Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn jullie al klaar om te knallen in de sportschool met onze nieuwe Crazy Pre-workout?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crazy Pre-Workout kenmerken:
-Werkt in 15 minuten!
-Vollere, harde spiermassa
-Vetverlies en vasculariteit
-Knallende energie
-Ideaal om training plateaus te doorbreken
-Explosieve spierkracht
-Spierpomps tijdens de training
-Meer uithouding
-Perfect voor krachtsport en bodybuilding
-De 6 top pre-workout ingredienten
-Geen fillers, loze stoffen
-Geen aspartaam
-Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
-37 knaltrainingen per verpakking

Tim

Na uitvoerige berekening kwam ik tot de conclusie dat de stoffen wanneer je ze los koopt respectievelijk 8.19 kosten.

1,12 aan l argine
1,65 aan creatine
2.04 aan taurine
0.61 aan beta alanine
0.92 aan citrulline malate
1.85 aan cafeïne

Totaal 8.19

Waarom zouden wij dan deze mix kopen?

En in je post claim je dat er geen nutteloze stoffen in zitten terwijl bij de ingrediënten staan toch echt kleurstoffen en sodium chloride wat in het Nederlands gewoon als natrium chloride geschreven wordt.

Nu weet ik dat claims van supplementen altijd met een korreltje zout genomen moeten worden maar dit is natuurlijk wel heel letterlijk.
 
Haha mooi gedaan xyzyx. Die pre workout ziet er wel erg nutteloos en slecht uit. Zoveelste nieuwe pre workout al.
 
Na uitvoerige berekening kwam ik tot de conclusie dat de stoffen wanneer je ze los koopt respectievelijk 8.19 kosten.



Waarom zouden wij dan deze mix kopen?

En in je post claim je dat er geen nutteloze stoffen in zitten terwijl bij de ingrediënten staan toch echt kleurstoffen en sodium chloride wat in het Nederlands gewoon als natrium chloride geschreven wordt.

Nu weet ik dat claims van supplementen altijd met een korreltje zout genomen moeten worden maar dit is natuurlijk wel heel letterlijk.
Je kan het natuurlijk ook altijd los kopen. We bieden het in een blend aan omdat dit voor de meesten het handigst is. Daarnaast is het dan ook nog eens goed van smaak :) We begrijpen wanneer we alle ingrediënten openbaar posten je hierop kritiek krijgt aangezien je je formule vrij geeft. Er zijn genoeg bedrijven die hetzelfde doen, maar dan als "blend" weergeven. Je betaald dan misschien 39,90 voor een product terwijl de productiekosten misschien op de helft liggen. Wat betreft de claim is hoe je het inteperteerd, er zitten geen ingrediënten in die onnodig zijn en leuk zijn voor de vermelding. Dit is puur voor smaak etc.

Ralf
 
Nog 1 vraag over Cocktail.

Ik slik al supplementen met zink en teveel is niet goed op lange termijn.
Achter op de pot van cocktail staat bij het rijtje van mineralen enz bij zink 20 mg.
Is dit per shake?, per twee shakes, per scoop?
Het staat er niet bij.

Alvast bedankt.
 
Je kan het natuurlijk ook altijd los kopen. We bieden het in een blend aan omdat dit voor de meesten het handigst is. Daarnaast is het dan ook nog eens goed van smaak :) We begrijpen wanneer we alle ingrediënten openbaar posten je hierop kritiek krijgt aangezien je je formule vrij geeft. Er zijn genoeg bedrijven die hetzelfde doen, maar dan als "blend" weergeven. Je betaald dan misschien 39,90 voor een product terwijl de productiekosten misschien op de helft liggen. Wat betreft de claim is hoe je het inteperteerd, er zitten geen ingrediënten in die onnodig zijn en leuk zijn voor de vermelding. Dit is puur voor smaak etc.

Ralf

Kleurstoffen lijken me desalniettemin vrij zinloos.:p

Maar goed, in het handig zijn kan ik me nog wel vinden. Niet iedereen heeft zin om die zooi te gaan mengen.

