MuscleMeat

Poseren

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan hier niet goed horen wat hij zegt, maar misschien is het nuttig.
 
Goed of niet goed?
 
heel goed, zo'n trainer heb ik ook nodig!

kan iemand hem te dl zetten?

bedankt voor de video
 
Opzich wel leuk om te zien (heb het niet helemaal afgezien) maar wat ik jammer vind is dat er niet wordt gekeken naar de persoon.
Ik bedoel de ene is meer atletich dan de ander. Ook bij de verplichtte poses zal je dus verschillende houdingen moeten aannemen.
Tevens vergeet de man dat als je bv een dubbele bicep voor doet dat je dan ook moet leren om b.v je benen optimaal te tonen. Het gaat niet alleen om je bicep maar om het hele plaatje.
 
Mascha zei:
Opzich wel leuk om te zien (heb het niet helemaal afgezien) maar wat ik jammer vind is dat er niet wordt gekeken naar de persoon.
Ik bedoel de ene is meer atletich dan de ander. Ook bij de verplichtte poses zal je dus verschillende houdingen moeten aannemen.
Tevens vergeet de man dat als je bv een dubbele bicep voor doet dat je dan ook moet leren om b.v je benen optimaal te tonen. Het gaat niet alleen om je bicep maar om het hele plaatje.


helemaal mee eens ! in grote lijnen zal voor iedereen een pose hetzelfde zijn, maar het verschil maakt het juist, dat bij de een het been iets meer naar buiten gedraaid moet worden, de ander zijn armen meer moet buigen of wat dan ook... om het totaal plaatje zo mooi mogelijk en compleet te maken
 
Back
Naar boven