MuscleMeat

Filmpje DBB meet oost Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja mooi gemaakt man :D

karmaaa!

edit: hou je nog ff tegoed... :D
 
Thnx Jeroen, zeker mooi gedaan!
 
Haha leuk filmpje:thumbs:
Nu nog onder parallel gaan squaten en het is helemaal goed:D
 
Leuk filmpje mannen, maar wie is wie(leophyte ken ik al)
 
oranje shirt - jeroen ( gunsy )
2e die squat - Robin ( Ken )
3e die squat - Leon ( leophyte )
160 squat ( ik heb eeeem ) Bram ( BuilderB )
250 deadlift - Richard ( Insane Animal )
Ded.cop staat er niet bij op.
 
Gunsy zei:
oranje shirt - jeroen ( gunsy )
2e die squat - Robin ( Ken )
3e die squat - Leon ( leophyte )
160 squat ( ik heb eeeem ) Bram ( BuilderB )
250 deadlift - Richard ( Insane Animal )
Ded.cop staat er niet bij op.
ded.cop staat erop bij het spotten van de 100 kg-bench van Ken.
En loopt er ook nog een x achterlangs, hij is breed, blond en heeft een wit shirt aan.
 
leuke meeting.

maar die deadlift van jouw leon, (ik kan er naast zitten) maar ik zou zeggen dat de vorm niet echt goed is. desondanks een heel gewicht.
 
nofear train! zei:
leuke meeting.

maar die deadlift van jouw leon, (ik kan er naast zitten) maar ik zou zeggen dat de vorm niet echt goed is. desondanks een heel gewicht.

dat probeerde ik ook te suggereren :D
 
nofear train! zei:
leuke meeting.

maar die deadlift van jouw leon, (ik kan er naast zitten) maar ik zou zeggen dat de vorm niet echt goed is. desondanks een heel gewicht.
anders gezegd btje gevaarlijk. ik sta versteld hoeveel kracht jullie hebben! voorbeeld voor veel mensen in mijn gym die stuk bigger zijn maar veel slapper zijn.
voor mij geld het zelfde ik moet veel zwaarder kunnen pakken dan wat ik doe.grts
 
leuk filmpje!!! volgende x zal ik me wat meer laten zien en beloof ik ook een 200+ lift te gaan doen.
 
Lol die deadlift. :D Leuk filmpje hoor. :)
 
Haha, laten we het maar niet hebben over die deadlift, daar is al een hele discussie over geweest in m'n log.
Heb ondertussen een hele bagage aan tips meegekregen van verschillende personen, dus dat komt gewoon goed :D
 
Idd... Dan Alexander is Leon... Nu is dr geen ontkomen meer aan en geen weg meer terug!

Voor de rest... zo'n meet is echt gezellig jongens, zeker een aanrader!

Eindelijk mijn 100kg gebenched... hehe :D:D
 
Nog steeds:

The file may not play correctly because it was compressed by a codec that is not supported.

En dus geen geluid, verder wel leuk, mooi die omschrijving voor Léon :)
 
Volgende keer wel wat lager zakken in de squat he :P
 
Idd enige wat ik op te merken heb is de squat diepte, die lijkt bij de eerste 2 niet zo parallel ... maar kan aan camera standpunt liggen.
 
Back
Naar boven