MuscleMeat

Wedstrijd La Louviere 11/02/06

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Samu

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
8 feb 2004
Berichten
11.112
Waardering
1
Oi vandaag wedstrijd gewichtheffen meegedaan. Snatch 30-33-36 en C&J 40-45-50 @ 66.8kg. Allemaal super easy, volgende maand voor een totaal van 105 gaan. Wat Luc gedaan heeft weet ik niet meer goed, ander teamlid Bram heeft 80 gesnatched, 2x90 gemist en op C&J 105-112-117 (dankzij mijn motivatie uiteraard :p) @ 80kg. Zijn als team 5e geworden. Volgende maand voor plaats 4 verdorie! :p De filmpjes volgen nog.
Verder nog een dikke proficiat aan tom_vt met de 1e plaats van team Gent en z'n mooie 100kg snatch! :thumbs:
 
ik zou maar oppassen dat er geen omkoping is...
 
De filmpjes zien er redelijk. Moet er wel nog enkele over 90 graden zien te draaien :) .

Luc heeft denk 'k 70-75 kg getrokken (80 kg gemist) en 90-95 kg gestoten (102 kg gemist).
 
Gefeli mannen ;), volgende keer 4 de plaats en zo op werken naar de eerste plaats
 
18fitie zei:
Gefeli mannen ;), volgende keer 4 de plaats en zo op werken naar de eerste plaats
Thx pik. Die eerste plaats kunnen we wel vergeten, want daar zit de enige Belg die op de Worlds mee deed bij. :D In de toekomst toch top3 proberen.
 
Filmpjes zijn binnen, met dank aan Raistlin. Heb voor de volledigheid ook alle andere gefilmde lifts (van m'n teammates) toegevoegd.
Owja, heb zelf al gemerkt dat ik naar voor spring en bij snatches niet zo stevig sta. Wordt aan gewerkt. En ja ik moet meer eten, voor één of andere grapjurk denkt daarover te moeten beginnen... :p

(power)snatches: 30-33-36
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

(power)clean and jerk: 40-45-50
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Luc: 70kg snatch en ?kg c&j
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Bram: snatch 80 en 2x90 gemist, c&j 105-112-117
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Leuke video's ! Je techniek zit wel goed zo te zien. Je bent nog erg mager maar dat weet je zelf ook wel :). Ga zo verder kerel!
 
Leuke filmpjes en gaaf dat je wedstrijden gaat doen! Nog een vraag/opmerking: waarom haal je zo weinig snelheid uit je first pull? Nu lijkt het alsof je hem min of meer hang snatched/cleaned.
 
wimmos zei:
Leuke video's ! Je techniek zit wel goed zo te zien. Je bent nog erg mager maar dat weet je zelf ook wel :). Ga zo verder kerel!
Nja valt toch veel aan te verbeteren. Moet het nog naar een echte snatch krijgen, cleanen lukt wel al wat maar was toen niet nodig, kon hoog genoeg pullen.
eq_909 zei:
Leuke filmpjes en gaaf dat je wedstrijden gaat doen! Nog een vraag/opmerking: waarom haal je zo weinig snelheid uit je first pull? Nu lijkt het alsof je hem min of meer hang snatched/cleaned.
Ja Luc zegt altijd dat ik die eerste pull vrij traag moet doen om over m'n 2e pull te kunnen denken. Maar ga em nu wat sneller beginnen doen. Heb die 2e pull toch bijna goed, op dat naar voor springen na. Maar dat heb ik niet altijd, zal het wel vlug afleren.
 
Ben benieuwd!
Ga ze straks downloaden als ik thuis ben.
 
Bram 117kg clean&jerk. Very, very nice...
 
Die comentaar van luc op bram :roflol: "Komaan é Bram, da moet é !"
 
The Locust zei:
Bram 117kg clean&jerk. Very, very nice...
Idd. PR voor hem. :)

calibre zei:
Die comentaar van luc op bram :roflol: "Komaan é Bram, da moet é !"
Hehe die Bram hebben we met 2 man wakker staan schudden. Zat een beetje in met z'n misses op snatch. Bij C&J ging ik weer met hem mee, beetje op inpraten. Tijdens lifts zelf was Luc constant aan het roepen (zoals je kan horen). :roflol: Teamwork of niet? :p
 
Samu zei:
Ja Luc zegt altijd dat ik die eerste pull vrij traag moet doen om over m'n 2e pull te kunnen denken. Maar ga em nu wat sneller beginnen doen. Heb die 2e pull toch bijna goed, op dat naar voor springen na. Maar dat heb ik niet altijd, zal het wel vlug afleren.
Je eerste pull moet je gecontroleerd doen en rustig, maar bij jou is het inderdaad een beetje te traag om goed te zijn.


Ik heb vandaag op training 120 gestoten, dat is wel balen aangezien ik op wedstrijd maar 110 had omdat ik 115 gemist heb.
Een beetje te laat in vorm ;) , maarja er komen nog wedstrijden hé :p
 
tom_vt zei:
Je eerste pull moet je gecontroleerd doen en rustig, maar bij jou is het inderdaad een beetje te traag om goed te zijn.
Ok doen we em wat sneller, thx. :p

Ik heb vandaag op training 120 gestoten, dat is wel balen aangezien ik op wedstrijd maar 110 had omdat ik 115 gemist heb.
Een beetje te laat in vorm ;) , maarja er komen nog wedstrijden hé :p
Idd er komen er nog. Maar dan mep ik Bram zo hard dat hij toch nog meer doet. ;) *motiveert*
 
Leuke filmpjes! Maar koop even echte schoenen, deze geven niet echt veel support.
 
g-men zei:
Leuke filmpjes! Maar koop even echte schoenen, deze geven niet echt veel support.
Ze geven wel wat support, maar ga sowieso gewichthefschoenen aanschaffen. Alleen even kijken naar m'n budget. Misschien gaat m'n squatten dan ook wat beter omdat hiel daar iets hoger is.
 
kan ik ook meedoen bij zoiets voor lichtgewichten :)


ik train wel niet helemaal niet

maar het lijkt me mogelijk om die gewichten in de lucht te krijgen

btw ik weeg evenveel als jou samu
 
Kom es af naar Merelbeke koebeest! :D
 
Luc heeft trouwens ook redelijk weinig snelheid bij het begin van de beweging. Zo heeft ie me het maandag ook uitgelegd, al heb ik zelf ook 't gevoel dat die trage start je toch wat begrenst. Volgende week eens wat mee experimenten :D .
 
Back
Naar boven