AndroidHealthClinic

Topic op kassa.nl: Mijn zoon neemt eiwit shakes.

Bezoekers in dit topic

iBurger

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
25 aug 2008
Berichten
761
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
"Mijn zoon van 16 is erg bezig met het kweken van spiermassa. Nu gaat dat allemaal niet snel genoeg en ik kwam erachter dat hij nu eiwitshakes gebruikt. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van dit soort middeltjes, maar op internet niet kunnen vinden dat het gevaarlijk kan zijn. Wel gelezen dat het tot meer puistjes kan leiden (wordt meer talg geproduceerd). Klopt het inderdaad dat het gebruik van deze shakes geen enkel gevaar op kunnen leveren?"

linkje

toppertjes:
1) "Gezond en kalorie rijk eten is het devies, nooit van die extra eiwitten. ontbijtkoek, pasta's e.d." :rolleyes:

2) Mijn ervaring toen ik 16 was en ook krachttraining deed: idd puisten, zo erg zelfs dat het complete steenpuisten werden dus onmiddellijk mee stoppen.
:roflol: - je hebt een genetische aanleg voor acne, dickweed.
 
Of wacht maar dat hij met creatine begint, dat zijn zware anabolen man
 
De reacties vallen me nog enigszins mee, had eerder van die fabeltjes verwacht over "een kennis die aan bodybuilding deed zijn testikels schrompelden door die shakes!!1".
 
brutal nutrition knowledge
 
Klinkt alsof zoonlief de "shakes/poedertjes" met een flinke snuif naar binnen werkt :D
 
"Krachttraining remt de groei in de lengte!" Vandaar dat ik 194cm ben!
 
Daar word je toch compleet ambetant van als je zoiets leest. Onwetendheid en betweters te samen = making me angry
 
omg !! wat een losers ! dat isdus het ergste he ! mensen die er niets van kennen willen dan "goede" raad gaan geven ! krijg ik het schijt van !! als ik er niets van ken dan zwijg ik er gewoon over ....
 
16 jaar is te jong om krachttraining te doen. Je bent nog in de groei en krachttraining zorgt ervoor dat de groei in de lengte stopt. Wacht totdat je bent uitgegroeid. Kijk maar naar top bodybuilders die op jonge leeftijd zijn begonnen met krachttraining. Dat zijn allemaal van die kleine kereltjes. Kijk maar naar youri van gelder

omg!
 
haha wat een mafkezen daar..

"eiwitshakes zouden ook problemen met de nieren kunnen opleveren las ik hier en daar
 
Ik stel een DBB invasie voor, straks worden we nog uitgenodigd in het programma om er over te praten. :D
 
Je kunt toch beter patat met kroket en frikandel eten om vet te krijgen en dat om te zetten in spieren ?


















:roflol:
 
"Krachttraining remt de groei in de lengte!" Vandaar dat ik 194cm ben!

Ja zonder was je 2.20 geworden ofso, want het remt de groei echt heel erg af




:o
Ach laat die mensen toch lekker, een vraag stellen bij kassa is imo al dom, want kans dat er iemand gaat reageren met verstand ervan is nihil. Beter gewoon googlen etc.
 
tja wel sip als mensen niet zelf het vermogen hebben goede info op te zoeken..
 
Youri van Gelder :roflol:
 
Back
Naar boven