XXL Nutrition

Kerkklok is verboden, moskee gelal ies okay

Bezoekers in dit topic

Hey DBC jij weer? hahaha

ach dat gejenggel is best leuk om naar te luisteren.... het is maar 5x per dag...
 
als ze willen geloven oke. maar please val er anderen verdomme niet mee lastig.
je zal daar in de buurt wonen en 5x per dag zo'n grafstem aan moeten horen
 
Vredelievend, niet opdringerig, meevoelend....hoe was het ook alweer...
 
Vredelievend, niet opdringerig, meevoelend....hoe was het ook alweer...

Waarom krijg jij zoveel karma ineens?? gvd hier met dat groene zaad...


We moeten ons eens wat tolleranter opstellen tegenover de moslims...
 
bombastische jongens die moslims
 
een paar van die skinheads zouden zich eindelij eens nuttig kunnen maken en eens wat molotofs op dat gejengel te dumpen
 
straks hebben we een turks parlement hahah
 
Ik vind het niet kunnen. Klok ja, gejengel nee
 
ja hier kan ik echt pissed om worden.
Het liefst zou ik gewoon die moskee in gaan en die gast ze stem dichtknijpen
 
Ik zie het verband niet of was dat tweede filmpje om 7:15? Gelet op de drukte lijkt me dat niet het geval

Als ze hier om 7:15 de kerkklok gaan luiden zou ik ook gaan klagen.
 
toch vind ik een kerkklok wat anders als dit gejengel. blij dat ik daar niet woon.
 
Damn je zou het 5 keer per dag aan moeten horen, ik zou helemaal gestoord worden. Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in een grote stad woon, de grootste moskee in dit dorpie is 5x5 meter ofzo :roflol:
 
Ach gewoon zorgen dat je in een behoorlijke buurt woont. Hier in de omgeving is in de wijde omtrek geen moskee te bekennen.
 
Ach gewoon zorgen dat je in een behoorlijke buurt woont. Hier in de omgeving is in de wijde omtrek geen moskee te bekennen.

:roflol: Nu klink je eerder als een VVD'er:D

Ik heb het in mijn stad ook op een bepaalde straathoek...
Ik loop daar gewoon niet meer, beter voor mijn gezondheid...
Maar inderdaad WAT als je er WEL woont?
Een kerkklok om 7.15 is even/minder irritant dan heel de dag dat gemekker...
 
Je herkent een land niet meer met zulke situaties. Geen mens denkt nog dat ie een beeld van Nederland ziet als zulk geblèr over de straten galmt. Als dit allemaaal kan dan vraag ik me af waarom we zo zeuren over moskees bijbouwen.

Als er dagelijks zulke versterkers open getrokken mogen worden en door hele wijken schetteren dan moet je ook toestaan dat er gebedshuizen bijkomen en moet je verder geen limieten meer stellen aan welke eisen van moslims dan ook. Als dit kan, dan mag alles toch?

Met zulk geblèr en zulke decibellen laat je definitief alle remmen los.
Nog even en H&M mag geen reclame meer hangen in bushokjes. Ies haram en dús houden wij daar rekening mee.
 
Dat is jouw mening, geen feit. Ik ken de situatie niet in andere steden maar kan me niet voorstellen dat overal dat gebler door de wijken heen schettert.
 
Oh zeker niet overal maar er zit een leuk proef procesje aan te komen hoor, zoiets kun je op je klompen aanvoelen. Alles wat in het teken staat van geloofsbelijdenis wordt enórm beschermd in Nederland.

Loopt de spuigaten uit, de Nederlandse overheid is doodsbang de belijders voor het hoofd te stoten, vooral als het gaat om groepen als deze.
Het boezemt angst in voor veel mensen en laten we eerlijk zijn, zijn deze geluiden normaal voor ons land? Hoever moeten we gaan om bepaalde groeperingen het naar de zin te maken?

Ik stoor me ook te pletter aan het parkeergedrag van de hoedjeskerk op zondag en spreek ze erop aan. Die zelfingenomen houding, die arrogantie van 'wij zijn uitverkoren en gaan staan waar we willen' dat irriteert mateloos, of dat nou van moslims komt of hoedjesvolk, dat maakt niks uit.
 
Tja met een half Christelijk kabinet zal je weinig vooruitgang kunnen verwachten op dat vlak. Dat gebler is in ieder een verstoring van de openbare orde in mijn opinie. Als ze hun geloof willen belijden doen ze dat maar in stilte. Hun goden zijn toch almachtig, die horen hun ook wel als ze hun mond niet opentrekken.
 
Het is een vorm van opdringen Eric. Elke geloofsovertuiging dringt zich graag op, van de Jehova en z'n voetje tusen de deur tot de missionaris in Afrika en de moslim in het huidige Europa. Het klinkt almachtig als de stem van jouw geloof door de straten galmt van een niet-Islamitische natie.

Elke schreeuw is als een orgasme van onderwerping aan het geloof dat vrij vertaald dan ook 'onderwerping' betekent. U onderwerpt of wij zullen u laten onderwerpen, goedschiks danwel kwaadschiks.

Als de gasten op een feestje bepalen welke muziek er gedraaid wordt en welke drankjes er worden geschonken, dan kan de gastheer maar beter inpakken.
 
Back
Naar boven