| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Ripped Bodybuilder | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
atoombommen erop, op al die landen,heb je gelijk geen gezeik meer.
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: |
| | |
| | #42 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
ze vallen hun aan vanwege de atoombommen dus kunnen ze die zelf moeilijk gaan gebruiken.als ze hun aanvallen laten ze dan in ieder geval zorgen dat ze winnen want dat zie ik ook nog niet gebeuren. |
| | |
| | #43 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | |
| | |
| | #44 | |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
welk recht hebben wij om te zeggen dat zij er ook geen mogen hebben. een beetje hypocriet toch ? ik zie die evolutie van nucleaire wapens en dat machtsvertoon ook liever niet omdat het idd op wereldschaal onrust opwekt. blaffende honden bijten niet, ik zou rust laten waar rust is. als Amerika zich geroepen voelt om weer een oorlog te beginnen, mij niet gelaten, zolang ze hier maar niet komen aankloppen voor steun. Noord-Korea vormt al jaren een minstens even grote bedreiging als Iran als het machtsontplooiing gaat en daar doen ze geen zak aan. en waarom ? idd daar vallen rijkdommen zoals olie te stelen. 1 stinkend boeltje is het.
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand | |
| | |
| | #45 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
wat een stel kwijlende Down-debielen hier met die reacties als "uuh platnukuuh". Een keer even nadenken over hoe de wereld in elkaar steekt zou breekt echt geen spiermassa af. Citaat:
Mocht het trouwens tot oorlog komen gaat er geen nuke aan te pas komen en wordt het 1 van de bloedigste oorlogen van de afgelopen 40 jaar. | |
| | |
| | #46 |
| Freaky Bodybuilder | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Dus het bestaat echt? Heeft die outfit nog een naam? Klinkt als vette technologie... wil ik eens meer over lezen.
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #47 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
| |
| | |
| | #48 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 111kg - Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
Toch lijkt het me niet onlogisch als de factor geld op een of ander manier meespeelt in het verhaal. | |
| | |
| | #49 | ||
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | ||
| | |
| | #50 | |
| Massive Warrior | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
17 jarig jochie zal het even uitleggen hoor, je komt net kijken man
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #51 | |
Citaat:
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | |
| | |
| | #52 | |
| Massive Warrior | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #53 | |
Citaat:
Waarom zou Iran zich hier ook maar iets van aantrekken? | |
| | |
| | #54 |
Voor de Amerikanen is Iran, Noord-Korea, enzovoort ver weg. Maar voor China komt het dan wel heel dichtbij, nucleaire neerslag kent geen grenzen en als de wind nu net verkeerd staat is het raak.
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. |
| | |
| | #55 | |
Citaat:
| | |
| | #56 |
Dat bedoel ik. Ik ken het verdrag hoor, maar denk je dat die godsdienstfanaten zich iets aantrekken zo'n stukje papier als ze eenmaal flink mot hebben met Bush (en een flink deel van de rest van de wereld)? Ik weet het zo net nog niet.
|
| | |
| | #57 |
Toch vraag ik me of het n.p verdrag iets waard hoor als de pleuris eenmaal is uitgebroken |
| | |
| | #58 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
ik heb er ook over gelezen, het staat in de laatste nieuwe strip van kiekeboe, zeker kopen! En de outfit noemt "de onzichtbare mantel", echt een heel spannend verhaal!! zeker kopen!!!
__________________ Training is a way of living.. | |
| | |
| | #59 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
ok 'erwin280', met je monster reply..
__________________ Champions aren't made in gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have the skills and the will. But the will must be stronger than the skill. |
| | |
| | #60 | |
Citaat:
Maarja het is en blijft altijd touwtrekken.
| | |