Ieder geval bedankt voor de reactie
 
Nog 1 vraag over Cocktail.

Ik slik al supplementen met zink en teveel is niet goed op lange termijn.
Achter op de pot van cocktail staat bij het rijtje van mineralen enz bij zink 20 mg.
Is dit per shake?, per twee shakes, per scoop?
Het staat er niet bij.

Alvast bedankt.
Sorry voor de verwarring. Dat is inderdaad per 100 gram bij onze Cocktail :) Dus 20mg Zinc per 100 gram :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 13:21 ----------

Kleurstoffen lijken me desalniettemin vrij zinloos.:p

Maar goed, in het handig zijn kan ik me nog wel vinden. Niet iedereen heeft zin om die zooi te gaan mengen.

Ieder geval bedankt voor de reactie
Nee altijd goed. Begrijp ik! :) We proberen gewoon op meerdere fronten wat aan te bieden. We hebben natuurlijk naast high tech producten ook meer "budget" producten waarbij dit hele leuke producten en voorbeelden zijn. Ik heb hem zelf getest en ben enthousiast. Ik houd sowieso wel van vrij simpele formule's aangezien ik daar goed op reageer. :cool: Uiteraard waardeer ik je mening wel.

Ralf
 
Sorry voor de verwarring. Dat is inderdaad per 100 gram :) Dus 20mg Zinc per 100 gram :)

Ralf


Bedankt voor het snelle antwoord, ok dus met twee shakes per dag zit ik goed, hoef ik niks meer bij te supplementeren op zink gebied.

De Taurine die er inzit zorgt dat voor een beetje oppeppend gevoel of is dat niet zoals Red Bull?
 
Bedankt voor het snelle antwoord, ok dus met twee shakes per dag zit ik goed, hoef ik niks meer bij te supplementeren op zink gebied.

De Taurine die er inzit zorgt dat voor een beetje oppeppend gevoel of is dat niet zoals Red Bull?
Top, graag gedaan! :thumbs: Taurine wordt inderdaad gebruikt om de geestelijke vermoeidheid te verdrijven. Evenals bijvoorbeeld in energy drankjes gebruiken ze dit er ook voor. Hangt af van de dosering maar Cocktail heeft een hele goede. 1gr per 100gram, dus 0,5gr per shake.
 
Laatst bewerkt:
Is Craze eigenlijk nog steeds een aanrader?
Heb de pre-wo 'wereld' niet meer echt gevolgd, is er nog steeds een craze hype?
Ik weet wel dat ze PEA derivaten en wss de nodige MAO-B inhibitors er in hebben zitten nu, als vervanging voor een ingredient in een oudere formule? Heeft er ooit DMAA in craze gezeten, ik dacht van niet?

Of is iets als Conquer of Assault eigenlijk net zo goed? (Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt, maar volgens mij werkt Craze voor heel veel mensen, toch?)
 
Komt de BCAA Pure snel weer in het assortiment?
 
Is Craze eigenlijk nog steeds een aanrader?
Heb de pre-wo 'wereld' niet meer echt gevolgd, is er nog steeds een craze hype?
Ik weet wel dat ze PEA derivaten en wss de nodige MAO-B inhibitors er in hebben zitten nu, als vervanging voor een ingredient in een oudere formule? Heeft er ooit DMAA in craze gezeten, ik dacht van niet?

Of is iets als Conquer of Assault eigenlijk net zo goed? (Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt, maar volgens mij werkt Craze voor heel veel mensen, toch?)


Craze is inderdaad een topseller :D. Verder komt mijn collega hier qua ingrediënten later even op terug. :)

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 16:13 ----------

Komt de BCAA Pure snel weer in het assortiment?

De Bcaa pure komt zeker terug in ons assortiment. Helaas is de exacte datum hiervan nog niet bekent. Mocht je nu opzoek zijn naar een vergelijkend product adviseer ik je de bcaa-pure-micronized.:)
 
Is Craze eigenlijk nog steeds een aanrader?
Heb de pre-wo 'wereld' niet meer echt gevolgd, is er nog steeds een craze hype?
Ik weet wel dat ze PEA derivaten en wss de nodige MAO-B inhibitors er in hebben zitten nu, als vervanging voor een ingredient in een oudere formule? Heeft er ooit DMAA in craze gezeten, ik dacht van niet?

