AndroidHealthClinic

Eetmeter iemand?

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand het programmaatje eetmeter nog heeft. Ik heb de search gebruikt , maar daar heb ik slechts verouderde links kunnen vinden. Zou iemand hem misschien kunnen uploaden, mijn dank is groot ;) :D
 
ik heb hem wel.. waar wil je hem geuploaded hebben dan? heb je een server of iets dergelijks.
 
for me to pleaaaaaaassssssssse :D
 
ik wil het graag voor jullie uploaden.. maar ik zou niet weten waar.. ???
 
Klinkt interessant die eetmeter ...
Uploaden die handel :D
 
Alstu:

[Link niet meer beschikbaar]

Eerst op Free klikken, dan krijg je dit te zien:

Download-Ticket reserved. Please wait x seconds.

en wacht tot de seconden voorbij zijn, daarna de code invoeren en op Download klikken. ;)
 
dat is wel super relaxed man. thanks allot! gebruikt iemand hier ook Crosstrainer?
 
Heeft iemand dit mss ergens anders staan dan op rapidshare?
 
pmln zei:
Heeft iemand dit mss ergens anders staan dan op rapidshare?

Als je zegt waar je 'm wilt hebben, up 'k hem wel.
 
ik krijg hem niet geopent op me pc wel gedownloadt maar hij geeft aan dat ik hem met rar niet open krijg ?? snap er niks van kan iemand me aub:o helpen?
 
JAXX zei:
wat is het probleem danmet rapid is okw toch
Heb net iets van rapidshare gehaald en nu moet ik zo een bepaalde tijd wachten voordat ik weer kan downloaden.
 
SomeXone12 zei:
Als je zegt waar je 'm wilt hebben, up 'k hem wel.

zet maar ergens, de rest moet wel lukken normaal.
 
pmln zei:
zet maar ergens

lol, dat is het probleem juist... waar? :D
Ik heb niet zomaar ergens plek om 15 mb (of hoe groot issie) neer te zetten.
 
naomi zei:
ik krijg hem niet geopent op me pc wel gedownloadt maar hij geeft aan dat ik hem met rar niet open krijg ?? snap er niks van kan iemand me aub:o helpen?

Gebruik je wel het progje winrar?

" http://www.download.com /3120-20_4-0.html?tag=srch&qt=winrar&tg=dl-20" <- Spaties ff weghalen
 
Ok ik heb het kunnen downloaden, zéér interessant.

Thx man!
 
naomi zei:
ik krijg hem niet geopent op me pc wel gedownloadt maar hij geeft aan dat ik hem met rar niet open krijg ?? snap er niks van kan iemand me aub:o helpen?

Om hem te openen heb je Winrar nodig, de Nederlandse versie daarvoor kun je hier downloaden.

Als je het geinstalleerd heb, ga je naar de map toe waar je de eetmeter gedownload hebt,
klik je er met de Rechtermuisknop op, en kies je voor "Hier Uitpakken".

Hierna kun je de eetmeter installeren. ;) Succes
 
heey bedankt...... maar het lukt nog steeds niet weet ook niet wat ik verkeerd doe:(
maar als hij de eetmeter opent dan krijg ik van die rare letters en cijfers onleesbaar en hij zegt het bestand is niet volledig geladen
of moet ik eerst alles verwijderen van de eetmeter en dan weer opnieuw downloaden?
 
Heel fijn dit.

Ik heb er al mee moeten werken op school, maar kon hem niet thuis op de pc krijgen.. dus top !
 
Back
Naar boven