MuscleMeat

Voedingsschema Cut Controleren A.U.B.

Bezoekers in dit topic

iRomeo

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
6 aug 2009
Berichten
251
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
48kg
Vetpercentage
1%
Hallo,

Ik heb eindelijk mijn finaal voedingsschema af! (Moet nog in verwerken wanneer en hoeveel water ik moet drinken)

Ik hoop hier nog wat reacties te kunnen krijgen of verbeteringen of fouten.

Code:
Leeftijd: 21 jaar
Lichaamsgewicht: 85 KG
Lichaamsvet percentage: 15%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2828 kcal 
Dagelijkse behoefte eiwitten: 159 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 63 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 407 Gram

Wat er in het schema nog moet bijkomen de groenten en hun eigenschappen (moet ik nog uitzoeken)


Foto's van het schema:


mWDA8.png

6d2r0.png


Of zie bijlage.


Dank u aan de gene die mij nog meer advies of tips kan geven.

CutSchemaImage1.png


CutSchemaImage2.png
 
EDIT: Om 12:00 moet dus 100 gr kip zijn
 
Je hebt wel heel veel eet-momenten. Ik zou het terug brengen naar 6 a 7, misschien 8.
Ik vind ook dat je wel heel weinig gaat eten voor een 85 kilo wegende man.

En succes ook met krachttraining met zo weinig koolhydraten. ;-)
 
Je hebt wel heel veel eet-momenten. Ik zou het terug brengen naar 6 a 7, misschien 8.
Ik vind ook dat je wel heel weinig gaat eten voor een 85 kilo wegende man.

En succes ook met krachttraining met zo weinig koolhydraten. ;-)

Koolhydraten gaan nog omhoog door de groente, is niet verwerkt in het schema.
 
Ja, tel er dan maar 4 gram koolhydraten bij. :')
 
Ja, tel er dan maar 4 gram koolhydraten bij. :')

Ok blijkt dus das de site die ik eerst had genomen niet klopt :s hoe kan ik nog 200 koolhydraten in mijn schema verwerken?
 
Nouja, of je er 200 bij moet tellen weet ik niet, maar ik denk dat je het beste 40/40/20 aan kunt houden in de cut. Dat zul je zelf even moeten uitrekenen.

Je kunt natuurlijk producten pakken die je al gebruikt hebt in je schema: rijst, brood, havermout, etc.
 
Nouja, of je er 200 bij moet tellen weet ik niet, maar ik denk dat je het beste 40/40/20 aan kunt houden in de cut. Dat zul je zelf even moeten uitrekenen.

Je kunt natuurlijk producten pakken die je al gebruikt hebt in je schema: rijst, brood, havermout, etc.

Als ik te weinig heb met de rijst ga ik die verdubbele per dag :)
 
3 Weken bezig en 1 kilo erbij mmmm ... dieper cutten
 
kom op man carbs kloppen niet 40-40-20 punt
 
UPDATE:

db71x.png

Eiwitten normaal 20 gram te weinig da moet ik nog oplossen :) Maar voor de rest bon of bon? :)
 
Fatsoenlijke maaltijd NA het trainen. + Meer eten overall.
 
Ja om te cutten is je verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten niet helemaal goed.

Zelf als ik wil cutten ga ik voor 50-30-20. Veel meer eiwitten dus.

Verder zie ik 'melk' staan. is dit magere melk?
 
Ja om te cutten is je verhouding eiwitten/koolhydraten/vetten niet helemaal goed.

Zelf als ik wil cutten ga ik voor 50-30-20. Veel meer eiwitten dus.

Verder zie ik 'melk' staan. is dit magere melk?

Tuurlijk, die andere veel te vet :D

Iedereen zegt dat 40-40-20 the key is
 
dat is een beetje naar eigen keuze. 40-40-20, 50-30-20, 45-25-20 , ....

Wat jezelf verkiest. Persoonlijk ben ik een persoon die zeer snel in gewicht bijkomt dus is het voor mij beter om minder koolhydraten te nemen.

Wanneer ik ga cutten doe ik eerst krachttraining , dan cardio.


Ik eet de laatste keer 1 uur voor training. tijdens training drink ik niet van suikerdrankjes zoals AA-drink, aquarius,...

Die banaan zou ik weglaten als ik jouw was.
 
dat is een beetje naar eigen keuze. 40-40-20, 50-30-20, 45-25-20 , ....

Wat jezelf verkiest. Persoonlijk ben ik een persoon die zeer snel in gewicht bijkomt dus is het voor mij beter om minder koolhydraten te nemen.

Wanneer ik ga cutten doe ik eerst krachttraining , dan cardio.


Ik eet de laatste keer 1 uur voor training. tijdens training drink ik niet van suikerdrankjes zoals AA-drink, aquarius,...

Die banaan zou ik weglaten als ik jouw was.

Als ik de banaan weg laat krijg ik geen eten meer binnen van 16.35 tot tot 21 en dat vind ik te lang daarom die banaan.

En ik drink alleen maar water, groene thee en soms koffie.

Ik doe een aangepaste krachttraining, minder gewicht meer reps: 12-12-10 en bij sommige oefeningen 12-12-10-8.

Ik kom ook rap in gewicht bij en ik denk dat ik goed zit met de hoeveelheid van eten en al. Daarom zal ik een update in gewicht posten deze zaterdag :)

Nog hints voor tijdens de cut zijn altijd welkom :)

Ik heb wel heel goei effect met die amino, minder spierpijn aan benen na de cardio
 
Ok, succes ermee! ik ben benieuwd.
 
Sorry maar ik reageer niet goed op maaltijden zo laat.
Het is dan wel een gemiste kans voor je anabolic-window na je training. Maar aan de andere kant: zolang je positieve resultaten haalt, is het prima! Zodra dat niet het geval is, kun je eens overwegen een fatsoenlijke maaltijd te plannen een uur na je training. Doe dus vaak een meting! :D

Succes!
 
Als eerste 2 zinnen die mij inspiratie geven:

-The important thing is this: To be able at any moment to sacrifice what we are for what we could become.
-Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

4 Weken 3 kilo kwijt Going Hard


Training ****ing Hard & Eating Healthy.
 
Back
Naar boven