MuscleMeat

Verkocht Ongebruikt bankje

Bezoekers in dit topic

Ano_92_48

Ripped Bodybuilder
Lid sinds
15 mei 2011
Berichten
3.003
Waardering
496
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik heb hier een nog ongebruikt bankje staan, het plastic zit er nog op op sommige delen.

Hij is in hoogte verstelbaar.

Ik heb geen idee tot hoevel kg. hij belastbaar is. Ik kan als hij incline staat op t puntje zitten met 50kg. in mn handen zonder dat ie er onder lijd.

Doe een leuk bod en hij is van jou!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Waar is deze op te halen.
 
Haarlem
 
oke, das net even te ver :D
 
Helaas helaas :P
 
Wat voor merk is het precies?
 
Voor zover ik weet merkloos maar dan moet ik ff kijken in de garage.
 
Als vriend mag je m meenemen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie prij schat, maar zie net dat je in haarlem woont. Dik een uur rijden voor mij, wel mooi bankje.
 
Das jammer inderdaad x
 
Mwah gaat wel, staat hier n bankje in de weg waar ik steeds mn knie tegen stoot :mad:
 
Kom ik m tot ophalen voor je...!
 
Lijkt wel dezelfde als wat bij ons in de gym staat, zijn inderdaad zwaar belastbaar.
 
--
 
Laatst bewerkt:
Hoe zwaar is dit bankje belastbaar, weet je het echt niet. Indien zwaar dan kom ik hem wel ophalen
 
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik kan er ook niks over terug te vinden omdat het een ''onbekend'' bankje is.
 
Ik vind het een mooi bankje en in nieuwstaat voor een leuke prijs. Alleen ik wil niet dat ik straks een stang op me kop krijg, omdat ik het bankje overschat. Denk je dat die 200+ is?
 
Nee dat snap ik, zal morgen of woensdag ff met zn 2en erop gaan zitten ofzo, heb hier ook geen 100kg aan gewichten liggen dus maar op die manier proberen.
 
Back
Naar boven