Fitness Seller

Antilliaan gaf biertje aan neo-nazi

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
PAPENDRECHT - De Papendrechtse Antilliaan die op 20 mei in elkaar werd geslagen voor café De Trap Af ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto - ANP... aan het Westeind, had zijn belager kort daarvoor een biertje gegeven. Het slachtoffer stond aan de bar toen een man met een kaal hoofd kwam afrekenen. Hij had een tientje en dat was niet genoeg. De Antilliaan lapte spontaan het verschil bij. Later werd hij bij het wegfietsen voor het café zwaar mishandeld door de groep veronderstelde rechts-extremisten, onder wie de kale man. Onbekend is of dit de beruchte Duitse neo-nazi Michael K. was. Dit melden bronnen die de processen-verbaal hebben ingezien.

Het Openbaar Ministerie in Dordrecht en de politie zwijgen nog steeds over het voorval en bevestigen zelfs niet dat het gaat om een Antilliaan en rechts-extremisten.

Inmiddels is ook bekend dat de woning van een van de Papendrechtse hoofdverdachten, Robbie G., door de politie langere tijd is geschaduwd om te kijken wie er op bezoek kwamen. Dit kan erop duiden dat Justitie het extreem-rechtse Aktiefront Zuid-Holland Zuid wil aanpakken als criminele organisatie.

Bron: www.ad.nl
 
Ja ja, die RobG toch. Ik wist het wel.

Wel een toepasselijke naam dat cafe.
 
Verplichte sterilisatie voor untermenschen was misschien zo’n gek idee nog niet van de Nazi’s. Het lijkt me voor de gezondheid van het menselijk ras een noodzaak om neo-nazi’s systematisch te castreren.

Ik vind neo-nazi’s nooit echt een bedreiging omdat ze daarvoor te dom zijn. Dat meen ik serieus. Dankzij mijn muzieksmaak heb ik de twijfelachtige eer wel eens van dat soort wandelende pisvlekken tegen te komen. Echt waar, de grenzeloze domheid van die gasten verbaast je. En de lafheid ook. Want een neo-nazi in zijn eentje is helemaal niet zo stoer meer, een verschil van dag en nacht of die gasten in een groep lopen of alleen over straat moeten. De ideeën die sommige van die hufters er op na houden liegen er niet om, een ‘buitenlander’ (: alles wat niet blank is) in elkaar slaan of neersteken is een eerbare daad waar je respect vor verdient. :barf:

Maar ondanks de mentale capaciteiten van een baksteen zijn ze dus wel in staat iemand leven flink te vergallen. Weet je wat, castratie is misschien ook niet voldoende. We hebben dringend een end-lösung nodig voor die tering nazi’s. Vergassen met zyklon b lijkt mij een heel nuttige en een ironisch humoristische oplossing. :D
 
Jij moet kinderboeken schrijver worden lauw:roflol:
 
Lauw zei:
Verplichte sterilisatie voor untermenschen was misschien zo’n gek idee nog niet van de Nazi’s. Het lijkt me voor de gezondheid van het menselijk ras een noodzaak om neo-nazi’s systematisch te castreren.

Ik vind neo-nazi’s nooit echt een bedreiging omdat ze daarvoor te dom zijn. Dat meen ik serieus. Dankzij mijn muzieksmaak heb ik de twijfelachtige eer wel eens van dat soort wandelende pisvlekken tegen te komen. Echt waar, de grenzeloze domheid van die gasten verbaast je. En de lafheid ook. Want een neo-nazi in zijn eentje is helemaal niet zo stoer meer, een verschil van dag en nacht of die gasten in een groep lopen of alleen over straat moeten. De ideeën die sommige van die hufters er op na houden liegen er niet om, een ‘buitenlander’ (: alles wat niet blank is) in elkaar slaan of neersteken is een eerbare daad waar je respect vor verdient. :barf:

Maar ondanks de mentale capaciteiten van een baksteen zijn ze dus wel in staat iemand leven flink te vergallen. Weet je wat, castratie is misschien ook niet voldoende. We hebben dringend een end-lösung nodig voor die tering nazi’s. Vergassen met zyklon b lijkt mij een heel nuttige en een ironisch humoristische oplossing. :D

zo zijn er meerdere groepen. je moet alleen wat woorden veranderen
 
pat21 zei:
zo zijn er meerdere groepen. je moet alleen wat woorden veranderen
Hmm ik weet waar je naartoe wilt: naar een groot hoog hek om rottumerplaat. Daarna gooien we er alle neo-nazi’s van nederland in, en vlak daarna alle religieuze exremistische bitches en daarna nog alle veelplegers die na delict nr. 20 zich nog steeds weigeren te gedragen. En daarna een bende roestige messen en honkbalknuppels. Zo ruimt het tuig zichzelf op EN met een paar t.v. camera’s erbij heb je ook nog een heel leuk reality programma. :thumbup:
 
Lauw zei:
Hmm ik weet waar je naartoe wilt: naar een groot hoog hek om rottumerplaat. Daarna gooien we er alle neo-nazi’s van nederland in, en vlak daarna alle religieuze exremistische bitches en daarna nog alle veelplegers die na delict nr. 20 zich nog steeds weigeren te gedragen. En daarna een bende roestige messen en honkbalknuppels. Zo ruimt het tuig zichzelf op EN met een paar t.v. camera’s erbij heb je ook nog een heel leuk reality programma. :thumbup:

:thumbs: jij begrijpt hem. Bel Talpa en vraag of ze interesse hebben. Ik help je wel
 
Typisch een daad van die lafbekken, iemand helpt hen en ze steken hem een mes in de rug.

