| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
1. Je constant met eten bezig bent. NOPE 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. OFCOURSE! Je bent wat je eet... 3. Je te hard je maaltijden plant. NOPE, ik plan niks. Vreet wanneer ik honger heb of zin. 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. Not really...vreet eigenlijk alles wat ik lekker vind wel 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. Zeker niet! 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Nope, zolang ik niet afval vind ik alles best
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
Iedere bodybuilder die een beetje serieus bezig is met zijn sport Ik dus niet
__________________ 1.86 82 kg Bf 11.7% Meer Info over mijn evolutie: CoachDO Training Log Bekijk mijn Foto's eens. Recente update Reacties en Tips Welkom! |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Je hebt een eetstoornis wanneer je: 1. Je constant met eten bezig bent. Niet constant, maar let wel op wat ik eet, moet niet mijn vet laten stijgen tot 30 % 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. Geen regels eigenlijk, maar heb wel soort van schema wat ik ongeveer eet. 3. Je te hard je maaltijden plant. Nop, alleen beetje voor het trainen, verder niet. 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. Valt wel mee, moet natuurlijk niet teveel slechte vetten inzitten. 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. Nou nee... 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Daar is geen sprake van! |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Heb er blijkbaar een Maar zie het niet als een stoornis, maar als een super bewust en uitgebalanceerd GEZOND voedingspatroon (kuch kuch |
| | |
| | #6 |
| Zwalgertozer Aangemeld: jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 33 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
Je hebt een eetstoornis wanneer je: 1. Je constant met eten bezig bent. Ja 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. Ja 3. Je te hard je maaltijden plant. Nee 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. Ja 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. Nee 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Nee/Ja
__________________ Spoiler: Toon |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
1. Je constant met eten bezig bent. Ja 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. Ja 3. Je te hard je maaltijden plant. Nee 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. nee 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. nee 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Bwa valt mee zoals sonja zegt voer een balansdag in
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #8 |
|
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
1 ja 2 ja 3 ja 4 ja 5 nee 6 nah...
__________________ gewoon nog de zelfde kleine jongen als altijd!!!(01-02-10 119kg) wacht maar tot ik later groot ben!!! |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
1. Je constant met eten bezig bent. ja 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. ja beetje structuur kan nooit kwaad. 3. Je te hard je maaltijden plant. Moet om de 2 uur eten anders val ik me van me stok 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. naja denk er wel over na ja 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. In de bulk hell no, in de cut zeker ! 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. nee niet echt, zolang ik maar op me gewicht blijf
__________________ ..////////////\\ ./-^.------░\\ /|.............|░\ |.............|░ |==....o=...|) JAY CUTLER |...|_.........|| |.......\......|.\ |.<:::>.....|..\ \............/....~ |\___..../.\.......~ |.\/_____ '..........~...... |
| | |
| | #11 |
| Monstrous Giant | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
Je hebt een eetstoornis wanneer je: 1. Je constant met eten bezig bent. Denk er wel aan ben er niet contstant met bezig 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. beetje mischien niet echt, mag bijna allens eten zorg wel dat ik men voldoende eiwitten dagelijks binnen heb 3. Je te hard je maaltijden plant. nee niet echt 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. niet echt, kom slecht aan dus moet niet bang zijn om iets te eten 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. zeker niet 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. nee moet al is kunnen
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
1. Je constant met eten bezig bent. wat is constant, ik denk alleen aan eten omdat ik honger heb maar eet wel 6 keer per dag 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. ja, vooral s'avonds vind ik het lastig 3. Je te hard je maaltijden plant. ja, maar hoe kan je je doel bereiken als je je voeding maar wat aanmodderen 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. ja, ik snoep in de cut niks en in de bulk ook niet echt eigenlijk 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. nee, ik wil wel dat het gezond blijft. Ik eet alleen bijna nooit fruit omdat ik daar meestal geen zin in heb. 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Nee. Natuurlijk vind ik het jammer als ik aan het cutten ben en ik eet doordeweeks ineens 3 pizza's ofzo, maar ik heb me nog nooit schuldig gevoelt om eten. |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
|
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
1. Je constant met eten bezig bent. ja 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. Zie het niet echt als regels, ik eet gewoon wat ik nodig heb. Zie voeding puur als brandstof 3. Je te hard je maaltijden plant. Paar keer in het jaar plan ik een schema, en aan dat schema houd ik me gewoon 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. Ik eet wat ik nodig heb 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. Eet van alles wat 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Geen idee, ik zondig nooit. Als ik eens wat vets eet is dit gewoon overwogen en dus geen zondigen
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #15 |
|
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m86 95kg 12% Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
Je hebt een eetstoornis wanneer je: 1. Je constant met eten bezig bent. Ja 2. Je jezelf regels oplegt over eten en je eetgewoonten. Ja 3. Je te hard je maaltijden plant. Ik probeer op vaste tijden te eten, maar op de minuut af gaat dat natuurlijk niet. 4. Je heel strikt bent in je voedingskeuzes. Ja (behalve als ik eens een junkdag inplan) 5. Je hele voedingsgroepen van het menu schrapt vanwege je gewicht. Nee, ik wil niet afvallen of zo. 6. Je een extreem schuldgevoel hebt als je zondigt. Wel als het voedsel is waar m'n lichaam totaal niets mee kan, zoals wit brood of zo. |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
1 ja, als ik me eten net naar binnen heb gewerkt, denk ik al weer aan de volgende ''maaltijd'' 2 ja; ik wil om de 2- 2,5 uur ''iets'' eten en niet te grootte protie's in één keer. 3 ja (helaas wel, wordt er soms zelf moe van) 4 ja; ik zou bijvoorbeeld niet zomaar op een doordeweekse dag chips eten, of friet (zoals de meeste bij op school wel doen) 5 nee dat ook weer niet, ik leef graag gezond, maar ik eet wel zo nu en dan iets ''ongezonds'' 6 nee absoluut niet, omdat ik niet vaak zondig heb ik dat gevoel nooit. dus die 1 á 2x per week voel ik me absoluut niet schuldig over.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
Ja op 1 t/m 4.
__________________ 1.81 105kg bench: 130kg squat: 160kg atg dead: 200kg |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Volgens welke maatstaven is dit een stoornis? Dit is eerder gebruik maken van je kennis toch?
|
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m86 76kg 6% Karma: | Re: Wie heeft er hier allemaal een eetstoornis?
..
Laatst aangepast door massgainer4 : vr 8 mei 2009 om 19:49 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| allemaal, eetstoornis?, heeft, hier |
| Topic opties | |
| |