MuscleMeat

Voor en na - veel foto's

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Lengte: 1.74m

Gewicht in juli: 58kg
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Na juli heb ik 2 maand niks kunnen doen door een scheur in mn polsbanden door een fietsongeluk. Toen ben ik beginnen opzoeken naar manieren om beter te trainen (ik trainde thuis tot in oktober).. net voor mn ongeval kwam ik op deze site en besloot ik anders te gaan trainen!

Gewicht in oktober: 61 kg
[Link niet meer beschikbaar]

Gewicht in november: geen idee.

[Link niet meer beschikbaar]

Gewicht in december: 67 kg
[Link niet meer beschikbaar]

Gewicht in februari: 72 kg
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]




Ik zou binnenkort graag gaan cutten want mn buik wordt nogal vettig.. Echter de rest kan nog wat massa gebruiken vind ik. Zou echter graag tegen juni-juli op mn toppunt zijn, enige tijd van het jaar om te pronken :D . Aangezien ik niet zwaar ga cutten (slechts 1x cardio per week) begin ik er dus beter vroeg aan.

Graag wat raad en commentaar.. Wat loopt er achter, wat gaat goed, wat te doen met cutten enz :)
 
Ja vind de foto's niet echt mooi gemaakt kan moeilijk zien wat er achterloopt probeer een wat betere houding op de foto !!
 
Beter knal je gewoon nog even 2 jaar door en ga je dan maar pimpen op het strand want nu valt er niet echt veel te pimpen :D NOFI

Voordeel als je wat meer beef hebt is dat je niet echt hoeft te cutten wil je opvallen (pimpen) op het strand. ;)

Mijn advies:
Als je nu gaat cutten verlies je waarschijnelijk al je massa... het is van groot belang dat je eerst een flinke basis legt en als je dan gaat cutten is er minder kans dat je er weer als een ecto uit ziet als je al je vet eraf gecardioot hebt. ;)

Mijn tip is blijf gewoon schoon eten en niet aan cutten denken en dat buikje, boeiend die gaat vanzelf wel weg als je goed op je voeding blijft letten.
 
Laatst bewerkt:
Wietze, de beginfoto's waren brolposes, maar later op gaat het meestal beter (soms sta ik wel schuin bij de rugfoto's merk ik).
 
o oke;) maar ik ben wel eens met b3ta boeiend laat dat buikje gewoon zitte en ga pronken de volgende zomer :D dan kan je echt pronken(A)
 
het is wel duidelijk dat je met rechts rukt..
ff serieus, rechts lijkt 25 tot 40% groter, en het lijkt niet aan de pose te liggen. jammer
net als beta zou ik nog even wachten met cutten, anders hou je waarschijnlijk erg weinig over
 
Voordeel als je wat meer beef hebt is dat je niet echt hoeft te cutten wil je opvallen (pimpen) op het strand.

Juist!
Ik heb afgelopen jaar ook gecut en er bleef schrikbarend weinig van me over. Ok ik was mooi droog en het zag er wel leuk uit, maar tegen de tijd dat je weer lekker aan het groeien en bulken bent, is het ALWEER zomer.

dus niet bang zijn om een keer een zomer wat minder droog te staan. Kan je eindelijk lekker bouwen en echt massa pakken.

foto's zijn leuk voor de vooruitgang, maar je hebt een hoop werk te doen nog.
lekker doorknallen! ;)
 
Versta dat je wil cutten, zal ik over een maand of 2 doen. Heb ook nog niet zoveel massa en zou beter nog een aantal jaar bulken :p. Maar als je er niet goed bijvoelt met wat vet kan je beter cutten, je hoeft daar bij ook niet te diep te gaan ;)
 
woei! beste kromme rug! aangeboren of verkeerde pose?
 
Bedankt voor de reacties. Had me wel aan wat positiever verwacht, gezien de mooie vooruitgang ik heb gemaakt op 7tal maanden tijd :p .

Kale: blijkbaar heb ik de neiging om bij het poseren wat krom te gaan hangen. Er is er één (die van december) waarop ik volgens mij "recht" sta, zie je mn rug zelf daar krom?

18fitie: ja idd, ik voel me er niet goed meer bij. Misschien rek ik het bulken nog een extra maandje, om toch nog wat extra massa mee te hebben.

Niekos: op welke foto's lijk ik sterker rechts? Qua DB curls en dergelijke kan ik evenveel aan, ook bij benchen ga ik niet schuin omhoog/omlaag. Dus als de kracht daar evengroot is, waarom zou de massa dan kleiner zijn? Je kan best gelijk hebben hé maar het lijkt me vreemd dat het mij nog niet is opgevallen? Heeft het niet te maken met de domme kromming die ik in mn rug steek?
 
Vooruitgang is mooi, alleen heb je volgens mij echt wel last van een skoliose...
 
opzich vind ik het er best goed uit zien,, dat je scheef staat heb ik ook wel eens.. probeer meerde foto's te maken zodat je 1 goede hebt!

