XXL Nutrition

Nederland: politiestaat?

Onze privacy wordt geschonden?

  • Ja.

    Stemmen: 15 38,5%
  • Nee.

    Stemmen: 17 43,6%
  • Geen mening.

    Stemmen: 6 15,4%
  • Wat is privacy?

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

Anoniem23518

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
16.013
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Van mij mogen op alle openbare plekken camera's en irisscans komen. Laat ze allemaal maar tegen de lamp lopen, ik heb toch geen **** te verbergen.
 
Mag op 1 voorwaarde.....Er mag alleen gekeken worden als er een overval of misdaad is gepleegd op die plek.
 
als ze mij kunnen garanderen dat ik dan 100 % ben beschermd tegen boze moslims kom er dan maar in
 
Nederlandse instanties zijn echt amateuristisch vergeleken met veel andere landen. stelletje pussies
dus van de overheid moet ik mn "veilige gevoel " niet hebben
 
Wat hebben al die camera's nut als er geen zware straffen worden gegeven? dat kost toch veel teveel geld.
 
Die camera's lossen de misdrijven tenminste op. 30 Rechercheurs die een zaak niet kunnen kraken kosten meer dan een paar camera's.
 
Nederlandse instanties zijn echt amateuristisch vergeleken met veel andere landen. stelletje pussies
dus van de overheid moet ik mn "veilige gevoel " niet hebben
Heb je het artikel gelezen? Vergeleken met veel landen zijn onze instanties al behoorlijk diep in onze privacy aan't zoeken naar mogelijke dreigingen en dergelijke. Natuurlijk is de AIVD niet vergelijkbaar met de FBI of de NSA maar wat jij doet overkomen is alsof de AIVD een stel ongeletterde boeren zijn zonder enige kennis van zaken.
 
Heb je het artikel gelezen? Vergeleken met veel landen zijn onze instanties al behoorlijk diep in onze privacy aan't zoeken naar mogelijke dreigingen en dergelijke. Natuurlijk is de AIVD niet vergelijkbaar met de FBI of de NSA maar wat jij doet overkomen is alsof de AIVD een stel ongeletterde boeren zijn zonder enige kennis van zaken.

naja..bedoelde niet zo zeer de kennis die de AIVD bezit..maar meer de acties die er uit voort komen.
Misschien is het maar eens tijd voor een aanslag ofzo, om de oogjes te openen.
Want hoe vaak hoor je wel niet dat een dader van een misdrijf al lang in de gaten werd gehouden door de AIVD. (neem bv. die van gogh)
 
Die camera's lossen de misdrijven tenminste op. 30 Rechercheurs die een zaak niet kunnen kraken kosten meer dan een paar camera's.

Dat valt vies tegen, als je op een video iemand met een bivakmuts ziet lopen wordt het moeilijk om zo iemand te identificeren.

Het enigste waar het helpt zijn bij gebieden waar iemand niet snel zijn gezicht zal bedekken discotheken, NS, Metro stations en scholen.
 
naja..bedoelde niet zo zeer de kennis die de AIVD bezit..maar meer de acties die er uit voort komen.
Misschien is het maar eens tijd voor een aanslag ofzo, om de oogjes te openen.
Want hoe vaak hoor je wel niet dat een dader van een misdrijf al lang in de gaten werd gehouden door de AIVD. (neem bv. die van gogh)

Heel erg klote om het zo te zeggen maar een eensmanszaak valt niet te beveiligen behalve als je paus bent of de president van de V.S.

Volkert en B deden alles zelf, niemand wist er van.

Zelfs het grote FBI en CIA konden Timothy McVeigh niet tegen houden.
 
Heel erg klote om het zo te zeggen maar een eensmanszaak valt niet te beveiligen behalve als je paus bent of de president van de V.S.

Volkert en B deden alles zelf, niemand wist er van.

