XXL Nutrition

Afghanen protesteren tegen burgerdoden - wij zijn ongewenst

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
Ongeveer duizend mensen zijn zondag in de Afghaanse hoofdstad Kabul de straat opgegaan om te protesteren tegen Amerikaanse militaire acties die tientallen burgers het leven zouden hebben gekost. De actievoerders riepen anti-Amerikaanse leuzen en noemden de VS ,,de grootste terrorist van de wereld''.


Zaterdag bevestigden het Amerikaanse leger en de Afghaanse regering dat afgelopen week bij luchtaanvallen en andere militaire acties burgers zijn gedood. Ze noemden geen aantallen. De gevechten hadden plaats in de westelijke provincie Farah. De Amerikanen lieten weten dat ook door toedoen van de Taliban mogelijk burgerslachtoffers zijn gevallen.

Dorpelingen in Farah stelden dat ongeveer 150 burgers door acties van buitenlandse troepen zijn omgekomen. De Afghaanse president Hamid Karzai sprak van 125 tot 130 gedode burgers, onder wie vrouwen en kinderen.

http://www.depers.nl/buitenland/306019/Protest-tegen-burgerdoden.html

IS HET NOU NOG NIET DUIDELIJK DAT WIJ ER NIET GEWENST ZIJN EN DAT 2 MILJARD BELASTINGGELD DE AFGELOPEN 8 JAAR ENKEL GEDIEND HEEFT VOOR MOORD A LA ERIC O?

TERUGTREKKEN EN LAAT ZE HET LEKKER ZELF UITZOEKEN!

 
easy tiger.
 
Sorry ben nog niet overtuigd, denk dat je een nog groter font moet gebruiken en iets meer bold.
 
Zou eens willen weten hoeveel mensen dood zijn door de Amerikanen over de laatste jaren. En natuurlijk is er geen twijfel dat Amerika de grootste terrorist is , atoom wapens gooien op het ene land en dan vallen ze het andere land binnen om een 'vermoeden' (en in de tijd was het zogezegd 'bewezen') dat er atoom wapens aanwezig waren in Irak. Wie geeft Amerika het recht trouwens om te zeggen wie er wel mag hebben en wie niet? Zeker nadat ze ZELF 2 japanse steden nuketen.
 
150 is wel ziekelijk veel maar ik denk echt dat dat die mensen nog voor een bepaalde tijd hulp nodig hebben van onze legers???
 
atoom wapens gooien op het ene land en dan vallen ze het andere land binnen
Dat was 65 jaar geleden..
 
niet zo lang geleden dus.
De mensen die de bommen gooiden zijn nu dood. Lang genoeg geleden dus. Je kan de volgende generaties niet aanspreken op wat hun voorouders hebben gedaan.
 
Jij bent hier niet gewenst.
K*ttopics van je.
 
De mensen die de bommen gooiden zijn nu dood. Lang genoeg geleden dus. Je kan de volgende generaties niet aanspreken op wat hun voorouders hebben gedaan.

Nog steeds zijn er mensen met stralingsverschijnselen en directe nakomenlingen in Hiroshima, net als de nazaten van de bommenwerpers die nu ipv Japan het op Iran hebben gemunt. Achterlijk cultuur.

Jij bent hier niet gewenst.
K*ttopics van je.

Rot maar op naar een ander forum, als het je niet bevalt.
 
Nog steeds zijn er mensen met stralingsverschijnselen en directe nakomenlingen in Hiroshima, net als de nazaten van de bommenwerpers die nu ipv Japan het op Iran hebben gemunt. Achterlijk cultuur.



Rot maar op naar een ander forum, als het je niet bevalt.

Pff...

Volgens mij ben jij lid avn een van de grotere bevolkingsgroepen in dit land die teert op sociale premies.

Ga lekker schapenmelk drinken shoarmaboer.
btw, doe mij 1 dürum en 2 fallafel.
gfys
 
Pff...

Volgens mij ben jij lid avn een van de grotere bevolkingsgroepen in dit land die teert op sociale premies.

Ga lekker schapenmelk drinken shoarmaboer.
btw, doe mij 1 dürum en 2 fallafel.
gfys


waar heb jij het over, links tuig dat je bent?
 
waar heb jij het over, links tuig dat je bent?

Ik ben zo rechts als iets amadineyad.

Het enige wat je doet is posten in de allerlei secties en inhoudelijk stront verspreiden.
 
flikker is op met die topics van je
waarom zit jij alleen maar in allerlei, doe je uberhaupt wel aan bb/pl?
 
flikker is op met die topics van je
waarom zit jij alleen maar in allerlei, doe je uberhaupt wel aan bb/pl?

Rot maar op naar een anderf orum, als mijn het rechtse vrije woord je niet bevalt.
 
flikker is op met die topics van je
waarom zit jij alleen maar in allerlei, doe je uberhaupt wel aan bb/pl?

Nog iemand die hem beu is.
 
:roflol: heerlijk thema.

I AM IN (voor het slotje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven