MuscleMeat

Clipjes squat/deadlift van meet

Bezoekers in dit topic

gaa mss nog iets dieper door je knieen bij t deadliften?
 
BuilderB - bedankt voor die interessante info. Karma voor jou!

Was wel een parallel squat. Lucie boy zei me dat ik dieper moest dus daarom dat het mss wat tussen parallel & full blijft. Hij zei ook dat ik meer naar achter moet, maar heb je daar nog tips voor? Buik naar voor steken oid ?

Mss verklaren die sportschoenen waarom ik wat last heb van mn achillespees de laatste maand ??? . Waar koop je squatschoenen, brantano? :D

Gorgasm - thx voor je input, zal es kijken of dat vlotter gaat volgende keer.
 
wimmos zei:
Mss verklaren die sportschoenen waarom ik wat last heb van mn achillespees de laatste maand ??? . Waar koop je squatschoenen, brantano? :D
mss wel, ik train op blote voeten (sokken eigelijk :)) en ik heb de laatste tijd ook wel last van men achillespees. Eigelijk vanaf dat ik powerlifting squats begon te doen nu ik erover nadenk.
 
igunick zei:
mss wel, ik train op blote voeten (sokken eigelijk :)) en ik heb de laatste tijd ook wel last van men achillespees. Eigelijk vanaf dat ik powerlifting squats begon te doen nu ik erover nadenk.

op blote voeten trainen kan bepaalde voordelen hebben. In je voetzolen bevinden zich bepaalde reflexpunten, die een gunstige werking hebben op je spierkracht en je firing patterns. Het dragen van schoenen kan deze reflexpunten buiten werking zettan ahw!

powerlifting squats zouden je achillespezen wat minder moeten rekken imo?
 
chuck taylor, oftewel de converse all-starr zijn de beste squatschoenen voor een normale prijs die je maar kan vinden.
 
idd, als je ze importeerd heb je al flashy modellen met vlammetjes enzo voor ¬40 :D
 
ff off topic: waren die squats parrallel?
ik geraak er nog altijd niet uit of de bovenkant van de benen parrallel moeten staan met de vloer of de onderkant (hamstrings dus).
 
Blackadder zei:
ff off topic: waren die squats parrallel?
ik geraak er nog altijd niet uit of de bovenkant van de benen parrallel moeten staan met de vloer of de onderkant (hamstrings dus).

De plooi tussen je core en je bovenbeen (beneden de squat een klein v-tje), moet lager zijn dan het hoogste punt van je knie
 
Als je mij een site kan geven om die schoenen te laten importeren dan krijg je veel dank en karma :rolleyes:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Onderaan de site, de schoenen van $40 ... dat zijn de beste squat schoenen die je zal vinden!
 
Om welke redenen zijn dit de beste schoenen om te squaten?
 
Omdat ze een harde zool hebben, heel dun zijn en toch veel steun geven en comfortabel zitten ;)
 
MonsterStrength zei:
Omdat ze een harde zool hebben, heel dun zijn en toch veel steun geven en comfortabel zitten ;)
en niet te vergeten in allerlei mooie kleurtjes en modelletjes te verkrijgen zijn :D
 
bikerbabe zei:
en niet te vergeten in allerlei mooie kleurtjes en modelletjes te verkrijgen zijn :D

Ja merkte ik ook op daarnet :D . Dankje dries!
 
MonsterStrength zei:
Omdat ze een harde zool hebben, heel dun zijn en toch veel steun geven en comfortabel zitten ;)

Thnx...Er staan idd veel kleurrijke schoenen op, dus voor ieder wat wils:D
 
Vorwerk - Cambodja:eyebrow:
 
Waarom gooi je bij het eerste filmpje je bovenlichaam een soort van naar achter als je bijna bovenaan bent?
 
Back
Naar boven