AndroidHealthClinic

Steeds meer haat in de wereld

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
40.274
Waardering
53.532
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Het lijkt wel of het elk jaar erger en erger word. Steeds meer haat naar elkaar toe. Steeds meer haat tussen verschillende doelgroepen. Je ziet het in het nieuws, op straat, op school en al helemaal op het internet.
Elke site waar je tegenwoordig heengaat zie je mensen elkaar haten en het word steeds meer.

Mensen worden ook steeds extremer in hun uitlatingen.
Ben ik de enige die dit gevoel heeft?
 
Op internet & TV mss, maar irl merk ik er niks van.
 
lol
 
Denk niet dat er echt een toename van haat is, het is er gewoon altijd geweest als je de geschiedenis bekijkt. Waarschijnlijk zal het er ook altijd zijn, met hier en daar eens een piek...
 
Anno 2009 schoppen Ali en Mehmet tegen een vuilisbak. Jantje zegt er wat van en Klaas-Jan filmt de oproering met z'n I-Phone. Geenstijl en de Telegraaf bedienen Jan de arbeider van de vraag naar toename in de bloeddruk. Nederland trilt op zijn grondvesten en het stemgeluid voor aanvang van een wijken oorlog met militaire ondersteuning vind z'n grondslag. Iedereen zoekt steunt bij elkaar over wat ons zo in de angstvallige doodsgreep houd, en de grijze wereld zet z'n schemering voort.

In 1942 zaten James en zijn mooie vrouw Allison in een kasteel in Californie, keken nooit TV, lazen geen kranten, genoten van het omringde landschap en 's avonds van elkaar. Haat?
 
De wereld is altijd vertyfed geweest. Er zijn nu meer mensen maar verhouding gewijs is de wereld even k*t als pakweg 100 jaar terug.
 
ik merk het ook, als je tegen iemand aan loopt heb je gelijk ruzie met degene en iedereen loopt altijd ruzie te maken om de kleinste dingen
 
niks mis met jezelf uiten.
 
Maak kennis met de mens het wreedste ras op aarde. Wij zijn al hatelijk sinds wij bestaan volgens mij zit dat in onze genen. De laatste eeuwen zijn we juist iets geciviliceerder geworden.
 
Niemand ooit nagedacht dat een multiculturele samenleving niet werkt?
zelfs binnen Europa is het al moeilijk om met Duitsers,Nederlanders,Belgen,Oostenrijkers in een straat te wonen.

dan zie je al dat er veel verschil is in een leefwijze.

Laat staan dat er mensen uit Azië, noord en zuid Afrika, enz bij komen.
Heb ik het nog niet eens over Spanjaarden, Italianen, Fransen en Engelsen waar ook grote verschillen in leef en denkwijze zijn.

Kortom een Europeaan verliest zijn wortels, origine (traditie)van wat het vroeger was.

Best wel triest eigenlijk.
 
denk niet dat er echt een toename van haat is, het is er gewoon altijd geweest als je de geschiedenis bekijkt. Waarschijnlijk zal het er ook altijd zijn, met hier en daar eens een piek...

+1
 
anno 2009 schoppen ali en mehmet tegen een vuilisbak. Jantje zegt er wat van en klaas-jan filmt de oproering met z'n i-phone. GeensT en de telegraaf bedienen jan de arbeider van de vraag naar toename in de bloeddruk. Nederland trilt op zijn grondvesten en het stemgeluid voor aanvang van een wijken oorlog met militaire ondersteuning vind z'n grondslag. Iedereen zoekt steunt bij elkaar over wat ons zo in de angstvallige doodsgreep houd, en de grijze wereld zet z'n schemering voort.

In 1942 zaten james en zijn mooie vrouw allison in een kasteel in californie, keken nooit tv, lazen geen kranten, genoten van het omringde landschap en 's avonds van elkaar. Haat?

+1.
 
ik weet wel een manier om die haat een stuk naar beneden te halen.
 
Ik heb ook het gevoel dat de wereld een stuk hatelijker, harder is geworden.

