XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Bezoekers in dit topic

Nice Woopy
 
schitterend woopy.:thumb:
telkens 100m met een 110kg yoke is al een leuke opwarming:p
ik ben ook van plan vanaf september ofzo 1x in de maand bij jimmy te trainen,en de rest thuis,want mn strongman materiaal begint ook aardig aan te vullen.
maar ik ga af en toe nog eens langs komen,is idd leuker met meerdere mensen te trainen:)
 
Laatst bewerkt:
Als je een duck walk wil moet je eens kijken tussen men ijzer overschotjes, ik denk dat er wel wat tussen ligt voor je duck walk.
Binnen een week begint Ivanos samen met mij het materiaal van de finale te lassen (viking press, sleds) We kunnen je duck walk er best wel even tussen nemen.
Hij zal er dan zo wat uit zien als mijn 2 duck walks als je dat ok vindt.

Gratz met je trainings vestiging. ;)
Weer een mogelijkheid voor mensen er mee kennis te laten maken met de sport, aan de andere kant van Begië.

Nu nog een paar Waalse en Limburgse trainings oorden en misschien ook één tegen de zee (west-vlaandere)
 
Laatst bewerkt:
Zou fantastisch zijn :)
 
Hier in limburg kunnen we ook nog wel een duckwalk gebruiken :o
 
  • Like
Waarderingen: 515
De zakken zijn gewogen. De lichte weegt ongeveer 60kg en de zware weegt een paar kg meer dan 100kg. Ik ga niet beginnen met zakken van 59,4kg en 102,35kg ofzo, dus ze wegen gewoon 60 en 100kg.

Foto's zijn toegevoegd (zie beginpost). Foto van de yoke en de parking komen later.
 
Laatst bewerkt:
Mijn rol rubbermat is eindelijk versneden geraakt, nu heb ik dus 3 stukken van min of meer 3m.

2psrech.jpg


Zal hopelijk de tuin een beetje beschermen tegen te diepe putten van stones, biervaten ed, of van barbells met aan elke kant maar 1 schijf die zo in de grond snijden :)

De fat bar wordt binnenkort ook onder handen genomen. De sleeves worden nu gevormd door 2 sluitstukken die er veel te los opzitten. Die gaan we vastmaken want op deze manier is dat niet bruikbaar.

Deze zondag zijn we trouwens met 6-8 man (waarvan de meesten absolute beginners zijn).
 
De zakken zijn gewogen. De lichte weegt ongeveer 60kg en de zware weegt een paar kg meer dan 100kg. Ik ga niet beginnen met zakken van 59,4kg en 102,35kg ofzo, dus ze wegen gewoon 60 en 100kg.

Foto's zijn toegevoegd (zie beginpost). Foto van de yoke en de parking komen later.

Goed bezig Whoopy
 
Goed initiatief! Was wel nood aan hier in Oost-vlaanderen
 
goed bezig woopy :)
 
Thanks :)
Het is de hopen dat de trainingen hier evenveel aantrek krijgen als de trainingen bij Jimmy (al richt ik mij meer op de beginners). Ik heb alleszins toch al wat mensen die ik waarschijnlijk regelmatig zal terugzien.
Het grootste gebrek vind ik momenteel nog dat ik geen (serieuze) stones heb, hopelijk kan ik dat snel regelen.
 
nice,ik kom daar ook ns trainen,ben ook nog een beginner:)
 
De eerste training was een succes, we waren met 7 mensen :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ziet er gezellig uit :)
 
nice,dienen duckwalk ziet er ook goed uit:)
vind jimmy het wel leuk nu je niet zovaak meer bij hem gaat trainen:p
 
Duckwalk is (helaas) niet van mij, had iemand meegebracht :)
 
Was plezant, merci da we mochten komen trainen ! :)
 
Back
Naar boven