AndroidHealthClinic

Dani Var log II

Bezoekers in dit topic

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
3 sep 2003
Berichten
6.967
Waardering
50
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Morgen gaat het hele circus weer beginnen. Ben er klaar voor. Ben de afgelopen tijd flink gegroeid. Alles is goed vooruit gegaan, zowel in kracht als in massa. Ben beresterk momenteel en kan wekelijks bijprikken. (Vb. PD wide laatste set op 55-57.5, cable row 62.5.)

Pas nog exact in 1 broek. Ben van mt 27 naar 30 gegaan. Zon beetje gegeten wat ik wilde. Als ik nog 1 paaseitje zie ga ik over mijn nek :p Heb veel water bij me als gevolg hiervan. Weegschaal zegt nu 66kg waarvan ik vermoed dat zeker 3-4 kg water is. Ik ben dus lekker zacht en aaibaar :p

Ik start op 10mg per dag om vrij snel door te gaan naar 15 en daarna 20mg waar ik het grootste deel van deze cycle op zal blijven. Trainingen blijven zoals nu
Ma borst-bi
Wo benen
Vr rug
Za tri
Zo Sch

Daarnaast op di en do 45min cardio op nuchtere maag en op za en zo een uur.

In eerste instantie ga ik alleen met mijn eten aan de slag. Zit nu op ±2000kcal (200/200/30-50). Vanaf morgen wordt dat 200/150/30 op traindagen, cardiodagen iets minder, daarna zak ik langzaam verder. Mocht ik een plateau bereiken gaat de cardiofrequentie omhoog en gooi ik er EC in. Kh laden ga ik pas doen als ik echt laag zit, dus is voorlopig niet aan de orde.

Hoop te eindigen rond de 57-58kg net ff onder de 10%.

Gr. D.
 
succes dani!!!

weer van GS?

hoe doe je je cardio? en ga je weer laag en hoog met de carbs like last time op wel en geen KT dagen?
 
Dani zei:
Ik ben dus lekker zacht en aaibaar :p
Eerst voelen en dan geloven.
Maargoed, ondanks dat onze harten nooit zullen samensmelten in het ritmisch tempo van gepassioneerde liefde, en wij nimmer de gelukzalige tijding van de hartstocht in onze ziel zullen voelen wiegen (ik heb het hier over nken voor als je dat nog niet had begrepen), wens ik je veel succes. Zet ‘m op!
Enne, wel elke week je log bijhouden. Je vorige log was erg amusant. :)
 
Lauw zei:
Eerst voelen en dan geloven.
Maargoed, ondanks dat onze harten nooit zullen samensmelten in het ritmisch tempo van gepassioneerde liefde, en wij nimmer de gelukzalige tijding van de hartstocht in onze ziel zullen voelen wiegen (ik heb het hier over nken voor als je dat nog niet had begrepen), wens ik je veel succes. Zet ‘m op!
Enne, wel elke week je log bijhouden. Je vorige log was erg amusant. :)


Zo Lauw, je broek hangt al op je enkels? ;) :D
 
@Exarchos:
Idd weer GS. Cyclen ga ik misschien in een later stadium doen. Ik ga de kh nu eerst rustig aan afbouwen naar de 75-100gr.
Cardio doe ik nu op di, do za en zo. Als het nodig is komt daar de ma en vr bij, 30-45min direct na mijn KT. Wo is benendag, dan splits ik het op; s ochtends KT, s avonds cardio.

@Lauw:
Het is dat ik niet aan medelijden ****s doe... :D Maar evengoed fijn dat je me support :p
 
suc6!! en je weet het ejjj als je later groot en sterk ben ;) :D
 
succes. Natuurlijk ook graag weer before-and after pics ;)
 
Geen refeeds dus ? (voorlopig)

anyways, succes, vergeet niet regelmatig fototjes te posten (ook een before uiteraard).
 
Succes ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen...

