XXL Nutrition

TVDM stopt...

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid sinds
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Zojuist de laatste poll aangemaakt van TVDM.

We hebben besloten dat TVDM stopt in de huidige vorm, of we er nog op een andere wijze vorm aan gaan geven zal de toekomst uitwijzen.

Iedereen hartelijk bedankt voor deelname en/of het lezen van de topic's.

Ik heb TVDM een jaar lang met plezier verzorgt maar merkte dat het steeds moeilijker werd om, toegankelijke, onderwerpen te bedenken. Inmiddels heeft nagenoeg elk onderwerp de revue gepasseerd en is de rek er wel een beetje uit.

Nogmaals iedereen bedankt en tot ziens in de andere secties van onze mooie forum!

Groet, tremendes
 
Verwachtte, na het zien van de titel, een hele cynische post.

Balen :(.
 
Aaah echt balen. Ik deed altijd met plezier mee. :(. Hopelijk komen er nog andere soortgelijke zaken op het forum.

Alvast heel fel bedankt Tremendes. Er kruipt natuurlijk veel werk in en dat is niet te onderschatten :thumbs:
 
Ach..aan alles komt een eind. Komt er ook weer ruimte en mogelijkheden voor leuke nieuwe dingen moeten jullie maar denken.
 
Jammer, ik vond het een leuke manier om kennis op te doen. Bepaalde onderwerpen die erg goed zijn voor je algemene kennis over bb, maar waarop je (of ik althans) zo 1,2,3 gaat zoeken.

Maar ik snap dat het moeilijk blijft om onderwerpen aan te dragen. In ieder geval bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken!
 
Waarom staan hier zo weinig berichtjes? Bedankt tremendes, bedankt alle mensen die stukjes hebben ingezonden en bedankt de sponsoren!! De topics waren altijd erg interessant en vooral heel erg leerzaam.
 
xxx
 
Laatst bewerkt:
jammer.. je deed het erg goed, sommige onderwerpen hadden grote belangstelling, andere wat minder..
 
Jammer heb er toch wel wat van geleerd.
 
Is er niemand die het van Trem wilt overnemen? Zal jammer zijn als het helemaal stopt. heb er veel van geleerd.
 
Is er niemand die het van Trem wilt overnemen? Zal jammer zijn als het helemaal stopt. heb er veel van geleerd.

Het is niet zo dat ik er geen zin meer in had kraft. Het liep gewoon op zijn eind, dat was toch wel duidelijk? De reakties in dit topic bevestigen eea. Slecht een handjevol die het jammer vindt.
 
Ik vind het ook jammer, ik las het wel altijd met plezier, hoewel ik zelf niet erg actief meepostte. Ik hoop dat er iets soortgelijks voor terug gaat komen, of iig iets waarbij een actieve rol van de forummember vereist is.
 
Het is niet zo dat ik er geen zin meer in had kraft. Het liep gewoon op zijn eind, dat was toch wel duidelijk? De reakties in dit topic bevestigen eea. Slecht een handjevol die het jammer vindt.

Ik weet dat je er nog wel zin in had. Zeker omdat de laatste tijd het weer beter liep. Doelde meer op dat anderen misschien meer inspiratie hebben om nieuwe topics erover te maken.
 
Het is niet zo dat ik er geen zin meer in had kraft. Het liep gewoon op zijn eind, dat was toch wel duidelijk? De reakties in dit topic bevestigen eea. Slecht een handjevol die het jammer vindt.

Idd, en het is niet alleen dat TVDM tot een natuurlijk einde zou komen, maar we willen ook gewoon eens nieuwe dingen doen, een frisse start maken met iets anders.

Anders had ik het ook wel kunnen overnemen, maar ik vond het ook wel goed zo.
 
Tremendes bedankt! Ik hoop dat jullie de topics wel in een bepaalde vorm laten staan ergens? Het zou zonde zijn als alle kennis opeens de deur uit word gegooid.
 
Misschien met het nieuwe jaar dit terug een nieuw leven inblazen? :p
 
Een reboot zou wel kunnen maar dan liefst iemand die al connecties heeft met de wedstrijdBB, is toch interessanter dan.
 
Back
Naar boven