Cutten zou ik zelf niet doen, maar moet je zelf weten
 
Je houdt je veels te veel bezig met foto's etc..

Vergeet al dat foto's maken en pimpen op het strand voorlopig nou.

Gewoon doorknallen en over een jaar of 2 weer foto's maken. Geloof me dan zul je pas echt vooruitgang zien.

Succes!
 
wimmos zei:
Kale: blijkbaar heb ik de neiging om bij het poseren wat krom te gaan hangen. Er is er één (die van december) waarop ik volgens mij "recht" sta, zie je mn rug zelf daar krom?

ook krom..

maar ik vind het zeker wel een goede vooruitgang! ga zo door!
 
divano zei:
Je houdt je veels te veel bezig met foto's etc..

Vergeet al dat foto's maken en pimpen op het strand voorlopig nou.

Gewoon doorknallen en over een jaar of 2 weer foto's maken. Geloof me dan zul je pas echt vooruitgang zien.

Succes!

Heb je zeker gelijk in. Ik bekijk zo graag die vooruitgang en kan nooit wachten :D . Leek mij leuk om elke maand te trekken en de kleinere vooruitgang ook te merken.

Kale - ik zie het nu ook idd pas. Heb even opgezocht over scoliose en zou best kunnen dat het een kleine vorm is ervan. Jammer ik heb al zoveel kwaaltjes :p . Nooit iets van gezegd geweest op het medisch onderzoek vroeger dus ik maak me er niet teveel zorgen over. Ga vast wel eens naar een radioloog, al heb ik gelezen dat er niet veel aan te doen is na de groei.

bedankt iedereen om te reageren :)
 
Je rug nijgt in een bocht naar rechts. Als dit ook in rust zo is terwijl je recht staat zou ik even naar de huisarts gaan. Kan scoliose zijn en misschien is er iets aan te doen. Je nek nijgt ook constant naar links, dat is een bij-effect ervan.

Als ik de vooruitgang moet beoordelen. Je bent wel vooruit gegaan, maar in die 14kg ben je ook redelijk wat meer vet aangekomen. Dat is duidelijk. Ook in je 1e foto waar je nog 58kg woog zie je dat je verder best droog bent, maar dat bij je buik zich vet gaat verzamelen. Ik zou niet gaan cutten, want ik denk dat je dan van een koude kermis thuiskomt.

Train gewoon een tijd lekker door en zie wat eruit rolt. Houd drankjes zoals cola achterwege en eet zo min mogelijk troep. Misschien schort er wel wat aan je voeding?
 
Je enigste goede punt vind ik de buitenkant van je benen. De binnenkant daarentegen train je volgens mij nooit! Daardoor zijn je benen in totaal plaatje ook geen sterk punt ;)
 
ik zie dat je van gent bent,waar train je?
ik sluit me aan bij de rest,BLIJVE BULKEN!!
 
Wel goede vooruitgang! Maar ik neem aan dat je ook wel wat in de lengte gegroeid zal zijn? Verder is je vet% ook toegenomen mocht je je daaraan storen dan zou ik het iets rustiger aan proberen te doen en je voeding aan te passen. Maar cutten is geen optie want ben bang dat er dan weinig over blijft. Succes
 
ironmike86 zei:
ik zie dat je van gent bent,waar train je?
ik sluit me aan bij de rest,BLIJVE BULKEN!!

Ik train aan de Zwijnaardse Steenweg, in 'First Class Gym' vlakbij het UZ. Jij?

Benchmarc: ik vond het nuttige commentaar. Inderdaad goed opgemerkt dat ik altijd zo'n vetrand heb aan de buik. Ik heb geen echt idee hoe het komt. Ik weet niet of het erwat mee te maken heeft maar mijn middenrif zit een beetje naar voor (je zag vroeger ook heel goed de ribben eruitsteken), ik denk dat dit de buik mogelijk wat naar buiten duwt wat de vetrand veroorzaakt? Of klinkt dit allemaal als onzin :rolleyes: . Qua ongezonde voeding zondig ik enkel met pita, hamburger (elk 1x per maand ofzo) en jammer genoeg wel veel frieten (2x per week), aangezien mn familie niet om hun gezondheid geeft :rolleyes: . Voor de rest hou ik me niet aan het kippenfilet-dieet zoals zovelen, maar drink shakes, eet heel wat noten, brinta, brood,.. en natuurlijk veel (bruisend) water. Valt daar nog iets op te zeggen qua improvements ofzo - de frieten kan ik niet veel aan doen -.

Ok aangezien er unaniem beslist wordt dat ik beter voortbulk ga ik nog 1.5 maand verderdoen en dan zie ik nog wel.

Bedankt alweer voor boeiende reacties!
 
Back
Naar boven