetje deca voorschrijven
 
deca zorgt voor vochtopname vooral als je nog niet eerder hebt gebruikt kan je met 200mg per week als een kameel vocht opslaan. Lekker handig om al dat extra gewicht mee te sjouwen in duursport met maar een fractie toename in rode bloedcellen.
 
doe mij ook maar zon dokter:d
 
Had je beter 1 prikje sustanon per week en 50mg proviron per dag gevraagd.

Hoeveel deca krijg je per week?
 
Voilà, daar heb je het. Voor hetzelfde geld injecteerd die dokter amper 50mg EW...

Inderdaad en dan zegt hij tegen je: Zie je wel dat anabolen niets voor je prestatievermogen doen.

Zijn het van die voorgevulde spuiten die je krijgt of welke zijn het?
 
is een veel beter en veiliger alternatief de deca
welke hoeveelheden moet je gebruiken?
word al van in de jaren 60 gebruikt door duursporters overlaatst nog over gelezen in de memoires van jeff Dhont. Maar wel lang traceerbaar de deca dus als je het gele busje van de vlaamse gemeenschap ziet nog rapper rijden maar dan naar huis!!!

mvg NA
 
waarom? deca wordt soms toch ook gebruikt tegen bloedarmoede.

als je onderhevig bent aan dopingcontroles is deca nu wel het debielste dat je kan gaan gebruiken.
nu zetten is over 1 jaar en 6 maand nog altijd prijs, toffe dokter!:rolleyes:
 
dat zijn inderdaad van die voorgevulde spuiten van 50 mg.
om te beginnen heb ik 1 gekregen en moet volgende week terug.
Dus hij zal waarschijnlijk wel maar 50 zetten per week.
ik had nochtans gevraagd om eprex maar daar heb je volgens hem maar 1 goeie van en die kost meer dan 1000€.
en ik ben niet onderhevig aan controles...
 
50mg deca in de week brengt niks op, integendeel!

Beter 125/150mg test e per week zetten
 
ja zou goed kunnen. ik zal er eens met mijn dokter over spreken.
ik veronderstel wel dat hij weet waar hij mee bezig is. Het is ook niet de bedoeling dat ik naar 85kg ga é. tbelangrijkste voor mij is mn voetbal.
dus e goeie uithouding en wa weerstand voor de vele spurtjes..
maar ik zal het hem eens vragen of dat wel voldoende is.
hij zet die deca en schrijft ze voor dus ik kan niet zomaar meer gaan nemen
 
50mg deca in de week brengt niks op, integendeel!

Beter 125/150mg test e per week zetten

Wou net hetzelfde zeggen!

125-200mg test e pw. Je zal zeker vooruitgang boeken en je libido zal omhoog gaan ipv kelderen.
 
Wou net hetzelfde zeggen!

125-200mg test e pw. Je zal zeker vooruitgang boeken en je libido zal omhoog gaan ipv kelderen.




wat bedoel je met test? testosteron? deca is toch van testosteron afgeleid.
 
Back
Naar boven