Sowieso, jongeren onderling. Vroeger was ik nooit echt bang om te vechten. Echter, de laatste jaren heb ik zoveel gekke dingen meegemaakt en gehoord dat ver uit de buurt blijf van mafkezen.
Elkaar met bierglazen in het gezicht bewerken, met een volle bierfles iemands oog eruit slaan, met een baksteen iemand anders z'n kop in slaan, iemand vast houden en over z''n benen heenrijden met een auto, iemand neersteken met een schroevendraaier, iemand beethouden en met een mes in z'n gezicht snijden, etc.

Gekkenwerk man, psycho mother****ers.
En dit zijn alleen al dingen die ik in m'n kennissenkring heb meegemaakt in de afgelopen paar jaar.

Hoe ouder ik word hoe meer ik het idee heb dat er heel veel mafkezen rondlopen die er echt op uit zijn om iemand anders zwaar te beschadigen. Om de kleinste aanleidingen.

Daarom; al die stoer vechttopics hier op DBB; jongens zet het nou maar op een sprinten als je ruzie hebt, want tegenwoordig kom je er niet met een blauw oog en een tand door je lip vanaf.
 
Ik heb ook het gevoel dat de wereld een stuk hatelijker, harder is geworden.

Sowieso, jongeren onderling. Vroeger was ik nooit echt bang om te vechten. Echter, de laatste jaren heb ik zoveel gekke dingen meegemaakt en gehoord dat ver uit de buurt blijf van mafkezen.
Elkaar met bierglazen in het gezicht bewerken, met een volle bierfles iemands oog eruit slaan, met een baksteen iemand anders z'n kop in slaan, iemand vast houden en over z''n benen heenrijden met een auto, iemand neersteken met een schroevendraaier, iemand beethouden en met een mes in z'n gezicht snijden, etc.

Gekkenwerk man, psycho mother****ers.
En dit zijn alleen al dingen die ik in m'n kennissenkring heb meegemaakt in de afgelopen paar jaar.

Hoe ouder ik word hoe meer ik het idee heb dat er heel veel mafkezen rondlopen die er echt op uit zijn om iemand anders zwaar te beschadigen. Om de kleinste aanleidingen.

Daarom; al die stoer vechttopics hier op DBB; jongens zet het nou maar op een sprinten als je ruzie hebt, want tegenwoordig kom je er niet met een blauw oog en een tand door je lip vanaf.

Sowieso. Een jaar of 5-10 geleden kon je gewoon vechten.(ouderwets op de blote vuist) En degene won kreeg dan de respect op straat of op het schoolpleintje. Niet dat ik nu nog de behoefte heb om te vechten. Maar tegenwoordig zijn zulke oldskool vechtpartijtjes uitgesloten. Degene met een gevaarlijker vuurwapen wint tegenwoordig.

Tegenwoordig kan je het inderdaad maar beter uit de weg gaan, want ze pakken achteraf toch wel. Dan al niet met een groepje van 10-20 man. Het ergste is, dat het alleen maar erger wordt.
 
Anno 2009 schoppen Ali en Mehmet tegen een vuilisbak. Jantje zegt er wat van en Klaas-Jan filmt de oproering met z'n I-Phone. Geenstijl en de Telegraaf bedienen Jan de arbeider van de vraag naar toename in de bloeddruk. Nederland trilt op zijn grondvesten en het stemgeluid voor aanvang van een wijken oorlog met militaire ondersteuning vind z'n grondslag. Iedereen zoekt steunt bij elkaar over wat ons zo in de angstvallige doodsgreep houd, en de grijze wereld zet z'n schemering voort.

In 1942 zaten James en zijn mooie vrouw Allison in een kasteel in Californie, keken nooit TV, lazen geen kranten, genoten van het omringde landschap en 's avonds van elkaar. Haat?

Duidelijk +2
 
Het wordt een ouderwets topic met als thema:
Vroeger was alles beter.
Maar dat werd vroeger toch ook gezegd?
 
Ge kijkt teveel naar het nieuws. Net zoals iedereen. Zwier de tv/pc buiten en doe meer aan sociale activeiten.

In 1942 zaten James en zijn mooie vrouw Allison in een kasteel in Californie, keken nooit TV, lazen geen kranten, genoten van het omringde landschap en 's avonds van elkaar. Haat?

+3
 
Back
Naar boven