Fitness Seller

Tren info

Bezoekers in dit topic

is een dht in de vorm van bijv stromba of provi niet genoeg om deca dick verschijnselen te voorkomen cq te onderdrukken?

weet iemand de halfwaardetijd van de esters van tren?
 
krieltje zei:
is een dht in de vorm van bijv stromba of provi niet genoeg om deca dick verschijnselen te voorkomen cq te onderdrukken?
weet iemand de halfwaardetijd van de esters van tren?


IEMAND:(
 
de halfwaardetijmd is afhankelijk vd ester, heb je act of enath?
stromba of proviron zouden in beginsel een deca dick moeten voorkomen maar uit ervaring kan ik je zeggen dat tren in combi met proviron niet geheel helpt,
gr d
 
dan denk ik toch stromba ernaast
 
Aaaaaahhhh....tren....die heerlijke tren.


(ik begin al bijna net als DBC te klinken :D )
 
Leviathan zei:
Aaaaaahhhh....tren....die heerlijke tren.
(ik begin al bijna net als DBC te klinken :D )

nou pas maar op;) ging er vanochtend bijna aan vd tren. te dicht bij een ader gezet denk ik. zweten en hoesten ahh dan, alsof ik er aan ging:mad:
en een vieze smaak in mijn bek:mad:
maar blijft heerlijk spul:D
 
Persoonlijk kan ik slecht tegen test,bij mij aromatiseerd het als een gek.Blaas echt op als een kogelvis.Om daarnaast weer anti oetrogeen te slikken,alleen om de bijwerking te beperken,dat is water naar de zee dragen.Op een minimale hoeveelheid test (bijv 300mg prop per week) pak ik gewoon een paar kilo.Nee voor mij helaas geen optie zucht
 
dennis999 zei:
nou pas maar op;) ging er vanochtend bijna aan vd tren. te dicht bij een ader gezet denk ik. zweten en hoesten ahh dan, alsof ik er aan ging:mad:
en een vieze smaak in mijn bek:mad:
maar blijft heerlijk spul:D


Ja ik ken het. Die sensatie heb ik 2 keer mogen meemaken. :cool:
 
krieltje zei:
Inderdaad wil ik er ABSOLUUT geen test bij.Vorig jaar test prop gebruikt,aromatiseert zo ontzettend sterk bij mij,woog bija 115kg kan je verzekeren dat je er dan pas echt als een gedrocht uitziet,ondanks de proviron die ik vanaf het begin met de stack liet samenlopen.
Het nadeel van weer een inject in de vorm van winny erbij,dat er zoveel gezet moet worden,ik neem aan dat tren op oliebasis is,dus niet met winny ineens gezet kan worden?


gebruik dan een heel lage dosis, zoals prop 50 mg om de 3 dagen of zo, of enanthaat, 200 per week. Als je geen test gebruikt kan je makkelijk gezondheidsproblemen ontwikkelen, om nog in dit geval te zwijgen van het feit dat je je lul niet meer omhoog krijgt.
 
thanx peet,das natuurlijk ook een optie.Inderdaad toch kortwerkende esther maar dan laag gedoseerd.

Zou je de gezondheids problemen omtrent de weglating van test eens nader willen verklaren,of doel je specifiek op de onderdrukking van de feedback door de tren.

alvast bedankt
 
Nee hoor, onthou gewoon dat testosterone een natuurlijk hormoon is dat heel versatiel werkt in het lichaam. Als je AAS neemt onderdruk je je eigen testosterone aanmaak. Eigenlijk kun je dus stellen dat je je testosterone vervangt door je AAS. Maar geen enkele AAS vervult de functie van testosterone op alle vlakken en in dezelfde mate als testosterone (dat is overigens ook de reden waarom we ze gebruiken). Daarom is het altijd verstandig een beetje testosterone toe te voegen bij het gebruik van gelijk welke kuur. Dat hoeft niet veel te zijn, een 100 a 150 mg per week kan al voldoende zijn om je normale testosterone spiegel na te bootsen.
 
Big Cat zei:
Nee hoor, onthou gewoon dat testosterone een natuurlijk hormoon is dat heel versatiel werkt in het lichaam. Als je AAS neemt onderdruk je je eigen testosterone aanmaak. Eigenlijk kun je dus stellen dat je je testosterone vervangt door je AAS. Maar geen enkele AAS vervult de functie van testosterone op alle vlakken en in dezelfde mate als testosterone (dat is overigens ook de reden waarom we ze gebruiken). Daarom is het altijd verstandig een beetje testosterone toe te voegen bij het gebruik van gelijk welke kuur. Dat hoeft niet veel te zijn, een 100 a 150 mg per week kan al voldoende zijn om je normale testosterone spiegel na te bootsen.

daar zit wat in:)
 
1000x dank
 
Back
Naar boven