| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 | |||
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m76 79kg 11% Karma: | Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Citaat:
Link naar Ergogenics De gemiddelde maximale kracht van proefpersonen over de dag werd onderzocht, zie hieronder het verloop daarvan. ![]() Mogelijke verklaringen: Citaat:
Citaat:
Kunnen jullie deze onderzoeksresultaten bevestigen? Ik train zelf het liefst eind van de middag of na het avondeten, en heb het gevoel dat ik dan inderdaad beter presteer. Zijn er mensen die bijvoorbeeld liever 's ochtends trainen? | |||
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Hmm klinkt logisch, maar als ik de hele dag bezig ben merk ik wel dat ik minder omhoog krijg dan dat ik fit sochtends ga trainen. maar er zit wel wat in
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Maar, dit is niet afhankelijk van het ritme waar je in zit? Maakt het dus geen verschil of je 's ochtends om half zes opstaat, of om acht uur?
|
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
ben het met de stelling eens. als ik vroeg in de avond ga trainen met een shitload aan carbs in me systeem voel ik me oppermachtig |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
'Dat wist ik wel... (onbewust dan train namelijk altijd rond half 7 uur, voelt veel beter dan bijv 's morgen om 10 uur ofzo |
| | |
| | #6 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
M ik juist niet hoor, na een hele dag werken prop ik een shake naar binnen en ga ik sporten... gaat echt het beste!
|
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
' S morgens heb ik toch al dikke PR's neergezet
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #9 |
| I feel like a monster | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
voor mij klopt dit wel, als ik in de ochtend train liggen mijn gewichten lager dan in de avond
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Is toch geen nieuws? In de endocrinologische sportwetenschap is het al lang bekend dat laat in de middag, vroeg in de avond de beste resultaten geeft. Het lichaam kan dan veel beter omgaan met onder andere de toename in de (plasma) cortisol. Hoe beter je lichaam in allostasis kan blijven, hoe beter je zal presteren.
__________________ |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Zal ook wel gelieerd zijn aan de grotere maaltijd rond die tijd.
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Sjekoog en la casa del Dolor http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-dolor-216259/ |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
dit kan wel waar zijn. s'avonds kan ik meer gewicht pakken dan smorgens, en mijn conditie is dan ook beter.
__________________ 1m72 72kg 13% bf bench press: 1 x 105 kg military press: 1 x 72 kg |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Vooral eten maakt veel verschil uit. Een keer had ik 500g rijst + 300g vis + een burger king meal naar binnen gewerkt. Eerst voelde ik me een opgeblazen varken, maar daarna kon ik toch knallen...
|
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Is maar net wat je gewend bent. Eerst deed ik ALTIJD benen op zondag ochtend. als ik het dan een keertje dinsdag avond deed was het echt heel anders en meestal veel slechter. Nu met DC train ik ze soms zondag ochtend en soms gewoon savonds. zit nu bijna geen verschil meer in vind ik. Er zal wel verschil in zitten...maar ik denk dat wij daar weinig van zullen merken.
__________________ Ich brauche vieles... und viel davon... Und nur für mich, nur für mich! Von allem was man haben will Brauch ich zehn mal soviel! Ich werde nie satt! Ich werde nie satt! Es ist besser wenn man mehr hat! MEHR! |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 15 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 12% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Ja, is een stuk van waar, maar het is vooral het feit wat je op voorant hebt gegeten, ik heb vandaag weest trainen en geen volwaardige maaltijd ervoor genomen, prestaties waren iets minder!
__________________ Operation revalidation, wish me luck! |
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 15% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Dus als ik het goed begrijp, maakt het tijdstip waarop je traint een verschil in kracht van wel 10% (grafiekje)?
|
| | |
| | #17 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Interessant dit. Ben benieuwd naar onderbouwing van mensen als Impo, Harpep, 3XL, etc. etc.
|
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m85 87kg 15% Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
Op zich kan ik daar best in komen. Ik presteer beter rond een uur of 5-6. Maar ik train altijd 'sochtends of in de middag. De reden dat ik net na de middag beter presteer is volgens mij omdat ik dan over de dag al veel gegeten heb. Wat bij mij het probleem is, dat is de tijd waarop ik uit bed kom, namelijk 4,30uur. In de avond trainen gaat dan toch niet zo lekker
__________________ BP: 1x125kg DL: 1x180kg SQ: 6x105kg |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2005 Locatie: Becoming Ripped... Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Vroeg in de avond ben je op je sterkst
who cares
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| avond, sterkst, vroeg |