| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Monstrous Giant | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Eensh... 's ochtends is altijd minder bij mij.
__________________ mc's trainingslog SQ 165 l BP 115 l DL 210 l 490 In order to heal my lower back, I should do heavy back squats and stick it through the pain? Yes! Can squats cure cancer? Yes… there is nothing heavy squats can’t cure! |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m76 79kg 11% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
|
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Voor mij klopt het... Het heeft ook veel te maken met wat ik gegeten heb. Als ik zaterdagmorgen ga om 10 a 11 u dan ben ik nog maar even op en werken de kh uit mijn voeding nog niet optimaal. Ik verkies te trainen om 19u, een uur na het avondeten. |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m86 85kg 14% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
is de waardheid.
|
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m86 95kg 12% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Voor mij klopt dat wel ja. Ik train het lekkerst in de namiddag-vooravond. 's Ochtends hoef ik echt niet te proberen om een zware prestatie neer te zetten want daar kan ik dan gewoonweg niet de kracht en concentratie voor opbrengen. Wat wel een grote factor is, heb ik gemerkt, dat de hoeveelheid voedsel die ik dan al geconsumeerd heb erg bepalend is voor mijn prestaties op anaeroob en aëroob gebied. Als ik dan toch 's ochtends moet trainen moet ik minimaal al 2 maaltijden achter mijn kiezen zitten wil ik een fatsoenlijke training neer kunnen zetten.
|
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Maassluis Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Ik heb het ook eens in de M&F gelezen, ik denk zelf dat het per persoon verwisselt.
__________________ Just remember, 99% of life is what you make of it. Go after it and don’t take no for an answer. Strength and honor. |
| | |
| | #27 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
+1 Als je bijv 's nachts werkt gaat dit hele gezeur al niet meer op. |
| | |
| | #28 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Onzin dat ligt bij iedereen anders
|
| | |
| | #29 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m76 79kg 11% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
|
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: gruwelijk geen idee Leeftijd: 21 Geslacht: M
wat betreft studeren in ieder geval wel
__________________ het bovenstaande stuk tekst kan fouten bevatten in: stijl, argumentatie, grammatica, spelling of feiten kennis. klaasklasse biedt hiervoor bij voorbaat zijn excuses aan |
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 93kg 11% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
|
| | |
| | #32 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Ik merk dit zeker. Weleens 'smorgens wezen trainen. Nou doe ik dus nooit meer, kracht was ver te zoeken.
|
| | |
| | #33 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Hmm miss verstandig om dan om 18:00 te trainen maar dan moet ik vaak eten |
| | |
| | #34 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Yates zei eens 3 uur nadat je opstaat of 11.
__________________ 1.81 105kg bench: 130kg squat: 160kg atg dead: 200kg |
| | |
| | #35 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Geldt zeker voor mij. 's Ochtends ben ik zo lam altijd.
|
| | |
| | #36 |
| Massive Warrior | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Tussen 5 en 7 gaat altijd goed ja.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m89 105kg - Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Al mijn pr's heb ik s'avonds gezet ja.
__________________ Status: Being a mooiboy :D |
| | |
| | #38 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
s'avonds train ik idd veel lekkerder dan in de ochtend.
|
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m89 90kg 12% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Als ik s'ochtends in de gym ben, moet ik men krachtstats toch kelderen ze!! oefeningen gaan goed, maar de kracht ontbreekt dan! train het best tussen 16 en 19 uur
__________________ It's better to burn out than to fade away status =>cut |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| avond, sterkst, vroeg |
| Topic opties | |
| |