MuscleMeat

Libië wel en Syrië niet? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
en fabula, probeer niet dingen te zeggen waar jij geen **** van snapt. turkwn zitten net O hard te roepen dat kirkuk van hun is. en naar mijn weten is dat helemaal ****img stom. hoedan ook, kirkuk valt binnen de autonome grens van de koerden, zij zouden dit moeten bespreken na dat die isis tuig opgedonderd is naar t stink grot waar ze vamdaan komen.

Jij kan echt niet op een normale manier communiceren he?

Kirkuk viel hiervoor niet binnen hun autonome grens, hoewel er heel veel Koerden wonen. Maar ik gun het de Koerden volledig (inclusief hun eigen staat).
 
dacht dat je sarcastisch was met je post. iig, een grote tering zooi daarzo.
 
hoi en goede avond. Wat zijn je doelen?

Hoiiii ik ben nieuw hier, mijn doelen zijn, Mr. O worden, wil graag groot en droog gespierd zijn, kunt U mij een kuur adviseren? Wat moet ik eten?

amerika heeft zijn oenis in iedere pap zitten wami, dus sorry ik weet dat je t te makkelijk vindt, maar om je een beeld te geven, Amerika levert wapens aan israel, en met ZELFDE vrachtschip, gaan ze door op ook iran te voorzien. dat hele boycot mijn kontje gepraat is bullshit want als ergens geld rolt dan zie je amerika wel in zn handjes wrijvwn.

verder, het hele irakeze probleem is dat de regerigs leger ****ing retarded is. in irak is er een grote banen te kort en iedereen die geld nodig heeft, schrijft zch in als militair. ze denken dat ze geen oorlog meer mee gaan maken. en als t een maal zo ver is, dan kiezen ze eiren voor hun geld want voor die 200-300 euro in de maand hoef je je zelf echt niet te doden door andere moslims. ****it je werkt gewoon mee.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

verder is maliki de grootste retard van allemaal. weetje hoe vernederend dit is voor Irak? al die landen die zig bemoeien met een simpel bergeiten eenheid dat zo nodig zijn leer over alles heen wilt spuiten. hoedan ook, Amerika vertrok precies optijd. stelletje tering mongolen. overal waar zij zijn geweest laten ze puin achter.


en fabula, probeer niet dingen te zeggen waar jij geen **** van snapt. turkwn zitten net O hard te roepen dat kirkuk van hun is. en naar mijn weten is dat helemaal ****img stom. hoedan ook, kirkuk valt binnen de autonome grens van de koerden, zij zouden dit moeten bespreken na dat die isis tuig opgedonderd is naar t stink grot waar ze vamdaan komen.

Kerel snap of begrijp jij mijn opmerking niet? Ik was vroeger een domme schaap die ALLES uit Amerika vereerde en geweldig vond dus pro amerika. NU weet ik beter! En weet dat Amerika en de neppe Joden de GROOTSTE criminelen en terroristen zijn van dit Universum.
 
Heet jij whami?
 
Amerikanen?
ISIS wordt anders wel gesponsord door Saudi-Arabië en Qatar die hen voor MILJARDEN sponsoren. Onder andere om aanslagen te plegen...

Enig bewijs hiervoor of roep je maar wat? Dat er privegeld vloeit naar ISIS is duidelijk maar miljarden is wel wat overdreven.

ISIS heeft kort geleden de centrale bank van Mosul leeggehaald, wat ISIS gelijk de rijkste terreurgroep ter wereld maakte. Meeste grote terreurgroepen hebben enkele honderden miljoenen waarbij sommigen dan tientallen tot honderd miljoen krijgen van staten die terreurgroepen een warm hart toedragen. Het is in ieder geval geen miljarden business. Met zulke bedragen kan je een leger op de been brengen dat de hele regio overneemt.

Overigens zal ISIS dat ook wel grotendeels lukken met die enkele honderden miljoenen die ze nu hebben geroofd.
 
Jij kan echt niet op een normale manier communiceren he?

Ik probeer met 1 of 2 woorden de stukjes van Bipolar te omschrijven en ik kom uit op rommelig - onsamenhangend.

Maar ff over Amerika, zonder de oorlog in Irak en de steun aan 'gematigde rebellen' Syrië (indirect aan ISIS want die waren zeker in het begin 2 handen op 1 buik, pas later eigen weg) was ISIS nooit zo sterk geweest als nu. Zeker als je een leger op gaat leiden dat (en daar zijn documentaires over) echt niet professioneel is.