Ik heb vroeger nog van die neo-nazi's gekend. Op zich meestal geen slechte gasten maar ze laten zich makkelijk meeslepen en idiote ideeën aanpraten. Als je ze alleen had waren ze aardig, als ze bij hun vriendjes waren dan waren ze tot alles in staat.
 
EricR zei:
Ja ja, die RobG toch. Ik wist het wel.

Wel een toepasselijke naam dat cafe.

De naam slaat op een steile trap waar menig dronkaard een buiteling van heeft gemaakt. Saillant detail is dat deze lieden ooit "gorilla-man" hebben geprobeerd te ronselen voor hun praktijken, hetgeen in dezelfde uitgaansgelegenheid gebeurde.
 
Ook altijd grappig als je die White power gasten in de USA ziet ... reinste trailertrash en nog dommer dan het achterste eind van een varken. En dan doe ik het varken nog ernstig tekort.

Ik denk niet dat Hitler dit 'soort' mensen voor ogen had als hij dacht over Ariers (wat dat ook moge wezen).

Maar goed, het enige is dat je kunt hopen dat ze door incest en slechte genen op den duur gewoon uitsterven.
 
eduardjanssen zei:
1.

Waarom? Durf je niet alleen?


Misschien Lauw niet en samen sta je sterk. Zo'n tv-programma bedenken en uitwerken is niet zo eenvoudig hoor in je eentje
 
spiertje16 zei:
PAPENDRECHT - De Papendrechtse Antilliaan die op 20 mei in elkaar werd geslagen voor café De Trap Af ...

EricR zei:
Wel een toepasselijke naam dat cafe.

Had het niet beter kunnen zijn café De Aftrap ... ?
 
het gesmijt met een bepaalde ziekte werd als kwetsend ervaren. Dus dan haal ik het weg. no prob. :)
 
Laatst bewerkt:
Achjah nu is het een keer andersom.
So what...
 
Lauw zei:
thanx. De titel van mijn eerste boek:

Lieve Liesje's ondeugende Nazi avonturen.

Hoofdstuk 1.

Lieve Liesje loopt met haar poppenwagen door de buurt. Plotseling ziet ze een heel opvallend gebouw. Het is een groot wit clubhuis met grote zwarte letters op de voorgevel, er staat: Arische übermensch Vereniging. Binnen in het gebouw ziet lieve Liesje allemaal kale blanke mannen die heel dom uit de ogen kijken. Ach wat zielig denkt lieve Liesje, die mannen hebben allemaal kanker in hun hoofd, daarom zijn ze natuurlijk kaal en kijken ze zo dom.
Zonder te twijfelen haalt Liesje de handgranaat uit haar poppenwagen. De handgranaat heeft ze voor haar 6de verjaardag van haar Yoegoslavische oom Milos gekregen, dat is namelijk traditie in Yoegoslavië. Zelf heeft ze met schilderstape wel 2 handjes vol kleine spijkers op de granaat geplakt, en ze heeft de granaat roze geschilderd want dat is haar lievelingskleur. Precies zoals ome Milos heeft uitgelegd trekt ze de pin uit de granaat en gooit die snel door het openstaande raam naarbinnen, om daarna plat op het gras te gaan liggen.
Er klinkt een hele harde knal uit het clubgbouw, nog harder als de knallen die Liesje altijd hoort met oud en nieuw. Liesje vind oud en nieuw leuk want dan mag ze heel laat opblijven van pappa en mamma. Maar handgraten in neo-nazi clubhuizen gooien is nog veel leuker, wat een lawaai! wat een gegil! Het is dolle pret!
Als Liesje door het kapotgesprongen raam naar binnen kijkt ziet ze de kale mannen op de grond liggen, met heel veel bloed en rood papperig spul tegen de muur, sommige kale mannen maken schokkerige bewegingen en er llopt rood schuim uit hun mond, daar moet Liesje wel een beetje om lachen hihi. Liesje vind het ook wel een beetje zielig, maar ze is toch blij dat ze het gedaan heeft want kanker in je hoofd en een IQ van minder als 10 punten is nog veel erger, dat heeft pappa haar wel eens gezegd.

wordt vervolgd.

:roflol: Meesterlijk...maar kinder verhaaltjes ??? :roflol:
 
Lauw zei:
Verplichte sterilisatie voor untermenschen was misschien zo’n gek idee nog niet van de Nazi’s. Het lijkt me voor de gezondheid van het menselijk ras een noodzaak om neo-nazi’s systematisch te castreren.