:D
 
succes dani we zijn tegelijk begonnen dus. Ben afgelopen maandag begonne :D
Op naar de 10 :p
 
dino22 zei:
succes dani we zijn tegelijk begonnen dus. Ben afgelopen maandag begonne :D
Op naar de 10 :p
Gaat helemaal goed komen D! Hou je me op de hoogte? :)
 
Zo te zien is Anita Anavar back in town :p

En er is goed over nagedacht! :thumb:

Succes!
 
Succes...het lukt je nu vast opnieuw!!
 
Dani zei:
@Exarchos:
Idd weer GS. Cyclen ga ik misschien in een later stadium doen. Ik ga de kh nu eerst rustig aan afbouwen naar de 75-100gr.
Cardio doe ik nu op di, do za en zo. Als het nodig is komt daar de ma en vr bij, 30-45min direct na mijn KT. Wo is benendag, dan splits ik het op; s ochtends KT, s avonds cardio.

@Lauw:
Het is dat ik niet aan medelijden ****s doe... :D Maar evengoed fijn dat je me support :p

dus geen mercy-jumps? :( ;)
 
Ben benieuwd, zal je log aandachtig volgen. Succes!!
 
Week 1

Gewicht: 66kg

2x5mg anavar
3x2 caps sesathin

KT 200/150/25
CA 220/100/40


Dag 1 Za 12-3
1 uur cardio + tri

Gisteren afscheid genomen van alle troep. Terwijl een stemmetje riep ‘morgen heb je hier spijt van’ heb ik ook die 5de stroopwafel opgegeten. De paaseitjes zijn ook op btw. Schema verder uitgewerkt. KT dagen iets hoger dan CA dagen. Ff koffie opdrinken en dan naar de gym.

Dag 2 Zo 13-3
1 uur cardio + sch

Hoeveel kan een mens eigenlijk zweten tot er sprake is van abnormaliteit? Retorische vraag, you get the picture. Tweede dag, wat kan ik zeggen. Niks dus. Gisteren met een lege maag gaan slapen, das lang terug. Kan niet zeggen dat ik dat gemist heb. Lekkere training gehad. Laatste set presses vielen me een beetje zwaar. Niet zo heel gek als je bedenkt dat ik er met mijn suffe kop 30kg op had gegooid ipv de gebruikelijke 25. Nu eerst eens even eten.

Dag 3 Ma 14-3
Borst/bi

Geen bijzonderheden afgezien van wat keelpijn. Vorige keer pas bijna op het eind last van, nu op dag 3. Krijg je ervan als je grote stappen maakt. Leer er wel mee leven. Zou met een paar dagen over moeten zijn.
Inmiddels 1.2kg aan water kwijt dus dat schiet ook op.
Training had beter gekund. In die zin dat er teveel ouwe wijven rondliepen, en maar lullen en maar lullen en ondertussen alles bezet houden. Kan ik heel slecht tegen. Dat iedereen traint met een andere doelstelling no prob, maar ga die doelstelling dan lekker ff ergens anders behalen en loop mij niet in de weg. :mad:

Dag 4 Di 15-3
45min cardio

Geen bijzonderheden. Cardio viel een beetje tegen maar dat had meer te maken met een te korte nacht. Nog steeds flinke keelpijn maar inmiddels gerustgesteld over de dosering van mijn tabs dus kan me niet echt boeien. :)

Dag 5 Wo 16-3
Benen

Lekkere training achter de rug. Zere ass van het squatten en benen als boomstammen. (Morgenochtend cardioen wordt een drama voel ik nu al) Honger! *kijkt sip in het lege bakje...*

Dag 6 Do 17-3
45min cardio

Cardio was idd zwaar. Rest van de dag zal beetje zeuren blijven. Keelpijn is over! Nog wel wat gevoelig maar niet van betekenis.

Dag 7 Vr 18-3
Niet getraind


Samenvatting week 1
Wat kan ik zeggen, net een week onderweg. Goed getraind en voel me prima.
 
Laatst bewerkt:
Succes! :)
Volgende keer ff je biceps tonen aan die oude wijven :thumb:
 
Succes, dat je je doel mag halen!
 
Back
Naar boven