Ze hadden een veel beter leger moeten neerzetten in Irak maar goed die Bush oorlogen had iedereen scheit genoeg van net zoals al die ongegronde gevangen op Guantánamo Bay dus de oorlog moet stoppen en recentelijk zie je dat Obama ook die gevangenen wilt lozen.

Mooie inschattingsfouten van Bush die opvliegend oorlogen begon en of zichzelf overschatte of de situatie niet kende in die landen of alles samen.
 
Laatst bewerkt:
Kerel snap of begrijp jij mijn opmerking niet? Ik was vroeger een domme schaap die ALLES uit Amerika vereerde en geweldig vond dus pro amerika. NU weet ik beter! En weet dat Amerika en de neppe Joden de GROOTSTE criminelen en terroristen zijn van dit Universum.

Illerminaty

Dit is zeker je favoriete boek?:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik probeer met 1 of 2 woorden de stukjes van Bipolar te omschrijven en ik kom uit op rommelig - onsamenhangend.

Maar ff over Amerika, zonder de oorlog in Irak en de steun aan 'gematigde rebellen' Syrië (indirect aan ISIS want die waren zeker in het begin 2 handen op 1 buik, pas later eigen weg) was ISIS nooit zo sterk geweest als nu. Zeker als je een leger op gaat leiden dat (en daar zijn documentaires over) echt niet professioneel is.

Ze hadden een veel beter leger moeten neerzetten in Irak maar goed die Bush oorlogen had iedereen scheit genoeg van net zoals al die ongegronde gevangen op Guantánamo Bay dus de oorlog moet stoppen en recentelijk zie je dat Obama ook die gevangenen wilt lozen.

Mooie inschattingsfouten van Bush die opvliegend oorlogen begon en of zichzelf overschatte of de situatie niet kende in die landen of gewoon veels te opvliegend na 9/11 of alles samen.


DIT

en deze fout, maken ze iedere ****ing keer. en ****ing isis moet op donderen daar, Irak is islamitisch genoeg de mensen hoeven niet verder te islamiseren daar. Niet omdat ik daar tegen ben, maar dat zou democratisch moeten gekozen worden wat ze willen doen, en niet een of andere bergeit dat zich ****ing baas voelt even de les komen lezen. die jongens moeten even 1 goeie handjob krijgen, komen ze bij zinne.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

er is vanavond een i terview met die isis mensen daar in irak, (hoorde ik) om 11:30 vanavond. op nl2. dus voor de geinteresseerden:kijke!
 
ik heb liever ISIL dan de amerikanen inderdaad



inb4 shitstorm
Wauw just wauw.
Je hebt dus liever een terreur groep die meer mensen, en willekeuriger mensen doodt (en ze ook meer laat lijden) dan een land dat vooral doelgericht probeert te doden en helaas ook voor een deel burgerslachtoffers maakt.

Maar typisch voor moslim.
 
Wauw just wauw.
Je hebt dus liever een terreur groep die meer mensen, en willekeuriger mensen doodt (en ze ook meer laat lijden) dan een land dat vooral doelgericht probeert te doden en helaas ook voor een deel burgerslachtoffers maakt.

Sheikh is de zogeheten Vijfde colonne in Den Nederlanden.
 
Diegene die denken dat de Amerikanen de goeierikken zijn ren snel naar het dichtsbijzijnde treinspoor en ga erop liggen...
(ja liggen, het kan misschien lang duren dat er een trein aan komt dus is liggen comfortabeler dan staan)
Als je denk dat er beteren dan de Amerikanen zijn ga naar het dichtsbijzijnde treinspoor en ga erop liggen...
Heb je enig besef dat zonder de Amerikanen de kans héél erg klein is dat we nu in een democratie zouden leven, dat we welvaart hebben en dat er vrede is in het Westen?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Heet jij whami?
Nee
 
Als je denk dat er beteren dan de Amerikanen zijn ga naar het dichtsbijzijnde treinspoor en ga erop liggen...
Heb je enig besef dat zonder de Amerikanen de kans héél erg klein is dat we nu in een democratie zouden leven, dat we welvaart hebben en dat er vrede is in het Westen?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------