Zelfs het grote FBI en CIA konden Timothy McVeigh niet tegen houden.

niemand wist er van? ik kan me nog goed herinneren dat "B" al lang op de watchlist vd AIVD stond hoor.
En nee...McVeigh was niet de standaard bomber..."B" wel...(naja...bomber...)
 
Van mij mogen op alle openbare plekken camera's en irisscans komen. Laat ze allemaal maar tegen de lamp lopen, ik heb toch geen **** te verbergen.

+1
 
Meer bigbrother is helaas nodig. Nu heb ik er ook geen enkel probleem mee dat er overal camera's ophangen. hoe meer hoe beter. Ze zijn erg handig bij opsporingen. Zo lang ze maar niet op mn slaapkamer komen :p
 
Van mij mogen op alle openbare plekken camera's en irisscans komen. Laat ze allemaal maar tegen de lamp lopen, ik heb toch geen **** te verbergen.

+2
 
En of ik wat te verbergen heb.
M'n persoonlijke leven bijvoorbeeld. M'n lichamelijke status. M'n werkgeschiedenis. Voor instanties als de politie en het leger, en eigenlijk ook de politiek ben ik wel voor screening. (gebeurt ook op twee vlakken...)
Maar flikker maar mooi op met je k*tcamera's, Teeven. Mijn aandeel in de veiligheid gaat tot het naleven van de wet. De rest doen ze maar mooi zelf, daar doe ik niet aan mee. 'k Ga verdomme toch niet verplicht iemand anders z'n werk doen? Beetje figurantje spelen in de ultiemte X-factor.
 
Toch zijn die camera's in winkel centrums en op straat er voor jouw veiligheid en voor die van de winkeliers.

Naar mijn weten plaatsen ze nog geen camera's in de huizen van mensen. :bang: :D
 
Ze moeten bij hoger hand met hun fikken van mijn privezaken, genen, fysieke verplaatsing en leven afblijven.

Een verbod op partijen rechtser dan de VVD zodat idioten als Wilders mijn land niet naar de kloten helpen. En IK door zijn optreden de dupe wordt in m'n vrijheden en verbergen als ik daar als eerlijk werkende burger behoefte aan heb.

Nederland trekt terrorisme naar zich toe, als we ons naar Zwitsers model gedragen blijven we buiten schot en zijn deze maatregelen niet nodig.

De VVD is zelf ook indirect deels verantwoordelijk gezien het feit dat ze Wilders hebben opgeleid.
 
Nederland trekt terrorisme naar zich toe, als we ons naar Zwitsers model gedragen blijven we buiten schot en zijn deze maatregelen niet nodig.
ja daar is het nu iets(veel) te laat voor he!...hadden we 100jaar eerder wel mee mogen beginnen dan.


De VVD is zelf ook indirect deels verantwoordelijk gezien het feit dat ze Wilders hebben opgeleid.

ook lekkere opmerking, zelfde als de moeder van een crimineel beschuldigen van indirecte betrokkenheid bij delicten.
 
NieuwNieuws : 'Nederland bijna politiestaat'

Ik voel een tsunami van bizar wantrouwen omdat keer op keer gebleken is dat overheidsorganen werkelijk alles verkwanselen. Memorysticks en PC's zet je voor het gemak op straat, paswoorden raken zoek. Doorgangen naar digitale netwerken zijn zo lek als opengesneden ballonen.

En uiteraard de Hell Angel's tapes, iets wat niet aangevoerd kan worden als bewijs wat elke jurist weet, maar men begint er toch aan. :rolleyes:

Het zijn ook maar mensen die van 9 tot 5 werken en dus fouten maken waardoor er leken ontstaat naar gegeven waar derde belang bij hebben indien er kennis van wordt genomen.

Laatst nog bleek dat er bij CZ een half miljoen verzekerden hun gegevens op straat lagen. Deze verdigitalisering vraagt om problemen van privacy behoud. En dat soort fenomenen ontstaat door de onnodige verharding die een aantal prominente figuren in Nederland opvoeren met een kansloze motivatie.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven