AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Bezoekers in dit topic

themeanmachine

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
300
Waardering
7
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Een groep Marokkaanse jongeren uit Delft bedreigt Wildersstemmers met de dood. In een internetfilmpje laten ze zien wat er met die mensen zou moeten gebeuren: in elkaar slaan.

Slachtoffer wel in beeld, de Marokkaanse daders met capuchon op en dus heel stoer onherkenbaar


Het filmpje is van een groep die zich 'Scheme 015 Delftse Samenzwering' noemt. De begeleidende tekst staat bol van de taalfouten.

Kijk mee naar het resultaat van ons onderwijs: 'Scheme 015 laat u alle zien hoe je moet omgaan met Nazi's, Wildersaanhangers en de rest van die Kanker rotzooi. U wordt geadviseert niet te kijken als u een viese racist bent.'

Waarbij opvalt dat het woord 'racist' wel goed gespeld is. De tekst sluit voor de 'hoofdfilm' af met: 'Inderdaad ik ben een k*tallechtoon, maar Nederland is ook van mij, lkkr puh!'

Daarna volgen beelden van een grote groep Marokkanen die twee kaalgeschoren types in een trein provoceert en treitert. Als na een tijdje één van de twee kale jongens wat terugzegt, slaan de jongens met capuchon hen in elkaar.

In de trein. Zonder conducteur.

De internetfilm eindigt met de regelrechte bedreiging: '**** al die Wilders aanhangers want denk na: boontje komt voor ze loontje'.

Oordeel zelf. Vroegen deze twee skinheads erom?


www.dumpert.nl - Mocro's schoppen kaalkopjes
 
Is al gepost, maar dit topic is beter, en hogere rel kans. Dus wederom mijn reactie:

afschieten die mocro's
 
Ach ja beiden achterlijk, ze verdienen elkaar.
 
Ach ja beiden achterlijk, ze verdienen elkaar.

Bullshit. Omdat je kaal ben ben je dus racist en verdien je het in conflict te staan met dit soort kansloze mocro's? Door dit soort groepen zou ik bijna zelf op Wilders gaan stemmen. Wat een tuig, idd afschieten!
 
Triest volk.
 
Laatst bewerkt:
HOLY SHIT, die gast zit op mijn universiteit !!! (De lonsdaler met haar).
 
wilders krijgt ook mijn stem :P

op die site van hun van partypeepz keek ik naar zo een nummer van hun

"je kan niet tippahhh" of zo en dan die comments op youtube :o

"nederland is fan ons want sonder ons was ur geen nederland mer" :D
 
Beiden misschien achterlijk, echter kaalkoppies zaten daar gewoon.

Waarom gebeurt dit nu niet bij mij als ik ergens kom?:D
1e bijdehandte woord had de dichtsbijstaande marokaan gebeden tot allah dat ie mij niet was tegengekomen en had minimaal een paar tanden mogen ophoesten.

Politie lijkt mij dit wel te kunnen achterhalen vanaf welke PC dit geupload is.
Daders opzoeken en vastzetten.
 
Wat een klootzakken, met 5-6 tegen 2 kunnen ze het wel halen. Die skins bleven lieten ze gewoon aan zich komen? Moet je bij niet proberen :p
 
Bullshit. Omdat je kaal ben ben je dus racist en verdien je het in conflict te staan met dit soort kansloze mocro's? Door dit soort groepen zou ik bijna zelf op Wilders gaan stemmen. Wat een tuig, idd afschieten!
Zijn dit geen skin heads/tuig dan? In dat geval neem ik terug wat ik zei, in het andere geval niet.

En uiteraard is diegene die begint met vechten zonder echte aanleiding altijd de hoofdschuldige, dat betwist ik niet.
 
ze orden steeeeeeeeeeeeds liever die mocro's, welcome in Holland :wave:
 
Snoob zou ze eigenhandig allemaal te grazen nemen.
 
Beiden misschien achterlijk, echter kaalkoppies zaten daar gewoon.

Waarom gebeurt dit nu niet bij mij als ik ergens kom?:D
1e bijdehandte woord had de dichtsbijstaande marokaan gebeden tot allah dat ie mij niet was tegengekomen en had minimaal een paar tanden mogen ophoesten.

Politie lijkt mij dit wel te kunnen achterhalen vanaf welke PC dit geupload is.
Daders opzoeken en vastzetten.

jij bent toch ook kaal, automatisch nazi dus ? ben je al eens inmekaar geslagen ? :D
 
Snoob zou ze eigenhandig allemaal te grazen nemen.

Ik zou ze niet aanvallen, das gewoon achterlijk maar ik zou me zeker niet zo laten doen. 1 tegen 5 haal je toch bijna niet maar das nog geen reden om je te laten doen.
 
wholla ik ga spiertjuh op die richard afstuuren, hij gaat sien hij gaat sien jonguh, jwt
 
Natuurlijk zijn dit gewoon skins neo's, die staande gast loopt niet voor niks met allerlei herkenningstekens. Maar dan nog blijven die dwazen die hun aanvallen een stel laffe honden.
 
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik niet weet of die gast een skin of een nazi is. Maar hij loopt altijd vrij gefrustreerd door de faculteit. Nu weet ik waarom ;)

Volgens mij zat ik ook op dezelfde middelbare school zelfs.
 
5 is idd wat veel om ineens te pakken :p
Maar eentje zou van mij op zijn minst toch een oplawaai hebben gehad.
Eerste slag uitgedeeld, is half gevecht gewonnen. En zo red je nog een beetje
je eer :p
 
Natuurlijk zijn dit gewoon skins neo's, die staande gast loopt niet voor niks met allerlei herkenningstekens. Maar dan nog blijven die dwazen die hun aanvallen een stel laffe honden.


uhm in mijn jongere jaren liep ik als rocker ook met allemaal patches en dergelijke op me jas en van veraf zag je ook niet wat het was, dus bij deze denk ik dat jij geen goed oordeel kan vellen.
 
Als de kaal geschoren jongens daadwerkelijk facistische borduurseltjes of wat dan ook op hun bomberjassen dragen, vind ik het idd boontje komt om zijn loontje.
 
Back
Naar boven