Nee

de whami heeft geen gelijk. denocratie komt van de fransen. en verder nog amerika zorgt voor peace op de democratische wijze natuurlijk. ze zijn echt aardig en stellen verbeter plannen voor. feedback etc.
dankzij de amerikanen hebben we dexe crisis en wss ook nog de voorgaande crisisen. Jij hebt vlgns mij echt een heel ander amerika voor je dan op zn minst mij. want de amerika die ik ken is 2/3 over wheight, doen alsof ze alles weten en alles wat ze weten heeft te maken met wapens. en ****ing aso als de pest. alleen bullcrap komt vanuit amerika, op solmoge documantaires na dan. Dus please, op zn minst is de nederlandse gedachtegang zo pak m beet tante greet 100* beter dan de amerikaanse.
 
Enig bewijs hiervoor of roep je maar wat? Dat er privegeld vloeit naar ISIS is duidelijk maar miljarden is wel wat overdreven.

ISIS heeft kort geleden de centrale bank van Mosul leeggehaald, wat ISIS gelijk de rijkste terreurgroep ter wereld maakte. Meeste grote terreurgroepen hebben enkele honderden miljoenen waarbij sommigen dan tientallen tot honderd miljoen krijgen van staten die terreurgroepen een warm hart toedragen. Het is in ieder geval geen miljarden business. Met zulke bedragen kan je een leger op de been brengen dat de hele regio overneemt.

Overigens zal ISIS dat ook wel grotendeels lukken met die enkele honderden miljoenen die ze nu hebben geroofd.
"van staten die terreurgroepen een warm hart toedragen." aka Iran.

Ik kan niet zomaar wat bankvoorschriften of gelijk wat in die aard tevoorschijn toveren nee.
Uitspraak van rebellenleider in Syrië.

The Head of Kurdistan Regional Government (KRG) , Nechirvan Barzani criticized on Wednesday, the statements released by Prime Minister , Nuri al-Maliki in which he accused Saudi Arabia of sponsoring and supporting " terrorism " in Iraq , calling on him to build and strengthen relations with the Arab and regional countries.
http://almasalah.com/ar/PrintNewspage.aspx?newsid=23831

http://item.liveleak.com/mobile/view?i=8a2_1390306349
http://item.liveleak.com/mobile/view?i=b89_1390133390
 
Goed topic dit, iedereen lult lekker langs elkaar heen, echt de moeite waard om een discussie te voeren hier.
 
Als je denk dat er beteren dan de Amerikanen zijn ga naar het dichtsbijzijnde treinspoor en ga erop liggen...
Heb je enig besef dat zonder de Amerikanen de kans héél erg klein is dat we nu in een democratie zouden leven, dat we welvaart hebben en dat er vrede is in het Westen?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------


Nee

Gvd wat een mongool...
Democratie? Weet je waar dat voor staat?? En Democratie bestaat NIET!
Dat is trouwens HUN doel en schuilnaam overal "democratie" aandringen anders pakken wij jullie olie af, anders stoppen wij toevoer van o.a. Olie en voedsel, en anders bombarderen wij alles plat, anders verklaren wij de oorlog met jullie, anders zorgen wij ervoor dat geen land meer met jullie samen wil werken, maken wij jullie economie kapot, anders voorzien wij groeperingen aan wapens en drugs zodat zij gaan rellen, anders gebruiken wij ONZE media om de meningen van alle kijkers/lezers te beinvloeden.

Even voor de duidelijkheid de GROOTSTE terroristen zijn de Amerikanen zij bezitten in meer dan 100 landen kazernes/bases. Zij gebruiken/dreigen middels multinationals, media, geld en militaire wapens hele economieën van landen.

Democratie moet trouwens eerlijk zijn, als je in Nederland een politieke partij wilt beginnen maar je bent tegen de EU dan krijg je al geen subsidie, als je bijv president wil worden van de VS dan moet je miljoenen/miljarden bezitten anders kan je niet eens mee doen aan de verkiezingen. Trouwens alle presidenten worden van te voren al bepaald en gekozen.

Ach ja ik wijk af, als je in de toekomst open staat voor de waarheid van hoe de wereld gerund word dan zul je alles zien en begrijpen.. En doodongelukkig worden..

Trouwens als jij doelde op de Tweede Wereld Oorlog, dat was ook allemaal voorgeschreven, bedacht, en Amerika had een grote rol hierin.

Men moest sympathie opwekken voor de Joden, die al waren gewaarschuwd en miljoenen waren al voor het uitbreken van de oorlog snel naar Amerika gevlucht. De Nederlandse regering en Koningshuis was allang op de hoogte en het Koningsfamilie heeft het volk en land achter gelaten door te vluchten DUSSSS hun hebben eigenlijk GEEN recht om dit land te regeren.
 
Laatst bewerkt:
Ach ja ik wijk af, als je in de toekomst open staat voor de waarheid van hoe de wereld gerund word dan zul je alles zien en begrijpen.. En doodongelukkig worden..

Zou je is een nieuw topic kunnen aanmaken en uitleggen de waarheid hoe de wereld gerund wordt? Je maakt me nieuwsgierig.
 
Zou je is een nieuw topic kunnen aanmaken en uitleggen de waarheid hoe de wereld gerund wordt? Je maakt me nieuwsgierig.

Nee sorry, mensen die de waarheid willen weten zoeken en ontdekken het zelf wel.
Niets is wat het lijkt, overal schaduwregeringen en alles draait om geld want geld is macht, hou het volk dom, slim genoeg om te functioneren maar te dom om alles te begrijpen.
Dingen zijn al honderden en duizenden jaren geleden bedacht, van oorlogen, geloof, onderwijs, regeringen, belastingen, geschreven geschiedenissen, geschreven gebeurtenissen, geplande aanslagen, vaccinaties, medicijnen, ziektes, gemanipuleerde voeding, weeten en regels, mensen controleren, mensen aansturen (door dwang, media, indoctrinatie) totale controle...... Allemaal slaven, alleen rijken en armen...

Even een feitje, de rijkste en machtigste man/familie Rothschilds, als AL hun geld verdeeld werd over de HELE wereld bevolking 7 miljard dan zou IEDER persoon 70.000.000,- dollar bezitten.

Inplaats van ieder jaar miljoenen mensen die doodgaan door armoede en de bijkomende criminalitiet, kunnen WIJ beter met z'n allen in opstand komen en deze ziekelijke familie uitmoorden.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Loostalent. Weer zo'n figuur welke verstrikt zit in een spinnenweb van onzin.

Ja man, ik vernoem me naar een Zwolse rapper of lid van Onyx en plaats een foto van Nate dogg...

Volg jij nou maar gehoorzaam alles wat jou gezegt en verteld word, alles wat ze jou laten zien en doen geloven, dan is het leven een stuk gemakkelijker..

Ignorants is bliss...
 
Nee sorry, mensen die de waarheid willen weten zoeken en ontdekken het zelf wel.
Niets is wat het lijkt, overal schaduwregeringen en alles draait om geld want geld is macht, hou het volk dom, slim genoeg om te functioneren maar te dom om alles te begrijpen.
Dingen zijn al honderden en duizenden jaren geleden bedacht, van oorlogen, geloof, onderwijs, regeringen, belastingen, geschreven geschiedenissen, geschreven gebeurtenissen, geplande aanslagen, vaccinaties, medicijnen, ziektes, gemanipuleerde voeding, weeten en regels, mensen controleren, mensen aansturen (door dwang, media, indoctrinatie) totale controle...... Allemaal slaven, alleen rijken en armen...

Even een feitje, de rijkste en machtigste man/familie Rothschilds, als AL hun geld verdeeld werd over de HELE wereld bevolking 7 miljard dan zou IEDER persoon 70.000.000,- dollar bezitten.

Inplaats van ieder jaar miljoenen mensen die doodgaan door armoede en de bijkomende criminalitiet, kunnen WIJ beter met z'n allen in opstand komen en deze ziekelijke familie uitmoorden.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------



Ja man, ik vernoem me naar een Zwolse rapper of lid van Onyx en plaats een foto van Nate dogg...

Volg jij nou maar gehoorzaam alles wat jou gezegt en verteld word, alles wat ze jou laten zien en doen geloven, dan is het leven een stuk gemakkelijker..

Ignorants is bliss...
Heeft er ook echt heel veel mee te maken! Blijf jij lekker plakken in je spinnenweb en verkondig dat vooral overal op internet! Maar nog belangrijker, blijf er vooral veel over zeuren zonder er iets aan te doen!
 
Volgens mij @loostalent ben je nog meer gehersenspoeld door een of andere website als de gemiddelde strijder van ISIS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven