Fitness Seller

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Een broodje na het stappen werd Jan Kievit uiteindelijk fataal. De 38-jarige man uit Ridderkerk werd op de Rotterdamse Lijnbaan doodgeslagen door een paar opgeschoten jongeren. Het zoveelste geval van zinloos geweld in Nederland. Mensen die geen brains hebben, beslechten het geschil met een paar rake klappen. Tot zover niets nieuws.
Wat ons echter de keel uithangt, is dat er blijkbaar weer een paar kamelenrijders bij betrokken waren. Je zou maar uitgeteld en vechtend voor je leven op de grond liggen en ondertussen horen: "ga maar dood, ga maar dood." Benieuwd hoe Rotterdam dit gaat oplossen.
Geenstijl.nl

Wie nu nog niet overtuigd is is doof en blind.
Ratten zijn het.
-->
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
*zucht* :(

Ik zou normaalgesproken nu weer over die "k*tmarrokanen" beginnen maar ze halen zoveel uit dat ik er moedeloos van word.
 
tsssss wat hebben ze toch tegen deze jongeren ??

het zijn gewoon kinderen ze bedoelen het niet slecht :rolleyes:

ik denk dat iedereen ervan genoeg heeft , maar ze weten niet van ophouden . probeer dat maar is in hun landje . dan wordt je tenminste niet veroordeeld en krijg je een heropvoedingscursus als straf zo hoort het toch :rolleyes:
 
Laat nederland eindelijk zn leger maar eens inzetten. We zijn toch zo trots op dat volk dat in irak met een waterpistooltje en 5 losse flodders rondloopt? Met drop en toffees de goede vrede bewaren. Ik zeg: we slopen alle K-FOR onzin van onze pantser tanks en poetsen de lopen ff flink op zodat het 250 pond geschut zijn doel niet mist. We halen die dikke browning .50 weer onder het stof vandaan en zetten hem op de plaats van dat mieterige water kanon waar de M.E tegenwoordig de ``vrede`` mee tracht te bewaren. Vervolgens rollen we in colonne naar elke rel toe om ons standpunt met vuursalvo`s en hulzen geklater kracht bij te zetten. Ach een voetbalrel in twente, HEY HARRY zet jij die sneeuwschuiver er ff voor? dan haal ik de patronen vast uit het magazijn.. :D :D :D

(dit gaat niet om buitenlanders c.q marokanen, maar om geweld in het algemeen.)
 
Ik zal het maar alvast zeggen: Dit zijn weer een paar rotte appels.
Ja, ik weet dat dat al 100.000 keer is gezegd en onderhand heb je een hele boomgaard vol rotte appels. En wie kan tellen weet dat het niet een paar rotte appels zijn, maar een enórm sociaal probleem dat geen enkele ander bevolkingsgroep (er zijn meer Chinezen en Turken in ons land!) kent.

Zou het dan toch in de genen zitten?
Er zijn tenslotte ook stammen in Afrka ontdekt die louter strijd voeren uit overtuiging.
 
DBC01 zei:
Ik zal het maar alvast zeggen: Dit zijn weer een paar rotte appels.
Ja, ik weet dat dat al 100.000 keer is gezegd en onderhand heb je een hele boomgaard vol rotte appels. En wie kan tellen weet dat het niet een paar rotte appels zijn, maar een enórm sociaal probleem dat geen enkele ander bevolkingsgroep (er zijn meer Chinezen en Turken in ons land!) kent.

Zou het dan toch in de genen zitten?
Er zijn tenslotte ook stammen in Afrka ontdekt die louter strijd voeren uit overtuiging.
:roflol: de rotte appels tja het is al zoveel keer gezegd dat ik begin te denken dat er geen goede appel meer zit in de kist .

maar kom we houden het op een toeval dan is iedereen weer blij .

totdat er morgen weer wat gebeurt
 
Een andere omstander meldt dat er een twintig- dertigtal hangjongeren om de man heen gingen staan, waardoor hulp van buitenaf de man niet kon bereiken.
Dit is toch ****ing sick? 20-30 van die geitenneukers. Tegen 1 persoon, hoe laf kun je zijn gewoon. Ach... Die jongens hebben vast een moeilijke jeugd gehad in hun eigen land en kunnen zich nog niet helemaal plaatsen in deze maatschappij. Laten we ze een taakstraf van 24 uur geven en ze zullen zich vast wel weer gedragen. Deze jongens bedoelen het niet slecht, ze zijn gewoon een beetje verward. Ik hoop dat er eens een burgeroorlog uitbreekt tegen dat achterlijke k*tvolk.
 
Ik wordt er triest van.
Ook van de reacties op dit board.
En het meest trieste is nog dat ik de reacties wel snap en het er soms zelfs mee eens ben. :(
 
DBC01 zei:
Ik zal het maar alvast zeggen: Dit zijn weer een paar rotte appels.
Ja, ik weet dat dat al 100.000 keer is gezegd en onderhand heb je een hele boomgaard vol rotte appels.

Ja het probleem is dat deze paar rotte appels hun gang kunnen gaan omdat de gemeenschap waar ze uit voortkomen ze vaak onvoorwaardelijk beschermt. Dat heb ik al vaker gezegd, dat is de bloedlijn cultuur van rond de middellandse zee. Hoe schofterig een persoon zich ook gedraagd, ze worden maar zelden 'verraden' en niet terecht gewezen in hun eigen gemeenschap.

Denk je bijvoorbeeld echt dat tien jongeren de hele Diamantbuurt kunnen terroriseren als er bij veel van hun ouders en ooms geen 'hear no evil, see no evil' cultuur heerst?
 
Zolang de overheid niet hard gaat reageren op zulke gruweldaden zullen die in de toekomst nog meer voorvallen, het grote probleem is en blijft het knuffelbeleid tov criminele vreemdelingen, en dit om er maar zo politiek correct mogelijk uit te zien tov
andere landen.

@DBC01 Ik denk dat ik je bedoeling begrijp van hetgeen je post maar mijn vraag aan jou is wat doe je ermee, je leest zulke gruwelheden, je walgt ervan , je wordt er woedend van.... en dan... loop je de rest van de dag allochtonen te vervloeken en te haten (zo reageer ik toch als ik zoiets heb gelezen). Nee serieus, wat gaan we ertegen doen, kristal nacht?

Greetzzzz.
 
Ik kan hier niets zinnigs over zeggen zonder in haat-taal te vervallen.
 
casual dreamer zei:
tsssss wat hebben ze toch tegen deze jongeren ??

het zijn gewoon kinderen ze bedoelen het niet slecht :rolleyes:
Hoe bedoelen ze het precies "niet slecht" als ze iemand dood slaan?? :scratch: Het is tuig van de onderste plank die ze aan de hoogste boom op moeten knopen!
 
twjunk zei:
...wat gaan we ertegen doen, kristal nacht?
Wij zouden nu tenminste nog enige rechtvaardiging hebben.
 
ik heb respect voor alle culturen (want 'cultuur', in dit geval de Arabische, daarover gaat deze discussie) zolang het respect wederzijds is.
jongens zijn godsgeschenken, meisjes zijn schroot (zo wordt het niet vertaald maar zo is het ergens wel...) om maar een bepaald iets aan te halen. wel; dat botst met onze cultuur en daar wringt net het schoentje. zo lang ze die cultuur niet willen opdringen kan er in theorie vredig met elkaar geleefd worden maar in werkelijkheid vrees ik dat dat onmogelijk is

ergens begrijp ik wel dat sommige allochtonen gefrustreerd zijn, je kan het draaien of keren zoals je wilt maar ze krijgen amper de maatschappelijke kansen (ik heb het niet over materiële kansen) die wij krijgen (weigeringen op werk, school,...) MAAR velen doen ook gewoon geen moeite om tóch die kansen te verkrijgen!
het is een feit dat zij er meer voor zullen moeten doen om 'ergens te geraken' dan wij maar ergens is dat niet meer dan normaal...
zij moeten het vertrouwen winnen van mensen, en dat is normaal, iets 'onbekend' wekt altijd in eerste instantie wantrouw op maar dat zal niet bevorderd worden door zulke daden zoals in het artikel vermeld
 
Laatst bewerkt:
Allemaal veroordelen voor dood door schuld/moord. Maar nee, dat zal weer niet gebeuren.
 