Of is iets als Conquer of Assault eigenlijk net zo goed? (Ik ben me ervan bewust dat het per persoon verschilt, maar volgens mij werkt Craze voor heel veel mensen, toch?)

De 'DMAA vrije' Craze werkt bij mij prima, misschien wel beter als de originele. Er zit nu Dendrobium extract in (legale vervanger van DMAA schijnt). Geen overdreven pomp (zit geen agmatine in, wel citrulline), maar wel flink veel energie. 2 scoops werkt bij mij het beste. Ik heb trouwens de nieuwe ''furious melons'' smaak, goed te doen :)
 
Top, graag gedaan! :thumbs: Taurine wordt inderdaad gebruikt om de geestelijke vermoeidheid te verdrijven. Evenals bijvoorbeeld in energy drankjes gebruiken ze dit er ook voor. Hangt af van de dosering maar Cocktail heeft een hele goede. 1gr per 100gram, dus 0,5gr per shake.


Is 1 shake te vergelijken met een blikje red bull?

Waar komt de whey vandaan die er in zit, hoor hier op het forum dat het Chinees is.
 
Is 1 shake te vergelijken met een blikje red bull?

Waar komt de whey vandaan die er in zit, hoor hier op het forum dat het Chinees is.
Nee, kun je niet vergelijken. Red Bull bevat uiteraard ook cafeïne etc. Dit zie je niet terug in de Cocktail en Red Bull is gericht op energie. Taurine zul je geen "rush" van ondervinden, enkel geestelijk fitter voelen. Hele milde maar fijne bijwerking. Daarnaast komt onze Whey Perfection bij Volac vandaan. Verreweg de beste leverancier van Whey :)

Ralf
 
Laatst bewerkt:
De Bcaa pure komt zeker terug in ons assortiment. Helaas is de exacte datum hiervan nog niet bekent. Mocht je nu opzoek zijn naar een vergelijkend product adviseer ik je de bcaa-pure-micronized.:)

De perfection-bars gaan als een trein inderdaad:D. De exacte datum wanneer aardbei terug op voorraad is, is helaas nog niet bekent.


:treuren:
Wie van jullie medewerkers doet het me aan om dit 2x kort na elkaar te moeten lezen?

Edit: om deze post toch enigszins nut te geven: BCAA Pure Caps of Amino Super Tabs, verschil? + welke is aan te raden?
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
De 'DMAA vrije' Craze werkt bij mij prima, misschien wel beter als de originele. Er zit nu Dendrobium extract in (legale vervanger van DMAA schijnt). Geen overdreven pomp (zit geen agmatine in, wel citrulline), maar wel flink veel energie. 2 scoops werkt bij mij het beste. Ik heb trouwens de nieuwe ''furious melons'' smaak, goed te doen :)

Ja las idd dat ze ipv DMAA nu Phenylethylamine gebruiken, vraag me af hoe t in vergelijking met andere pwo's is atm

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:29 ----------

Ik gebruik Grow en krijg wat side effects waarschijnlijk door het overschot aan test, is het verstandig om er een anti oestrogeen bij te nemen?

:roflol:
 
:treuren:
Wie van jullie medewerkers doet het me aan om dit 2x kort na elkaar te moeten lezen?

Edit: om deze post toch enigszins nut te geven: BCAA Pure Caps of Amino Super Tabs, verschil? + welke is aan te raden?
Haha:D Ik zal iemand op een bijscholing Nederlands sturen:eek: BCAA Pure caps zijn enkel de BCAA en de Super Tabs zijn alle amino's bij elkaar in tabletten. Net wat je doel is (in de cut adviseer ik BCAA, anders Amino Super Tabs).
Nee, durf ik niet aan te geven. Evenals BCAA Pure etc is dit reeds besteld maar zit hierop een iets langere levertijd. Zodra de Pure poeders weer voorradig zijn, zet ik het hier neer :)

Ralf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven