XXL Nutrition

Dare to dream: 50 kg VVM

  • Topic starter AbFab
  • Startdatum
  • Reacties 573
  • Weergaven 30K
  • Volgers 22

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

AbFab

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
11.760
Waardering
1.009
Lengte
1m67
Massa
59kg
Nieuw jaar, nieuw doel en dus een nieuwe log! :cheer:

Ik ben de afgelopen maanden serieus begonnen met krachttraining (zie: Absolutely Fabulous in the gym) en heb vooral eens gekeken waar m'n lichaam op reageert. In de spiegel een leuke transformatie gezien, met het uiteindelijke resultaat: 1m67, 56 kg, 19% bf

Nu zou ik graag nog wat meer spiermassa opbouwen; het ultieme doel is 50 kg VVM bij ongeveer gelijkblijvend vetpercentage, in de komende 4 maanden. Volgens velen totaal onmogelijk, maar daarom des te leuker :p

Omdat ik ook weer andere sporten ga oppakken, zal ik heel wat meer moeten gaan eten. Ik ga uit van zo'n 2600 kcal, met een flink aandeel aan eiwitten. Heb nooit eerder een voedingsschema gevolgd, dus dat wordt al een hele uitdaging en ik ga gewoon eens kijken hoe het bevalt.

Training
MA Pull
Pull-ups en/of Lateral pulldown
Seated (cable) row
Back extensions
Rear delt flyes
DB (concentration) curl
BB/cable curl
Di Boksen
Wo Benen
Squats/Front squats
Leg press/Lunges
Leg extension
Leg curl
Calve presses
Abs
Do Rust
Vr Kickboksen
Za Push
(Inclined) Bench press
Shoulder press
(Inclined) DB Flyes
Side raises
Tricep dips
Lying french press/Cable pushdown
Zo Hardlopen

Doe dus geen cardio meer na m'n training. Houd nog wel even hetzelfde KT-schema aan, omdat dat gewoon erg goed bevalt en ik nog steeds goede progressie maak.
Voeding
07:30
2 volkoren boterhammen
2 plakken paardenrookvlees of geitenkaas
2 eieren
1 stuk fruit
200 ml magere melk
30 gr whey isolate

10:00
80 gr rijstsalade met bonen en noten
1 groene appel

12:30
4 knackebrod
75 gr kalkoenfilet
halve komkommer of worteltjes

15:00
80 gr rijstsalade met bonen en noten
1 blikje tonijn of makreel

17:00 (PreWO)
homemade proteinbar (whey, havervlokken, cacao)

19:00
100 gr rijst/150 gr pasta/200 gr aardappel
150 vlees/vis
150 gr groene groenten
15 ml olijfolie (verdeeld over hele dag)

22:00
200 ml magere yoghurt
30 gr casseine

Totaal 2600 kcal, e/k/v: 40/40/20%

Hoop dat er weer wat mensen me gaan volgen en natuurlijk is al het advies van harte welkom!
:wave2:
 
Laatst bewerkt:
:o Heb ik hier al zoveel gepost, wat erg.
 
In 4 maanden :orly:
 
Ik ga je volgen in de nieuwe jaar!! Gewoon keihard er tegenaan gaan en knallen dit jaar!!
 
Nuttige bijdrage Poppin

:yarly:
 
happy new year!

Succes met je nieuwe doel en log.
 
Nu zou ik graag nog wat meer spiermassa opbouwen; het ultieme doel is 50 kg VVM bij ongeveer gelijkblijvend vetpercentage, in de komende 4 maanden. Volgens velen totaal onmogelijk, maar daarom des te leuker :p


:wave2:

Ben je nog bezopen van oud en nieuw ofzo?Dat gaat echt niet lukken.
 
Naomi, de beste wensen nog! Open eens een log, dan kan ik jou ook volgen. We gaan samen voor die schouders he ;)
 
Nuttige bijdrage Poppin

:yarly:

Wie is poppin?

Maar even serieus, no way dat je 40kg vvm aan kan komen in 4 maanden natuurlijk:rolleyes:. Natural mag je blij zijn met 10 kg per jaar.
 
Haha, verwachte reacties. Afgelopen maanden toch ook zo'n 3 kg gewonnen, met slecht en te weinig eten, ondertussen afvallen en periodes niet sporten. Dus waarom zou dit niet kunnen?

We gaan het gewoon eens zien. Misschien lukt het me niet, maar dan is het alsnog een mooi streven.
 
Maar even serieus, no way dat je 40kg vvm aan kan komen in 4 maanden natuurlijk:rolleyes:. Natural mag je blij zijn met 10 kg per jaar.

Leer eens lezen, het doel is 50 kg VVM totaal, niet erbij. Zou wat zijn zeg :D
Hoef dus nog maar een kg of 4 a 5 aan te komen. Zelfs dat is inderdaad best pittig, maar niet onmogelijk.
 
Home made protein bar?

Direct na de training geen shake?

Succes.
 
4kilo VVM erbij kan mogelijk zijn.
In ieder geval succes bij je pittige doel voor het begin dit jaar :thumbs:
 
Home made protein bar?

Direct na de training geen shake?

Succes.
Ja, had iets nodig met flinke lading carbs en eiwit, en weinig vet, dat ik ook nog snel kan eten en meenemen, dus ga zelf eens wat proberen te maken. Vind zoiets wel het lekkerst voor de training.

Ik denk zelf dat na de training een goede maaltijd eigenlijk net zo effectief is als een shake, maar moet daar nog eens naar kijken. Wil ook niet teveel uit poeders halen.

Dankje!
 
Na de training heb je de Anabolic Window(mooi woord)
Daar moet je optimaal gebruik van maken.
Ik loop kleedkamer in, direct shake, naar huis en eten(30 min na de shake ongeveer)
 
Naomi, de beste wensen nog! Open eens een log, dan kan ik jou ook volgen. We gaan samen voor die schouders he ;)

Ik zit op dit moment weer vol in de voorbereiding voor 'n thaibokswedstrijd dus dan doe ik veel minder in de week want ik train dan al 4 of 5x in de week, dus dan is het t niet waard om een blogje bij te houden!

Ik blijf gewoon superveel eten en keihard trainen en zal wel progressie foto's plaatsen over enkele maanden!
 
Ah gaaf. Wanneer heb je die wedstrijd? Moet je ook nog onder een bepaald gewicht blijven?
 
De wedstrijd staat nog niet vast omdat er nog een tegenstander gezocht moet worden. Maar ik sta ingeschreven voor 30 januari in brunssum volgens mij. Ik ben opgegeven voor 53/54kg dus moet wel ff oppassen, ik blijf gewoon vreten tot 15 januari en kijk dan waar ik sta, dan heb ik nog genoeg tijd om iets aan mn gewicht te doen binnen twee weken. Op de dag van de wedstrijd mag er maximaal 3kg verschil zitten tussen het gewicht van jezelf en de tegenstandster.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven