| | #21 | |
| Mr. Millionaire | Re: Donald Rumsfeld stapt op
Citaat:
Btw Thinkalot jou denkbeelden horen eigenlijk meer thuis op extremistische moslim sites vind ik. Het goedpraten van aanslagen en het opkomen voor fundamentalisten vind ik toch wat ver gaan hoor. Tenminste dat leid ik af uit je posts, je komt zo ontzettend op voor die gasten dat ik ga denken dat je toch wel sympathieen voor die gasten herbergt. Correct me if i'm wrong
__________________ 93.9 kg 184 cm 12% A HUNGRY MAN IS AN ANGRY MAN | |
| | |
| | #22 | |
| Banned | Re: Donald Rumsfeld stapt op
Citaat:
| |
| | |
| | #23 |
Hij zei toch al dat hij het imperialisme verafschuwde, rot dan lekker op naar Iran ofzo
__________________ 93.9 kg 184 cm 12% A HUNGRY MAN IS AN ANGRY MAN |
| | |
| | #24 |
| Administrator | Re: Donald Rumsfeld stapt op
Nee een dictator die dagelijks massaal vrouwen/kinderen/mannen vermoord en verkracht dat was idd veel beter. Ze hebben de boel niet om zeep geholpen, ze hebben de situatie veranderd. Nu moet die situatie alleen nog stabiliseren, en dat is vooral een taak die de Irakezen zelf moeten uitvoeren.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed |
| | |
| | #25 | |
Citaat:
Dus je leven geven voor een zaak is laf? Zelf als is de aanslag verschrikkelijk immoreel, je kan het onmogelijk laf noemen. Je kent mss de betekenis van het woord niet goed. Praat ik aanslagen goed? Praat ik de opkomst van fundamentalisten goed? Jouw conclusies zijn echt altijd heel opmerkelijk. | |
| | |
| | #26 |
je beticht me wel vaker van racisme maar je hebt nog nooit een bewijs ervan geleverd. Builder en anderen hebben jullie daar al op gewezen. |
| | |
| | #27 | |
Citaat:
ja idd, je hebt gelijk en dat ontkende ik ook neit; Maar de dsicussie gong over terrorisme. en ik vermeldde louter dat er geen terrorisme in Irak was voorheen. | |
| | |
| | #28 | |
Citaat:
Roeiden we de Inca's volledig uit. Koloniseerden we Afrika,... Vind jij het imperialisme dan een goede zaak? Jeetje man, zoek eens het woord op in een woordenboek he. Iedere democraat zou tegen het imperialisme moeten zijn. En dan beticht je mij van radicalisme. Laatst aangepast door thinkalot : 9 November 2006 om 17:15. | |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
gast draai de zaken nu niet om he, jij praat de acties van die laffe terroristen goed. Ja want dat is het met een bomgordel een bus inlopen en vrouwen en kinderen opblazen, of wilde je zeggen dat dat strijden voor een goede zaak was. Je probeert het goed te praten want he zij zijn er niet mee begonnen. En ja Israel maakt zich daar ook schuldig aan alleen kondigen die het nog van te voren aan dat ze de boel gaan bombarderen. En ik bedoelde niet imperialisme maar kapitalisme, maar waarom neem jij het de hele tijd op voor : relschoppers, terroristen, al qaida etc. Je laat hieruit blijken dat je sympatiseert met die groepen mensen door het continu goed te praten. want dat doe je, ze zijn of kansloos of arm of beide of ze worden onderdrukt door de Joden noem maar op. Continu excuses zoeken om bepaalde acties goed te praten. Ik wordt daar zo moe van..........
| | |
| | #30 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #31 |
|
| | |
| | #32 | |
Citaat:
kan je me tevens een zeggen wat de voordelen van kapitalisme zijn? | |
| | |
| | #33 | |
Citaat:
MAar trek jij maar alvast doelbewust, of erger nog, uit domheid, de verkeerde conclusies. | |
| | |
| | #34 | |
Citaat:
Wie ben jij dan wel niet ........ Je lijkt me leraar wel man, je moet me niet gaan behandelen als een 14 jarig ventje. Met je minachtende toontje van je.... Zo van kan jij me even uitleggen wat het kapitalisme inhoud ja die jongen achterin de klas...... Voordelen van kapitalisme: dat jij nu aan bodybuilding doet en dat je krav maga kan beoefenen dat zijn o.a. de voordelen van het kapitalisme voor jouw zelf. Gast en als je tegen het kapitalisme bent wat doe jij dan hier in Europa als ik vragen mag? Pleur dan lekker op naar Cuba ofzo En btw je komt veel te geleerd over het is aan alles te merken wat je post het ontbreekt je totaal aan relativering en terugkoppeling naar de dagelijkse praktijk. Overduidelijk iemand die te lang met zijn neus in de boeken heeft gezeten.
| | |
| | #35 | |
Citaat:
When you play with matches, you get burned
| | |
| | #36 | |
Citaat:
En nog iets, ik moet hier niet vertrekken: mijn voorpuders hebben hier ook keihard gevochten voor onze staat! Ik zit met mijn neus in de boeken om meer kennis te vergaren over de ERVARINGEN die ik beleef; Jij baseert al je opmerkingen louter en alleen op je eigen ervaringen waardoor je blijft steken op een bepaald niveau. | |
| | |
| | #37 | |
Citaat:
nee nee nee, je snapt het echt niet denk je nu echt slimmer te worden door met je neus in de boeken te zitten. Je wordt slimmer door levens en praktijkervaring nothing more, nothing less. En dat leer je niet in de boeken. Nooit van zijn levensdagen niet
| | |
| | #38 | |
Citaat:
Je maakt je steeds belachelijker! en zelf al zouden de slachtoffers mannen geweest zijn die kassamraketten afvuurden op de naburige kolonies, dan zijn het geen terroristen. Kolonisten zijn mensen die dorpen bouwen war ze zonet palestijnen hebben verjaagd; Heel wat van die kolonies zijn volgens Israelisch en ook Internationaal recht illegaal gebouwd. Als een volk bezet wordt dan heeft de bezetter niet het recht (volgens het verdrag van geneve) om zijn eigen bevolking in deze gebieden te plaatsen. doen ze dat toch dan heeft dieene die bezet is het recht gewapend verzet te plegen; Either way, je kan ze niet als terroristen bestempelen; Wie wel als terroristen bestempeld kunnen wordne volgens internationaal recht is de Palestijnse burger die met een bom op een Israelische bus stapt en burgers dood. maar dat was niet het geval met de slapende kinderen en vrouwen in Beit Hanoun. Je gebrek aan dossierkennis doet me lachen. | |
| | |
| | #39 | |
Citaat:
Je bent geen haar beter dan wie dan ook dus stel je alstublieft niet zo op, met je je blijft steken op een bepaald niveau. Als dit niveau te laag voor je is tja dat is jouw probleem. einde bericht
| | |
| | #40 | |
Citaat: |