Lauw zei:
Ik wordt er triest van.
Ook van de reacties op dit board.
En het meest trieste is nog dat ik de reacties wel snap en het er soms zelfs mee eens ben. :(


Helemaal mee eens.
En het zijn steeds dezelfde die zulke topics openen en er fel op reageren.
We weten toch hoe sommige groepen marokjes zijn?
En het is idd weer wachten op de volgende.
Maar om maar gelijk het heel ras erbij te halen.... :rolleyes:
 
stealiron zei:
Helemaal mee eens.
En het zijn steeds dezelfde die zulke topics openen en er fel op reageren.
We weten toch hoe sommige groepen marokjes zijn?
En het is idd weer wachten op de volgende.
Maar om maar gelijk het heel ras erbij te halen.... :rolleyes:

tja ouwe zoals lauw al eerder gezegd heeft is dit nu al tientallen malen voorgekomen in heel nederland iedereen heeft er last van dus je kan gewoon niet meer zeggen dat het om een paar groepjes gaat dat gaat gewoon niet meer.

Om het voorbeeld van lauw erbij te halen als jij tien keer door een herdershond aangevallen word, hoe reageer jij dan daarna als je weer een herdershond ziet, ga je dan ook weer naar die hond toe om hem een aai over zijn kop te geven.
 
stealiron zei:
Helemaal mee eens.
En het zijn steeds dezelfde die zulke topics openen en er fel op reageren.
We weten toch hoe sommige groepen marokjes zijn?
En het is idd weer wachten op de volgende.
Maar om maar gelijk het heel ras erbij te halen.... :rolleyes:

ik zal het ff uitleggen:

Wij nederlanders zien de marrokanen hier als gasten in ons mooie landje, als ze zich zouden gedragen, niets aan de hand. maar aangezien er ''een stel rotte appels'' loopt te moorden te verkrachten en wat niet al, dan moeten wij toch aan onszelf denken. voorbeeld: als jij een familie in je huis laat, en een van de familie leden verkracht en vermoord je zusje,, zou jij dan de rest van die familie in je huis laten wonen ??? nee denk het niet,, en daarom reageren veel mensen zo fel als ze weer het zoveelste bericht van moord ed door marrokanen in het nieuws horen/lezen.
 
stealiron zei:
Helemaal mee eens.
En het zijn steeds dezelfde die zulke topics openen en er fel op reageren.
We weten toch hoe sommige groepen marokjes zijn?
En het is idd weer wachten op de volgende.
Maar om maar gelijk het heel ras erbij te halen.... :rolleyes:
Reden genoeg om iedereen hier negatieve karma te geven he? :tomato:
 
bur zei:
tja ouwe zoals lauw al eerder gezegd heeft is dit nu al tientallen malen voorgekomen in heel nederland iedereen heeft er last van dus je kan gewoon niet meer zeggen dat het om een paar groepjes gaat dat gaat gewoon niet meer.

Om het voorbeeld van lauw erbij te halen als jij tien keer door een herdershond aangevallen word, hoe reageer jij dan daarna als je weer een herdershond ziet, ga je dan ook weer naar die hond toe om hem een aai over zijn kop te geven.

Ik heb nergens last van.
Ik loop vaak genoeg hier in de stad tussen groepen marokanen en er is nooit wat gebeurt,..ook niet zonder mijn hond.
 
Back
Naar boven