MuscleMeat

Kg Bp?

Bezoekers in dit topic

mass_builder

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2005
Berichten
3.937
Waardering
2
Dag bodybuildingvrienden, ik vroeg me af, wat is jullie top met bankdrukken ( 1 rep )

En daar zit eigenlijk nog een vraag aan. Is het zo dat je ook groeit van 1 rep, of hele lage reps in het algemeen, zoals 1,2 en 3?

mgv mass_builder

p.s. mijn top is 110kg
 
145 kg ofzo

maar wat is het doel van deze vraag? moet dit uitlopen op een verkapt 'kijk-mij-sterk-zijn-topic'? Anders kun je het beter in de powerlifting sectie zetten, daar zijn ze kracht gericht ;)
 
ik weet niet wat mn 1RM is, maar gisteren deed ik 4x95kg... Ben me klaar aan het maken voor het 100-clubje :)

Dan mag ik eindelijk mn mond open doen :)
 
een verkapt "zie mij 110 benchen op 16 jarige leeftijd" topic :D
goede bench massbuilder
 
haha dankjewel, 18fitie!

maarrem jullie hebben gelijk,dit hoort bij de powerliftingvragen... maarmijn vraag over training is of je ook groeit met lage reps in het algemeen, zoals 1,2, of 3

groejtes
 
damn mass builder goed werk op die leeftijd zeker blijven doorgaan
weet mijn totaal niet nooit getest zou het eens moeten doen als ik klaar ben met die k*t bless
 
Lager dan 3 reps zou ik toch niet gaan met een training. Als je echt laag wil gaan zitten zal ik tussen de 4 en de 6 reps gaan zitten. Hierdoor zul je voornamelijk sterker worden. Voor meer massa is het over het algemeen beter tussen de 6 en de 8 reps te gaan zitten. Dit is natuurlijk wel voor iedereen verschillend :)
 
117,5kg op een wedstrijd en er zat veel meer in toen
 
Wilhelmson zei:
ik weet niet wat mn 1RM is, maar gisteren deed ik 4x95kg... Ben me klaar aan het maken voor het 100-clubje :)

Dan mag ik eindelijk mn mond open doen :)

Als je 4*95 kan, moet die 100 ook wel goed gaan :)



Mijn top is 5*150 btw.
 
The Rock zei:
Als je 4*95 kan, moet die 100 ook wel goed gaan :)



Mijn top is 5*150 btw.
5*150... Respect!... Hoe lang train je alsk da vragen mag?

En kweet wel dat die 100 ook zou gaan, maar ik wil nog even bij de 95 blijven hangen, tot ik zeker ben dat wanneer ik 100 de eerste keer doe, ik er direct een paar kan uitpersen...
 
The Rock zei:
Als je 4*95 kan, moet die 100 ook wel goed gaan :)



Mijn top is 5*150 btw.


sick boy, ik ben zelf sinds een maandje lid van de 130 club, tegen de zomer wil ik de 140 halen no matter what, dus gewoon door bulken. btw mijn babysquat blijft op 120 staan parallel en eerlijk gezegd: i dont give a shit.
 
babysquat? wat is baby-squat? dat je weinig squat?
 
babysquat? wat is baby-squat? dat je weinig squat?
 
dat het een baby gewicht is bedoel hij
 
wow
netjes een 16 jarige die 110 bencht
je moet wedstrijden gaan draaien man
 
30 minuten geleden heb ik voor het eerst in 6 maanden terug gebankdrukt. Heb in al die tijd incline gebankdrukt, maar omdat ik de laatste maanden niet meer vooruit ging (3x op 80), ben ik terug overgestapt op plat. En raar maar waar, ook hier kon ik net 3 keer op 80. Hoop echter dat het vlug de hoogte in zal stijgen... :o
 
spiertje16 zei:
wow
netjes een 16 jarige die 110 bencht
je moet wedstrijden gaan draaien man


pffff ik heb het al gezegd de jonge generatie hier is al aardig sterk, ik herinner me dat ik op mijn 16 ooit ook eens heb gebencht met 40 kilo*10 en dat het zwaar afmattend was.


Had ergens eens iets gelezen dat de gemiddelde volwassen man 145lbs*1rep deed. weet niet of dat echt waarheidsgetrouw is.
 
95 :( Wil ook wel het 100 clubje in voor de zomer komt
 
Back
Naar boven