| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
Maar Nederland en de rest van Europa zijn zulke domme landen... Amerika maakt ze zó makkelijk gek genoeg (als het echt nodig is volgens Amerika) om bondgenoten te worden, misschien wel binnen een maand alles geregeld om de eerste aanslagen te realiseren... De plannen liggen er al jaaaaaaren. En aan geld echt geen gebrek hoor, als amerika dit wilt is er zo weer een super miljardenpot beschikbaar. | |
| | |
| | #22 | |
| Banned Aangemeld: dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Tegen je regering zijn is 1, maar een bombardement door een ander land is 2 Overigens is Iran praktisch niet in te vallen, hoogstens het land platbombarderen Maar bezetten, zal je never nooit lukken | |
| | |
| | #23 | |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
ik snap gewoon het gevaar van Iran als staat niet, ik voel me er iig niet door bedreigd.
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand | |
| | |
| | #24 | |
| Huge Freak | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
@deadsmurf: ik voel me ook (nog ?) niet bedreigd, maar dat kan wel komen als Iran erg groot en machtig wordt(militair dan). | |
| | |
| | #25 | |
| Banned Aangemeld: dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Tenzij je natuurlijk besluit het land puur en alleen plat te bombarderen. Je moet Iran als een soort onneembare vesting zien, met een hele grote gracht | |
| | |
| | #26 | |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
Amerika's zucht naar werelddominantie vindt zijn oorsprong van na de 2de wereldoorlog en neemt alsmaar extremer vormen aan. staat hen de politiek van een bepaald land niet aan, gaan ze infiltreren, regering omver werpen en een leider of regering naar voor schuiven die wel naar hun pijpen danst. gewoon handel drijven of converseren met dergelijke landen kan blijkbaar niet. maar dat Ahmadinejad een paar vreemde hersenkronkels heeft en scherp in de gaten dient gehouden te worden is zonder meer ook een feit
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand | |
| | |
| | #27 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
|
| | |
| | #28 |
| Colossal Veteran | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Nothing an A-bomb can't handle. Zoals A. Einstein al zei: "I don't know what weapons WW3 will be fought with, but WW4 will be fought with sticks and stones" |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #30 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m85 121kg 21% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
De pakken zijn ook voorzien van magnetisch-manipulatieve anti-detectiemechanismen. Die vlieger gaat dus niet op. | |
| | |
| | #31 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
van de ene kant denk je... waarom mochen hun geen kernwapens en wij wel ? maar waarom moeten hun zoveel van die dingen bouwen ? wat zijn ze van plan ? ik ben dus ook blij dat amerika aan de macht is en niet het midden oosten.maar om iran nou aan te vallen slaat nergens op.ze doen geen vlieg kwaad toch.
|
| | |
| | #32 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Citaat:
__________________ Training is a way of living.. | |
| | |
| | #33 | |
Citaat:
Jammer dat er niet zoveel actuele informatie te vinden valt. Er is genoeg informatie te vinden van een paar maanden/jaren terug waarin het een en andere duidelijk wordt. Het "enge" van Iran en Amerika is dat Amerika lijkt te denken dat een nucleaire aanval het waard is. Laatst aangepast door Tjok : za 22 sep 2007 om 23:37 | |
| | |
| | #34 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
Laat de oorlog maar komen, het zal mij weinig interesseren. Als we allemaal dood gaan, gaan we dood. Ik geloof in mezelf en ik ben god, volgens mijn eigen geloof is er leven na de dood met 3000 maagden voor mij alleen, dus ik hoef me nergens zorgen over te maken Oh wacht, dit is niet genoeg natuurlijk. Ik heb ook een boek he, daarin staat alles beschreven, dus het is waar. ''Bas' boek vol waarheden'' heet het.
__________________ Formal education will make you a living, self-education will make you a fortune. |
| | |
| | #35 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #36 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14% Karma: | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
__________________ Formal education will make you a living, self-education will make you a fortune. |
| | |
| | #37 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
__________________ And Shepherds we shall be. For thee, my Lord, for thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. | |
| | |
| | #38 |
Het boeit mij eerlijk gezegd niet of ze aanvallen of niet. Alleen zou ik het wel op prijs stellen als Amerika het gelijk in een keer platgooit en dan de benzine prijs verlaagd naar 10 cent per liter.
|
| | |
| | #39 |
| Huge Freak | Re: 'Wie Iran aanvalt, zal dat berouwen'
|
| | |
| | #40 | |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... | |
| | |