Ik vind neo-nazi’s nooit echt een bedreiging omdat ze daarvoor te dom zijn. Dat meen ik serieus. Dankzij mijn muzieksmaak heb ik de twijfelachtige eer wel eens van dat soort wandelende pisvlekken tegen te komen. Echt waar, de grenzeloze domheid van die gasten verbaast je. En de lafheid ook. Want een neo-nazi in zijn eentje is helemaal niet zo stoer meer, een verschil van dag en nacht of die gasten in een groep lopen of alleen over straat moeten. De ideeën die sommige van die hufters er op na houden liegen er niet om, een ‘buitenlander’ (: alles wat niet blank is) in elkaar slaan of neersteken is een eerbare daad waar je respect vor verdient. :barf:

Maar ondanks de mentale capaciteiten van een baksteen zijn ze dus wel in staat iemand leven flink te vergallen. Weet je wat, castratie is misschien ook niet voldoende. We hebben dringend een end-lösung nodig voor die tering nazi’s. Vergassen met zyklon b lijkt mij een heel nuttige en een ironisch humoristische oplossing. :D


je zou nog verschieten van die mannen . de neo's die in het nieuws komen zijn maar de pionen van de slimme die het op de achtergrond stilletjes houden .
 
Dan houden ze zich wel heel stil. :D

Tenminste, ik heb nog nooit in mijn hele leven een glimp op mogen vangen van een neo-nazi die een vorm van intelligentie leek te bezitten.

edit: het is af en toe ook wel lachen hoor. Voor een poos terug was Peter pan speedrock in Arnhem, en uiteraard moeten er dan ook van die mislukkelingen meekomen. Toen heb ik eens op de man af gevraagd (ik was dronken en met een groep van 6 man die al net zo dronken waren en al net zo'n stronthekel hebben aan nazi's) wat nou toch het probleem was met die buitenlanders. Ik kreeg de volgende argumentatie: (stel je een zeer laag stemgeluid voor) Jao, die buutenlanders motten gewoon oprotten man. klootzakken. ze motten gewoon oprottn uut ons land. Toen ik vroeg wat voor een buitenlander hij bedoelde: ja nou die antilianen en zo en al die k*tmarokkanen en die k*t surinamers.Waarop een vriend zei: ja, maar dat wordt dan nog lastig want die mensen die jij net noemde hebben allemaal een nederlands paspoort. Waarom onze nazi vriend antwoorden: ach dat maakt niet uut, oprotten motten ze die k*tbuutnlanders. Toen moest iedereen heel hard lachen en snapte onze nieuwe nazi kameraad er echt helemaal niks meer van. :D
Je had er ff bij moeten zijn denk ik... het was in ieder geval echt lachen. Het was de grenzeloze domheid, en het complete gebrek aan zelfkennis die het zo grappig maakte.
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
thanx. De titel van mijn eerste boek:

Lieve Liesje's ondeugende Nazi avonturen.

Hoofdstuk 1.

Lieve Liesje loopt met haar poppenwagen door de buurt. Plotseling ziet ze een heel opvallend gebouw. Het is een groot wit clubhuis met grote zwarte letters op de voorgevel, er staat: Arische übermensch Vereniging. Binnen in het gebouw ziet lieve Liesje allemaal kale blanke mannen die heel dom uit de ogen kijken. Ach wat zielig denkt lieve Liesje, die mannen hebben allemaal in hun hoofd, daarom zijn ze natuurlijk kaal en kijken ze zo dom.
Zonder te twijfelen haalt Liesje de handgranaat uit haar poppenwagen. De handgranaat heeft ze voor haar 6de verjaardag van haar Yoegoslavische oom Milos gekregen, dat is namelijk traditie in Yoegoslavië. Zelf heeft ze met schilderstape wel 2 handjes vol kleine spijkers op de granaat geplakt, en ze heeft de granaat roze geschilderd want dat is haar lievelingskleur. Precies zoals ome Milos heeft uitgelegd trekt ze de pin uit de granaat en gooit die snel door het openstaande raam naarbinnen, om daarna plat op het gras te gaan liggen.
Er klinkt een hele harde knal uit het clubgbouw, nog harder als de knallen die Liesje altijd hoort met oud en nieuw. Liesje vind oud en nieuw leuk want dan mag ze heel laat opblijven van pappa en mamma. Maar handgraten in neo-nazi clubhuizen gooien is nog veel leuker, wat een lawaai! wat een gegil! Het is dolle pret!
Als Liesje door het kapotgesprongen raam naar binnen kijkt ziet ze de kale mannen op de grond liggen, met heel veel bloed en rood papperig spul tegen de muur, sommige kale mannen maken schokkerige bewegingen en er llopt rood schuim uit hun mond, daar moet Liesje wel een beetje om lachen hihi. Liesje vind het ook wel een beetje zielig, maar ze is toch blij dat ze het gedaan heeft want kanker in je hoofd en een IQ van minder als 10 punten is nog veel erger, dat heeft pappa haar wel eens gezegd.

wordt vervolgd.
Omie ****ing god:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Leuk verhaaltje, alleen het gedeelte over kanker in de kop kan ik niet zo waarderen. Is namelijk niet zo'n fijne ziekte, weet ik uit ervaring :rolleyes:
 
Back
Naar boven