AndroidHealthClinic

Hoeveel verdien je liefst?

Bezoekers in dit topic

Die schoolverlaters denken altijd dat ze veel kunnen gaan verdienen. Als je 30.000 per jaar pakt (bruto) dan mag je echt niet klagen als je net van school afkomt. en in de meeste gevallen zal het wel minder zijn ook.

Betreft dan HBO. WO heb ik weinig verstand van, maar ga niet uit van wat andere studenten roepen, maar vraag het eens aan iemand die je echt kunt vertrouwen wat hij verdiende toen hij net WO was afgestudeerd.
 
is elke maand verschillend bij mij
alleen aan poker al verdien ik minimaal 2500 per maand
 
Die schoolverlaters denken altijd dat ze veel kunnen gaan verdienen. Als je 30.000 per jaar pakt (bruto) dan mag je echt niet klagen als je net van school afkomt. en in de meeste gevallen zal het wel minder zijn ook.

Betreft dan HBO. WO heb ik weinig verstand van, maar ga niet uit van wat andere studenten roepen, maar vraag het eens aan iemand die je echt kunt vertrouwen wat hij verdiende toen hij net WO was afgestudeerd.

Wat ze nu voor mijn eerste functie betalen is 1800 netto. Wat ik van vrienden hoor is dit ongeveer gemiddeld.
 
nee
ik organiseer zelf pokertoernooien.
Freeze out toernooien en cashgame's
2 tot 3 keer per week.
ik verdien aan de FEE en aan de rake bij de cashgame's
 
Ben geen school verlater hoor :P

Wetenschappen wiskunde secundair (who cares)
3 jaar Electronica-ICT
 
nee
ik organiseer zelf pokertoernooien.
Freeze out toernooien en cashgame's
2 tot 3 keer per week.
ik verdien aan de FEE en aan de rake bij de cashgame's

Doe je lekker, ff de rijkeluiszoontjes uit Bloemendaal, Aerdenhout en Haarlem leegtrekken.
 
Ben geen school verlater hoor :P

Wetenschappen wiskunde secundair (who cares)
3 jaar Electronica-ICT

Voor Nederlandse begrippen vind ik het te weinig. Ik zou toch in NL een salaris van 15/1600 verwachten.
 
Doe je lekker, ff de rijkeluiszoontjes uit Bloemendaal, Aerdenhout en Haarlem leegtrekken.
haha komen gewoon doodnormale mensen naar de freeze out toernooien
zelfs huisvrouwtjes en chickies
de cashgame's trekt wel meer mensen met geld

het is wel leuk om te doen
 
Ben uit belgië, is 1600 te veel denkje?

Eventjes profiel schetsen misschien:
Die 2 mensen met wie ik sprak praten graag over hun bedrijf, de ene was zaakvoerder de andere marketeer. Ze geven graag geld uit aan dozen balpennen, ze zijn niet zuinig op hun materiaal, ze rekenen het gewoon dubbel door aan de klant.
Er waren 2 developers, de ene heeft het bedrijf verlaten om huisjesmelker te worden, de andere, een jonge kerel van mijn leeftijd veranderd net van werk omdat het dichter zou zijn. Veel zal hij wss niet verdienen dus.
 
Met mijn marketing studies zou ik zo'n 1500 euro per maand moeten verdienen, misschien nog een maaltijdcheque erbij ofzo.

Ook gene vette, maar na enkele jaren werken kan je al snel naar een betere functie gaan.
 
nee
ik organiseer zelf pokertoernooien.
Freeze out toernooien en cashgame's
2 tot 3 keer per week.
ik verdien aan de FEE en aan de rake bij de cashgame's

Is dat niet illegaal? In België toch wel dacht ik
 
is het hier ook, maar als je geen bordjes richting je huis met 'pokertoernooi' zet gebeurt er weinig
 
Ben uit belgië, is 1600 te veel denkje?

Eventjes profiel schetsen misschien:
Die 2 mensen met wie ik sprak praten graag over hun bedrijf, de ene was zaakvoerder de andere marketeer. Ze geven graag geld uit aan dozen balpennen, ze zijn niet zuinig op hun materiaal, ze rekenen het gewoon dubbel door aan de klant.
Er waren 2 developers, de ene heeft het bedrijf verlaten om huisjesmelker te worden, de andere, een jonge kerel van mijn leeftijd veranderd net van werk omdat het dichter zou zijn. Veel zal hij wss niet verdienen dus.

Probeer bij een grotere ict organisatie te werken. Een cap Gemeni etc achtige organisatie , daar krijg je opleidingen etc.
 
dat gebeurt gewoon op pokerforums, zijn zo tientallen plekken te vinden waar je kan pokeren
 
Gewoon smerige baantjes doen zoals lijken wassen mensen, als je daar tegen bestand bent dan kan je daar goud geld mee verdienen.
 
Back
Naar boven