| | #41 | |
| Huge Freak | Re: Justitie wil Hells Angels verbieden
Citaat:
Wanneer de maatschappij of mensen individueel geen hinder zouden ondervinden van de Angels, is er ook niets mis met het bestaan van hun organisatie. Toch ontstaat er spanning, wanneer een hele groep HA ergens verschijnt, maar dat zal ook grotendeels door hun reputatie komen. Als ze het echt zo goed bedoelen allemaal, kunnen ze daar ook wel iets aan doen, vind ik. We verwachten namelijk wel van moslims, dat ze zich aanpassen, want dat zijn toch ook allemaal criminelen
__________________ Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an! 1.95m 01-09-05 111 kilo/vetpercentage?? 01-01-06 119 kilo/vetpercentage?? 15-02-08 112 kilo 01-08-08 117 kilo Wie niets riskeert, riskeert alles! Logje After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper. | |
| | |
| | #42 | |
| Banned | Re: Justitie wil Hells Angels verbieden
Citaat:
Ze zouden zelf "underground" kunnen gaan waardoor ze nog gevaarlijker worden. | |
| | |
| | #43 |
|
| | |
| | #44 |
[quote=Mighty;1522338]Volgens de Hell's Angels zijn ze geen criminele organisatie, maar hebben ze wel leden, die zich met criminele activiteiten bezig houden. Waarom worden deze leden dan niet uit de club gezet? QUOTE] Daar had ik nog niet aangedacht. Inderdaad een terechte opmerking. |
| | |