AndroidHealthClinic

Mijn Bulkschema

Bezoekers in dit topic

BramV

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2005
Berichten
643
Waardering
1
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1m91
Gewicht: 80 kg
Train 4-split
Doel: massa aankomen
Jullie zeggen maar wat jullie ervan vinden.
-Thanks Santino88 voor het prog dat hij me stuurde

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij maaltijd 2.3.4 zou ik toch wat kipfilet og kalkoenfilet steken bij je brood en rijst, een handje noten kan ook ;)
 
idd, geen broodbeleg.
en ik zou je laatste maaltijd ff in 2en splitsen. om 2100 de noten muesly ed. en dan om 2300 ofzo, net voor het slapen, je kwark.
 
rijst met ananas?

maaltijd laten bestaan uit zowel carbs, vet en eiwitten bro.
 
wat meer eiwitten erbij pakken..

met je carbs zit je heel hoog.. maar met eiwitten zit je imo veel en veels te laag..
 
Bedankt voor de reacties, maar wat zou ik waar best bijvoegen om hoger in men eiwitten te komen?
Ahja en overal waar ik brood bij eet, eet ik mager broodbeleg, maar is zo weinig om te vermelden.
 
kip bij je rijst bijvoorbeeld
 
chunky zei:
kip bij je rijst bijvoorbeeld

juist!

bij elke maaltijd dat je heel laag zit in je eiwitten gewoon wat kip erbij pakken.. of vis..
 
Ok bedankt Chunky en RvR, ik pas straks het schema aan.
 
Hoelaat train je?

Probeer maximaal 3 uur tussen 2 maaltijden te laten. Dus niet om 12:00 uur en pas weer om 16:00 uur.

En zoals gezegt bij elke maaltijd een goede eiwitbron nemen. Elke maaltijd zou eigenlijk moeten bestaan uit goede koolhydraten en eiwitten + groenten of fruit en wat goede vetten.
 
Brutez zei:
Hoelaat train je?

Probeer maximaal 3 uur tussen 2 maaltijden te laten. Dus niet om 12:00 uur en pas weer om 16:00 uur.

En zoals gezegt bij elke maaltijd een goede eiwitbron nemen. Elke maaltijd zou eigenlijk moeten bestaan uit goede koolhydraten en eiwitten + groenten of fruit en wat goede vetten.

Wat ik smiddags eet is tussen 12 uur en 13 uur
Daarna heb ik les zit namelijk op school, dus is een 3.5 uur ertussen.
Ik train Maandag, woensdag, vrijdag rond 7 uur meestal, en zondag rond 10 uur! Moet ik hier dan rekening mee houden met wat ik eet?
 
BramV zei:
Wat ik smiddags eet is tussen 12 uur en 13 uur
Daarna heb ik les zit namelijk op school, dus is een 3.5 uur ertussen.
Ik train Maandag, woensdag, vrijdag rond 7 uur meestal, en zondag rond 10 uur! Moet ik hier dan rekening mee houden met wat ik eet?

Als je rond 7 uur traint zal ik om half 7 geen banaan nemen. Kan je beter na het trainen nemen als je per se een banaan wilt. Ook zou ik iets minder aardappelen voor je training eten. 300gr inplaats van 550. Na het trainen direct een shake met whey en dextro en een half uurtje later die maaltijd van 21:00 uur.

Die maaltijd van 21:00 kan trouwens ook wel wat beter. Maaltijd na het trainen is eigenlijk de belangrijkste van allemaal. Zou dan eerder gaan voor rijst met biefstuk of kipfilet + groenten.

Ook zou ik vlak voordat je naar bed gaat (23:00 uur?) nog wat eiwitten eten. Bijv protein80 shake of 6 eitjes waarvan 2 met eigeel.
 
Bedankt voor je info Brutez Dat van het eten voor Training zal ik aanpassen, maar kwil nog nie beginnen met shakes eerst kijken wat ik zou kan bereiken, en het geld laat het op het moment ook niet toe, daarmee.
 
Back
Naar boven