| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 | |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | SGP - er wil popmuziek verbieden
Citaat:
nu.nl/algemeen | SGP wil popmuziek verbieden
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding Laatst aangepast door SHUTTERSPEED : za 26 apr 2008 om 15:00 | |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 111kg - Karma: | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Lekker met z'n allen relipop en opwekkingen luisteren mensen |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
SGP staat dat misschien voor super gestoorde politici?
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 66 Geslacht: M
Stats: 1m86 66kg 19% Karma: | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Ze moeten de SGP verbieden.
__________________ True natural bodybuilding. De hoop in bange dagen. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Hoe bedoel je contact met de samenleving kwijt?
__________________ "It is ridiculous claiming that video games influence children. For instance, if Pac-man affected kids born in the eighties, we should by now have a bunch of teenagers who run around in darkened rooms and eat pills while listening to monotonous electronic music." |
| | |
| | #6 |
| * Willie the wimp * | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Iedereen aan de kerkorgel muziek dus
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #7 |
| VIP ŸžõrЙ | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
En zo zie je maar weer dat politiek en religie absoluut niet samen kan en dus verboden hoort te worden.
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
losers .... meer heb ik daar niet over te zeggen
__________________ mijn beest : http://nl.youtube.com/watch?v=THvHsLV2xmk |
| | |
| | #9 | ||
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #11 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Laat je niet vangen door aardse drugs jongens, neem maar een snuifje van de grootste drug G.O.D. maar |
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
De Bijbel en de Kerk zorgen voor SOA's.
|
| | |
| | #14 |
| Colossal Veteran | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Beetje mank geschreven. Issie nu tegen subsidiering door de overheid of popmuziek in het algemeen?
__________________ Herinner Lauw "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -B. Russell |
| | |
| | #15 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Citaat:
Mss is de media het weer aant verdraaien? | |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Ik moet zeggen dat ze wel een punt hebben.. een positef voorstel.. de waarden en de normen vervagen steeds meer en ik zie hier wel een goede oplossing in. Mijn stem hebben ze alvast! |
| | |
| | #17 | |
| Massive Warrior | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Had ik nooit in je gezien socrates Citaat:
Wat wel kan: subsidies die een algemeen voordeel bieden (dus voor de gehele bevolking) ik denk dan aan subsidies voor milieuvriendelijke doeleinden als zonnepanelen, waterzuivering door particulieren ed.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Ik ben een magische doosje vol verrasingen Gewoon een mooie fado op pinkpop of een mooie kerkorgel concert is veel beter voor onze jeugd.. al dat lawaai en rare teksten dat spoort ze alléén maar aan om onreine gedachtes de vrije loop te laten gaan. |
| | |
| | #19 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: [NL] Geslacht: M
|
| | |
| | #20 | |
| Monstrous Giant | Re: SGP - er wil popmuziek verbieden
Citaat:
Ben het er wel mee eens dat het alleen voor individuen moet gelden die ondanks een gezonde begroting zonder luxe aankoop toch niet rondkomen. Een beginnende politieke partij hoort ook subsidie te behouden, anders krijgen we situaties waarin de zittende partijen te stevig in het zadel komen waardoor nieuw gedachtengoed niet wordt vertegenwoordigd. | |
| | |